Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sexylubb, slutt å forsvare lubne lommetyver i 50-årene.

Var det han så var det han, man trenger ikke å utdrive videre dyp CSI-etterforskning.

 

Ingenting er bevist her. Det er nettopp derfor vi trenger etterforskning. Jeg mistenker at det er fordommer mer enn noe annet som ligger til grunn for mistanken, nemlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå følger du en veldig irritererende tankegang her, Sexylubb1. Så takk for at du er ontopic.

 

Men, bare fordi denne ene tyven faktisk skulle være en lubben, sliten, møkkete, litt eldre uteligger-aktig mann betyr ikke at alle lubne, slitne, møkkete, litt eldre uteligger-aktige menn faktisk er lommetyver. Og det antok jeg var en ganske så selvsagt ting.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Nordax finans gir seg ikke med å sende ut uadressert reklame for dyre smålån.

Jeg pleier alltid å sende inn svarkonvolutten med et bilde fra internett.

I dag ble det dette bildet:

fuck-you-guys.jpg

 

Og i tillegg stappet jeg inn så mye reklame at konvolutten revnet, og den måtte teipes igjen.

 

"Adressaten betaler porto" :p

Hm med andre ord er det en fint ting å sende noe virkelig tungt i denne konvolutten og tape den godt på innsiden.
Lenke til kommentar
a persons feelings are still just the persons feelings and can never be taken away, and the only one a person should be in competition with is them self. everyone needs to try to compete with everyone else on how their life is. your life is YOURS and work what you have got, what has been can never been changed but tomorrow can be changed, so CHANGE IT TO A COLORFUL LIFE

 

Hva faen betyr dette? Vedkommede har studert i UK osv men jeg skjønner ikke noe av det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...