Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laks.

 

Laks, steinbitt, torsk, uer, osv. Fisk er jævla godt. Vel, rein fisk er jævla godt. Fiskekaker smaker som fitta til en utbrukt nigeriansk hore, ergo ikke spesielt godt.

 

Tror jeg åt tidenes beste steinbitt i går. Ekstremt digg med nudler(skikkelige nudler, ikke dette overprisede grumset som kalles mr.lee), rømme og habanero ketchup. Anbefales for alle som ønsker en skikkelig god middag som er svært enkel å lage.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

At jeg var så dum og uforsiktig at jeg greide å få mobilen min stjålet i dag. Selve mobilen bryr jeg meg lite om, da den var gammel og døende. Men det er litt ekkelt å tenke på at en eller annen lubben kar i 50-årene hyggelig, snill lommetyv nå kanskje har tilgang til alle kontaktene og bildene mine.

 

Det var kodelås på den, men den var satt til å slå seg på etter 5 minutter.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Laks, steinbitt, torsk, uer, osv. Fisk er jævla godt. Vel, rein fisk er jævla godt. Fiskekaker smaker som fitta til en utbrukt nigeriansk hore, ergo ikke spesielt godt.

 

Tror jeg åt tidenes beste steinbitt i går. Ekstremt digg med nudler(skikkelige nudler, ikke dette overprisede grumset som kalles mr.lee), rømme og habanero ketchup. Anbefales for alle som ønsker en skikkelig god middag som er svært enkel å lage.

 

Ting som er hyggelige --> den veien :D

 

Men det er litt ekkelt å tenke på at en eller annen lubben kar i 50-årene

 

Snakk om å sette folk i bås her...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...