Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Tusen takk. Dere varmer hjertet til en pinball-elsker.

 

Kunne tenkt meg å ha noen ekte maskiner, men de tar stor plass, er tungvindte å frakte og det er mye veldikehold. Selv maskinene fra 1996 er bortimot 17 år gamle nå, så deler kan gå istykker når som helst og det er mange deler inne i en slik.

 

Det irriterer grenseløst at elskvedige ting ofte meget upraktisk. Kanskje det gir den ekstra gleden når man muliggjør det, men som regel blir det ikke mulig da.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sne, og det å måtte måke den vekk hver dag. Noen dager flere ganger for dagen (om morgenen for å komme seg ut og på jobb, når man kommer hjem fra jobb for å komme seg inn, og så gjerne på kvelden også, for at det ikke skal være så mye neste dag). ><

 

(Ja, jeg vet det er min egen feil for å bo på et sted i Norge med mye sne).

Lenke til kommentar

Begynner å bli lei den PR kåte lille hora der.

Ja, jeg begynner å bli lei av prinsippet av at man ikke skal få slengt dritt mot sin person når man sier meningen sin. Herregud, alle som sier hva de mener burde i det minste få fortalt hvor feit moren deres er, hvor tykk man er, og ikke minst hvor liten penis man har. Jeg synes det er utrolig lurt å slenge dritt når man ikke vet hva man skal svare i en diskusjon, da klarer man på en måte å unngå å svare på diskusjonen. Det er jo ikke slik at man bor i et land hvor det faktisk er lov, og at man er avhengig av hva folk mener og sier!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner å bli lei den PR kåte lille hora der.

 

Ja, det er direkte skammelig at hun tar seg nær av at hun nærmest konstant blir hengt ut i media av både privatpersoner og presse for noe som ikke burde være en sak i det hele tatt.

 

Jeg mener, herregud, om jeg vil gå på TV hver bidige dag å gjøre narr av vekta til Solberg så burde jeg vel få det? Den PR-kåte dundra kan da ikke ta seg nær av det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, det er direkte skammelig at hun tar seg nær av at hun nærmest konstant blir hengt ut i media av både privatpersoner og presse for noe som ikke burde være en sak i det hele tatt.

 

Jeg mener, herregud, om jeg vil gå på TV hver bidige dag å gjøre narr av vekta til Solberg så burde jeg vel få det? Den PR-kåte dundra kan da ikke ta seg nær av det?

 

Om hu slutter å gå til media konstant så slutter offentlige talsmenn i radio, etc. å snakke dritt om hu. Snakk om å skape interesse rundt seg selv og høyden sin når ho driver på slik. Blir jo bare 100 ganger mer artig å henge ho ut når man får respons. Mobbing 101.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...