Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Pappa "glemte" å kjøpe Portal 2 på vei hjem i fra jobb, og de møkka butikkene her på øya bruker 5 uker på å få inn nye ting Nå får jeg de ikke før neste uke. Jeg klarer ikke å vente .. Endret 20. april 2011 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Pappa "glemte" å kjøpe Portal 2 på vei hjem i fra jobb, og de møkka butikkene her på øya bruker 5 uker på å få inn nye ting Nå får jeg de ikke før neste uke. Jeg klarer ikke å vente .. Steam Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 At Ubuntu-distroen nå er på 726 mb, og dermed ikke passer inn på den millioner av 700 mb CDer jeg har liggende. Ikke har jeg noen på 800 mb heller. Faen! Minnepenn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Steam Uaktuelt. -Jeg skal kjøpe PS3 versjonen -Har ikke kort som jeg kan bruke online/steam etc -Pappa er livredd for å kjøpe ting fra nettsider som ikke er norske. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Hvorfor i all verden ps3? Hvorfor noe som helst på ps3 faktisk. 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Steam Uaktuelt. -Jeg skal kjøpe PS3 versjonen -Har ikke kort som jeg kan bruke online/steam etc -Pappa er livredd for å kjøpe ting fra nettsider som ikke er norske. skift til norsk språk 5 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Portal 2 gjennomspilt allerede. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Folk som har null tålmodighet i trafikken. Var ute på tur i dag, og skal nå gi dere en "lang" historie kort. Rundkjøring - lang strekning - sving - bråstopp. Bilen foran meg bråstoppet hardt, og det samme måtte jeg gjøre også. Bilen foran var styrt av ei jente som øvelseskjørte. (Øvelseskjørte selv). Bilene hadde kjørt forbi, og nå kunne vi kunne kjøre. Innen dette hadde det allerede blitt en liten kø bak oss. Motoren i bilen foran ruses, og får enormt turtall, før motoren plutselig hoster, og kveles. Tok litt tid før bilen fikk startet igjen. Og jeg er kjent med dette selv. Man begynner å stresse litt. Selvfølgelig, er det en dust bak meg som bare måtte tute, og det etter max 3 sekunder. Ikke bare tuter han en gang, men faen meg 6-7 ganger, før han gir seg. Han må jo også ha sett den svære "L" skiltet på bakruta, men han ga blanke. Han bestemte seg så for å bare trykke, og holde, så han kunne være en liten båtferge i trafikken. Hvorfor tror du det hjelper? Tror du virkelig jenta kommer kjappere i gang ved hjelp av tutinga di? Blir jo bare mer stressa. For en dust. Heldigvis, kom jenta seg videre. Det ironiske er at bilen han kjørte var en container av en Mercedes ML. Dette er typiske folk som brøyter seg igjennom alt i trafikken, og tydeligvis er kongen over det som skjer. I tilegg så bestemte han seg for å kjøre i 60 km/t, når grensa var 80 km/t resten av veien. Endret 20. april 2011 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 At det satans jævla hestepulte faens dritt-playstationet liksom "overoppheter seg" første dagen jeg er på TG!!! Skjer hver gang jeg skrur den på!!! FAEEEEENNN!! 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Folk som har null tålmodighet i trafikken. Var ute på tur i dag, og skal nå gi dere en "lang" historie kort. Rundkjøring - lang strekning - sving - bråstopp. Bilen foran meg bråstoppet hardt, og det samme måtte jeg gjøre også. Bilen foran var styrt av ei jente som øvelseskjørte. (Øvelseskjørte selv). Bilene hadde kjørt forbi, og nå kunne vi kunne kjøre. Innen dette hadde det allerede blitt en liten kø bak oss. Motoren i bilen foran ruses, og får enormt turtall, før motoren plutselig hoster, og kveles. Tok litt tid før bilen fikk startet igjen. Og jeg er kjent med dette selv. Man begynner å stresse litt. Selvfølgelig, er det en dust bak meg som bare måtte tute, og det etter max 3 sekunder. Ikke bare tuter han en gang, men faen meg 6-7 ganger, før han gir seg. Han må jo også ha sett den svære "L" skiltet på bakruta, men han ga blanke. Han bestemte seg så for å bare trykke, og holde, så han kunne være en liten båtferge i trafikken. Hvorfor tror du det hjelper? Tror du virkelig jenta kommer kjappere i gang ved hjelp av tutinga di? Blir jo bare mer stressa. For en dust. Heldigvis, kom jenta seg videre. Det ironiske er at bilen han kjørte var en container av en Mercedes ML. Dette er typiske folk som brøyter seg igjennom alt i trafikken, og tydeligvis er kongen over det som skjer. I tilegg så bestemte han seg for å kjøre i 60 km/t, når grensa var 80 km/t resten av veien. Jeg ble forbikjørt av en merce på HØYRE side i en nødlomme i en tunell da jeg stod i kø, og venstre felt også var kø... Jeg kom til avkjørselen han kjørte ut på og la meg på hjul, fulgte etter han og spurte hva slags jævla idiotkjøring det var.. Han skjønte ikke hva jeg mente så sa jeg "når du kjørte forbi meg på høyre side i tunellen kanskje?" Han bare - er det så nøye", så gikk han.. Hadde jeg ikke sperret veien, så hadde jeg slått dusten ned.. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 la meg til å sove for en time siden, voknet nå for 10min siden. Det første jeg tenkte var "JIPPI, torsdag!" og var lysvåken. Jeg fant ganske fort ut at jeg bare hadde sovet en timen, men det virker som at kroppen min tror jeg har sovet i 8 timer. For nå er jeg ikke trøtt i det hele tatt ... 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Engelsk særemne. fml... Lenke til kommentar
Populært innlegg djgudleif Skrevet 21. april 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Foreldre som følger aldersgrenser på ting til barna sine 100%. Slik at hvis noe har 11 års aldergrense får de ikke komme i nærheten av det før dagen de fyller 11. Det kommer jo ikke an på alderen for faen, men på barnet. Det er ikke sånn at ungen plutselig blir gammel nok. Det skjer jo gradvis. Hvis jeg noen gang får et barn skal det ikke være greit å se filmer med 18-årsgrense i en alder av 10. Men det jeg håper på er at han/hun gjør det bak ryggen min sammen med vennene sine. Så Terminator med en kompis da jeg var liten, uten tillatelse. Det var awesome. Synes det er noe alle burde ha gjort da de var små. Litt sneaky må man være for å ha spenning i livet. Endret 21. april 2011 av ikkespisgress 11 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Hehe, støtter ikke heeelt det du sier Kakemot, men jeg har bevis på at man blir ganske så kokko av isolasjon og superstreng oppdragelse. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Alt med måte, er det vel noe som heter. Det er greit å være streng på aldersgrenser og slikt, men som Bordplate sier bør du heller ikke isolere. Noe som slo meg akkurat nå, det er sykt lenge siden jeg har sett en film med 18 års aldersgrense. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Alt med måte, er det vel noe som heter. Det er greit å være streng på aldersgrenser og slikt, men som Bordplate sier bør du heller ikke isolere. Noe som slo meg akkurat nå, det er sykt lenge siden jeg har sett en film med 18 års aldersgrense. Jeg vet ikke hvilken aldersgrense det er på filmene jeg ser, jeg. Det bryr meg midt i anus. Er det en bra film, har det ingenting og si om den har 18 eller 7års aldersgrense. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Helt enig i det, Kakemot. Forskjellen på dagen før man er 16 og dagen etter at man er 16 er lik null. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Feil. Det er forskjellige ukedager. Jeg husker da jeg hadde bursdag. Det var på en fredag. Dagen etter var lørdag, deretter kom søndag. Men jeg ville ikke at bursdagen skulle ende. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Helt enig i det, Kakemot. Forskjellen på dagen før man er 16 og dagen etter at man er 16 er lik null. Tell that to the judge. 8 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Hvis dommere var smarte, hadde vi ikke trengt å fortelle dem slikt med teskje. Jeg har sett så mange rare domsavgjørelser, at jeg mistenker at man blir dommer hvis man får alt feil på eksamen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå