Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Major buzzkill incoming:

 

- våknet tidlig i dag og har fortsatt ikke kommet meg opp av sofaen. Enda en halv lørdag kastet bort.

- middagen i morgen med venninne er avlyst, blir bare kino med hun ene istedenfor. Hadde kjøpt gave og nesten i gang med tale.

- på vei inn i ny deppeperiode pga bortkastede tilbakevendende følelser for venninna igjen. Hadde fortrengt dem under datinga, men utstrålingen hennes under siste middag var visst nok.

-har kommet ut i en hel ukes ferie men har ingen drit av planer.

- har mulighet til å jobbe inn mange timer men har ikke mye å gjøre akkurat nå.

-ingen liga kamper denne helgen

- og ja, som nevnt, avisene kommer til å suge de neste dagene eller evt. ukene.

- er fortsatt trøtt og øynene svir.

 

Får vel tvinge meg til dusjen før ræva forplanter seg helt.

Lenke til kommentar

Ser folk fortsatt på fotball?

haha, sportball. Masse folk som løper rundt etter en ball??? Voksne mennesker??? Kanskje de burde lære seg å oppføre seg litt mer voksent, sånn som meg. Jeg interesserer meg ikke for den slags trivielle ting, som fotball, eller sex, det jeg interesserer meg for er noe som heter Linux. Linux ble laget av Torvald Linus og det er skikkelig bra så jeg foretrekker å installere Linux fremfor å se på voksne menn som leker i gresset for å underholde de laverestående massene
  • Liker 3
Lenke til kommentar

haha, sportball. Masse folk som løper rundt etter en ball??? Voksne mennesker??? Kanskje de burde lære seg å oppføre seg litt mer voksent, sånn som meg. Jeg interesserer meg ikke for den slags trivielle ting, som fotball, eller sex, det jeg interesserer meg for er noe som heter Linux. Linux ble laget av Torvald Linus og det er skikkelig bra så jeg foretrekker å installere Linux fremfor å se på voksne menn som leker i gresset for å underholde de laverestående massene

 

I'd like to interject for a moment. What you’re referring to as Linux, is in fact, GNU/Linux, or as I’ve recently taken to calling it, GNU plus Linux. Linux is not an operating system unto itself, but rather another free component of a fully functioning GNU system made useful by the GNU corelibs, shell utilities and vital system components comprising a full OS as defined by POSIX.

Many computer users run a modified version of the GNU system every day, without realizing it. Through a peculiar turn of events, the version of GNU which is widely used today is often called “Linux”, and many of its users are not aware that it is basically the GNU system, developed by the GNU Project. There really is a Linux, and these people are using it, but it is just a part of the system they use.

Linux is the kernel: the program in the system that allocates the machine’s resources to the other programs that you run. The kernel is an essential part of an operating system, but useless by itself; it can only function in the context of a complete operating system. Linux is normally used in combination with the GNU operating system: the whole system is basically GNU with Linux added, or GNU/Linux. All the so-called “Linux” distributions are really distributions of GNU/Linux.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

SORRY men på dette NORSKE forumet her så gidder jeg ikke lese svar skrevet på ENGELSK

vil gjerne skyte inn et øyeblikk. Hva du refererer til som Linux er faktisk GNU / Linux, eller som jeg har nylig begynt å kalle det, GNU pluss Linux. Linux er ikke et operativsystem i seg selv, men snarere en gratis del av en fullt fungerende GNU-systemet gjort nyttige av GNU corelibs, shell verktøy og vitale systemkomponenter som består av en full OS som definert av POSIX.

Mange databrukere kjøre en modifisert versjon av GNU-systemet hver dag, uten å vite det. Gjennom en særegen vendingen, er den versjonen av GNU som er mye brukt i dag ofte kalles «Linux», og mange av sine brukere er ikke klar over at det er i utgangspunktet den GNU-systemet, som er utviklet av GNU-prosjektet. Det er virkelig en Linux, og disse menneskene bruker det, men det er bare en del av systemet de bruker.

Linux er kjernen: programmet i systemet som tildeler maskinens ressurser til andre programmer som du kjører. Kjernen er en viktig del av et operativsystem, men ubrukelig i seg selv, det kan bare fungere i sammenheng med et komplett operativsystem. Linux brukes vanligvis i kombinasjon med operativsystemet GNU: hele systemet er i utgangspunktet GNU med Linux lagt til, eller GNU / Linux. Alle de såkalte "Linux"-distribusjoner er egentlig distribusjoner av GNU / Linux.

Forstår ikke hvorfor enkelte personer føler for å tilbringe dagen sin ved å skrive trolleinnlegg på et forum.

 

Fordi arbeidsmarkedet er tøft.

Lenke til kommentar

Ah, nå forstår jeg, Gavekort. Vil gjerne sette meg videre inn i dette, har du noen gode bøker omkring dette emnet og andre ting vedrørende det som jeg kan få tak i innen søndagskvelden? Tror jeg dropper fotball for å bli en Linuxer, GNU pluss Linux-mann [ ;)] slik som deg

 

Supah kawoi cowboy bob-chan!

 

Ta deg selv en pepperkake!

 

10/10 - was trolled beyond butthurt

 

edit: 2000 get

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...