Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Generelt folk som er i veien.

 

Irriterer meg spesielt over venninner som går tre-fire i bredden, ALLE med svære barnevogner. Ikke bare går de sakte og tar opp hele fortauet så man ikke kommer seg forbi, men de brøyter seg frem som en bulldoser dersom du står i veien for dem. Et barnevognhjul over foten er vondere enn man tror.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes neppe noe vondere her i verden enn ei mannfolktå som har blitt overkjørt eller slått borti noe.

 

evt tær generelt. Gjør ganske vondt for jenter å slå tær borti noe også. Albuer også for den saks skyld. "enkestøt", er det ikke det det heter?

Lenke til kommentar

Har hørt at nyrestein skal være vondere enn fødsler.

 

Jeg hadde nyrestein i forfjor. Det var ekstremt vondt, og ei sykesøster (som hadde født tre barn) sa hun hadde hatt det og at det var verre enn å føde.

 

Fair enough. Neste gang en barnevogn kjører over foten min skal jeg bare tenke "fødsler er verre, fødsler er verre!" og så love meg selv at jeg skal ta keisersnitt når det kommer til dét.

 

Kan vel ikke velge å ta keisersnitt i Norge? Var det ikke nettopp en sak i media om ei jordmord som hadde tvunget gjennom normal fødsel selv om legen egentlig hadde anbefalt keisersnitt?

Lenke til kommentar

Folk som stopper opp rett før rulletrapper (o.l.). Folk som står i ro med flere i bredden i rulletrapper (o.l.) og ikke legger merke til at folk vil forbi. Generelt folk som er i veien. Savner stasjonene i London i slike situasjoner. Der har de skjønt det!

 

Elsker når man skal av T-banen og folkene som skal på har dannet en mur foran deg, heldigvis er de som regel snille nok til å danne en liten sti som du og andre kan smyge dere gjennom. For å ikke snakke om folk på treningssenteret som absolutt MÅ gjøre øvelsene sine med manualer rett med den hyllen hvor alle manualene ligger så du er nødt til å vente til de er ferdig før du kan komme til.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Elsker når man skal av T-banen og folkene som skal på har dannet en mur foran deg, heldigvis er de som regel snille nok til å danne en liten sti som du og andre kan smyge dere gjennom. For å ikke snakke om folk på treningssenteret som absolutt MÅ gjøre øvelsene sine med manualer rett med den hyllen hvor alle manualene ligger så du er nødt til å vente til de er ferdig før du kan komme til.

Da har du to valg.

 

1. "Kan dere flytte dere så folk kommer seg av?", høylydt og maskulint. Hjelper om du er høy og kraftig, og har en mørk stemme.

2. Presser deg de som står i veien, uten hensyn.

Lenke til kommentar

Joda. Ei venninne fikk velge keisersnitt når hun fødte i fjor sommer.

 

Etter å ha googlet litt rundt omkring så virker det som om man ikke har lov til å velge selv med mindre det foreligger medisinsk vurdering på at det kan være lurt med keisersnitt. Men jeg fant ingen troverdige kilder utover mammanett.no så om noen som kan noe om det vet hvor man finner en offisiell kilde hadde det vært fint!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...