Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

forskjell på sabbat og sørgelig. Man kan vel ha middagselskap med venner eller familie selvom man ikke drikker.

 

Høres ut som et ensomt liv.

 

Hvorfor skal noen andre definere hvilke dager det er sørgelig for meg å være alene på bare fordi familien min ikke bor der jeg bor eller jeg ikke liker festing?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At huseier plutselig bytter router. Gikk fra noe Dlink-greier som fungerte så som så, til en Apple-dritt som så og si ikke gir meg nett i det hele tatt.

Får ikke kobla til Xboxen eller Zunen lenger, Android-dingsene sliter som faen og faller ut hele tiden, og når det kommer til den stasjonære ... Jeg får raskere nett når jeg er tilkobla telefonens 3G enn når jeg er tilkobla 70/10-nettet her. Faens forferdelige greier.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal noen andre definere hvilke dager det er sørgelig for meg å være alene på bare fordi familien min ikke bor der jeg bor eller jeg ikke liker festing?

 

Men hvorfor ber du ikke noen på middag istedet? Man behøver jo ikke drikke forde?

 

Dersom du ikke synes det er sørgelig selv, så foralldel fint for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Testosteronfylte gorillaer på byen... Var på vei ut fra et utested i går da plutselig en kom mot meg og dyttet av full kraft så jeg datt ned og slo hodet i gulvet, helt uten grunn. "Flytt deg for faen!" brølte han til meg. Flaks at jeg kom uskadet ut av situasjonen. Frister lite å gå på byen når man støter på disse brøleapene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At en seriøs avis som NRK ofrer alt av nyheter for å klaske siste nytt om northug og co på forsiden. Spør du meg er det like "ille" som sladder nyhetene som VG og DB fylles opp med.

 

Hva savner du da om jeg må spørre?

"Tyrker drept i Irak"?

 

Begynner du virkelig å klage når skirenn kun foregår en gang i året? Er det for mye å be om, at Northug som er vinner av verdenscupen sammenlagt 12/13 havner på forsiden? NEI.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...