Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Dersom en ser bort fra det så er den eneste logiske forklaringen at det å skrive patch notes er tidkrevende (de må også oversettes til mange språk), spesielt dersom det er veldig mange i ArenaNet som implementere veldig forskjellige oppdateringer.

Det er jo ikke noe mer tidskrevende for Arenanet enn Blizzard, som har gjort det med WoW i alle år?

Så vidt jeg husker så har både Tera, TSW osv. patch notes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh ;) De bør ikke nerfe guardians, jeg gjør meget lite skade specen jeg bruker, men fy faen jeg kan stå på et point solo i 1-2 minutt uten å dø til backup kommer ;)

 

Kungen + 2 andre dudes på keep vs meg, tror jeg stod der i litt over 1 min til jeg fikk backup og tok de ;)

 

Når det gjelder Guardians så tror jeg at den beste måten å knekke deres beskyttelse er å bruke forskjellige abilities som gjør dem mer 'vulnerable', noe som blir et kriterium dersom spillere skal kunne drepe dem raskt og effektivt.

 

Det er jo ikke noe mer tidskrevende for Arenanet enn Blizzard, som har gjort det med WoW i alle år?

Så vidt jeg husker så har både Tera, TSW osv. patch notes.

 

Forskjellen er blant annet at Blizzard og Tera utgir patcher en gang i uken mens ArenaNet gjør det nesten hver dag. En annen forklaring kan også relateres til at oppdateringen kun inneholder noen veldig insignifikante implementeringer.

Endret av Gigahertz
Lenke til kommentar

@Bjohansen, vist du opplever at det er mye franske og tyske på FS, så er det nok fordi du har havnet på overflow server.

 

Er overflow en og samme server? I så fall, bør jeg bytte til en server med færre folk? Er stortsett alltid i overflow.

 

Det er flere instances per server.

Lenke til kommentar

Tipper patch notes kommer etterhvert. Akkurat nå er det rimelig hektisk for å få det viktigste på plass. Patch notes tar faktisk litt mer tid enn de fleste tror, og er foreløpig relativt uinteressant siden det meste er små fixes. Kan umulig se for meg at det ikke finnes patch notes når de begynner å gjøre større endringer/balansering.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Annen ny og kjekk ting er at når patcher kommer så trenger du bare å restarte klienten og så er du inne igjen. Dem tar ikke ned serverne.

 

Dette er vel bare noe de har videreført fra GW1. Mener systemet var likedan der. Men like fullt helt genialt ja.

Rift hadde vel en lik sak av dette. Der de kunne gjøre visse endringer på serveren "on the fly", uten nedetid og den slags.

Lenke til kommentar

hoho!!

 

 

Exploits - If you discover an exploit in the game, do not exploit it or publicize it, but instead notify us immediately at this new email address: exploits (at) arena (dot) net.

This morning there was a widely-publicized, newly-introduced exploit in which specific cultural weapons were selling for one-thousandth of their normal price. We fixed it with an emergency build this morning. We want to thank the vast majority of players who became aware of the issue, responsibly reported it, and did not exploit it. However, a smaller group of players did significantly exploit it, each purchasing hundreds or thousands of these weapons. We permanently banned 3,000 accounts of players who substantially exploited it, and applied 72-hours bans to another 1,000 accounts of players who mildly exploited it.

 

Gode nyheter :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

hoho!!

 

 

Exploits - If you discover an exploit in the game, do not exploit it or publicize it, but instead notify us immediately at this new email address: exploits (at) arena (dot) net.

This morning there was a widely-publicized, newly-introduced exploit in which specific cultural weapons were selling for one-thousandth of their normal price. We fixed it with an emergency build this morning. We want to thank the vast majority of players who became aware of the issue, responsibly reported it, and did not exploit it. However, a smaller group of players did significantly exploit it, each purchasing hundreds or thousands of these weapons. We permanently banned 3,000 accounts of players who substantially exploited it, and applied 72-hours bans to another 1,000 accounts of players who mildly exploited it.

 

Gode nyheter :)

For alt i verden, det er godt de handler, men passe strengt.

 

Til sammenligning fikk jeg bare en halvsur e-post når jeg bestilte et speilreflekskamera fra dustinhome til 1 krone.

Lenke til kommentar

Men de bannet ikke folk som kjøpte ett våpen, ikke fem heller. De bannet folk som kjøpte MANGE, og som kunne rasert hele økonomien i spillet i løpet av den første uken. Folk som gråt på Reddit fikk mulighet til å poste karakternavnet, så ville ANet fortelle hvor mange de hadde kjøpt, da ble de plutselig stille.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ahh ;) De bør ikke nerfe guardians, jeg gjør meget lite skade specen jeg bruker, men fy faen jeg kan stå på et point solo i 1-2 minutt uten å dø til backup kommer ;)

 

Kungen + 2 andre dudes på keep vs meg, tror jeg stod der i litt over 1 min til jeg fikk backup og tok de ;)

 

Når det gjelder Guardians så tror jeg at den beste måten å knekke deres beskyttelse er å bruke forskjellige abilities som gjør dem mer 'vulnerable', noe som blir et kriterium dersom spillere skal kunne drepe dem raskt og effektivt.

 

Det er jo ikke noe mer tidskrevende for Arenanet enn Blizzard, som har gjort det med WoW i alle år?

Så vidt jeg husker så har både Tera, TSW osv. patch notes.

 

Forskjellen er blant annet at Blizzard og Tera utgir patcher en gang i uken mens ArenaNet gjør det nesten hver dag. En annen forklaring kan også relateres til at oppdateringen kun inneholder noen veldig insignifikante implementeringer.

 

Condition specs er 0 problem for min spec though. Jeg fjerner 2 conditions hvert 10. sec, fjerner en condition hver gang jeg bruker en signet(2 signets med 15-25 sec cooldown) og jeg fjerner 3 conditions når jeg bruker virtue of resolve(50 sec cooldown).. :p 2000 toughness og 21k hp..

 

Det jeg sliter mot er hvis jeg blir attacka av en warrior + thief som stunner/kb'er meg før jeg får brukt stability.. Da kan jeg dø fort :/ Mye burst uten stability er tøft...

Endret av karael
Lenke til kommentar

Men de bannet ikke folk som kjøpte ett våpen, ikke fem heller. De bannet folk som kjøpte MANGE, og som kunne rasert hele økonomien i spillet i løpet av den første uken. Folk som gråt på Reddit fikk mulighet til å poste karakternavnet, så ville ANet fortelle hvor mange de hadde kjøpt, da ble de plutselig stille.

 

Nettop. Er glad de er såpass strenge. Da gir de et klart svar på hva de synest om massiv exploit!

Lenke til kommentar

Dersom en ser bort fra det så er den eneste logiske forklaringen at det å skrive patch notes er tidkrevende (de må også oversettes til mange språk), spesielt dersom det er veldig mange i ArenaNet som implementere veldig forskjellige oppdateringer.

Det er jo ikke noe mer tidskrevende for Arenanet enn Blizzard, som har gjort det med WoW i alle år?

Så vidt jeg husker så har både Tera, TSW osv. patch notes.

 

Poster ikke så ofte her, men som en lang tids Guild Wars spiller kunne det være relevant å nevne at Guild Wars 1 hadde patch notes, og at de sansyligvis kommer til GW2 også når en måned eller to har pasert og ting har roet seg ned litt. Eller er det nærmeste som blir gitt ut av patch info for øyeblikket dette: http://www.reddit.co...sday_august_30/

Endret av Flate
Lenke til kommentar

Hei, har vært uten nett og driver å laster ned GW2 nå på et litt treigt nett, så tenkte jeg kunne spørre om hva for en profesion som hadde passet for meg, med min tidligere mmorpg bakgrunn.

Har spilt feral/resto druid på WoW siden starten av BC, med noen små og store pauser innimellom, samt en sorcerer på Aion. Jeg syntes alle de tre forsjelige måtene å spille på var utrolig gøy i hver sin forstand.

Noen som har noen tips til hva som kansje kunne passet for meg?

Eventuelt noen tips om gode profesions, eller de som man bør holde seg unna?

Lenke til kommentar

Hei, har vært uten nett og driver å laster ned GW2 nå på et litt treigt nett, så tenkte jeg kunne spørre om hva for en profesion som hadde passet for meg, med min tidligere mmorpg bakgrunn.

Har spilt feral/resto druid på WoW siden starten av BC, med noen små og store pauser innimellom, samt en sorcerer på Aion. Jeg syntes alle de tre forsjelige måtene å spille på var utrolig gøy i hver sin forstand.

Noen som har noen tips til hva som kansje kunne passet for meg?

Eventuelt noen tips om gode profesions, eller de som man bør holde seg unna?

 

Kan du ikke bare prøve alle proffs? Gjør tutorialen og trykk H > PvP tabben og gå til Mists. Der blir du lvlet opp til 80 og kan teste alle abilities/våpen og traits.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...