Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Med dine ord Avean vil en exploit aldri finnes, da det må være en feil fra utviklerne som fører til en exploit. Å komme å si at man ikke skjønte at noe var feil når våpen solgtes til 21 karma, blir helt latterlig, hvertfall med tanke på at ArenaNet har sagt at de ikke banna noen som kjøpte mindre enn 50 stk. Hva skulle man med mer om man ikke trodde noe var galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å få mer og mer sansen for GW2, var litt kritisk til mangel på quests, men det var fordi jeg hadde en "tidligere wow-gamers mindset". GW2 er et helt annet spill og bør dermed dømmes deretter, og ikke som en wow-klone, for det er det absolutt ikke.

 

Samme her! jeg var ikke så gira etter å ha spilt et par betaweekends. Jeg orket knapt spille selv om jeg hadde tilgang, men nå liker jeg spillet mer og mer for hver dag!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Skal endelig få tatt meg tid til å spilt litt skikkelig i helga, LAN fra etter jobb til søndags ettermiddag :)

Supplementert med fri på mandag :woot:

 

Angrer litt på valg av profession, så dønn ærlig, er Necromancer dritt eller er det bare meg?

Lenke til kommentar

Skal endelig få tatt meg tid til å spilt litt skikkelig i helga, LAN fra etter jobb til søndags ettermiddag :)

Supplementert med fri på mandag :woot:

 

Angrer litt på valg av profession, så dønn ærlig, er Necromancer dritt eller er det bare meg?

 

Alle klassene er balansert. Med andre ord, det handler kun om strategier og bruk av våpenkombinasjoner.

 

Dersom du ikke liker Necromancer så anbefaler jeg at du prøver noen av de andre klassene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg vil påstå det blir ganske naivt å påstå at alle klassene er balansert.

Det ville vært en world first i så tilfellet.

 

Det har jo allerede vært påpekt problem med at både ranger og guardian var OP.

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå det blir ganske naivt å påstå at alle klassene er balansert.

Det ville vært en world first i så tilfellet.

 

Det har jo allerede vært påpekt problem med at både ranger og guardian var OP.

 

De er alle balansert, ikke helt perfekt, men veldig bra balansert. Selve årsaken til at mange opplever det motsatte skyldes av at de ikke vet hvordan de skal spille sin klasse med spesifikke våpenkombinasjoner effektivt, noe som derav kan skape et slikt inntrykk. Til tross for det faktum at det kun er noen få abilities per våpenkombinasjon så er det veldig mange forskjellige taktikker og framgangsmåter, det er også mulig å bytte mellom våpensett mens spilleren er i kamp, noe som igjen skaper flere muligheter og framgangsmåter.

Endret av Gigahertz
Lenke til kommentar

En ting er sikkert, ingen kan snakke balanse enda i spillet :p Folk vet ikke helt hvordan dem skal spille klassene sine enda.

 

Etter å ha diskutert dette med forskjellige MMORPG entusiaster så virker det som om at den generelle konsensusen er enig i at spillet er relativt bra balansert. Men, det er selvsagt litt tidlig å konkludere helt sikkert. På en annen side, så er det faktisk ganske mange som er lvl 80 allerede... Ikke vet jeg hvordan de klarer det, men det gjør det.

 

Drøyt at salget av gw stoppes fra hjemmesiden pga for mange som spiller.

 

Det er genialt.

 

På denne måten så får vi en bedre spillopplevelse nå, og når de åpner for salg igjen så får de andre en bra spillopplevelse.

 

win-win.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Å vise til hva Arenanet har endret tidligere er umulig da de ikke gir ut patch notes (WTF?).

Men blant annet skal det sies at Ranger's GS skills har blitt nerfet.

 

Men det får tiden bare vise, om de gjør noen endringer på noen klasser, for i følge dere så er ikke dette nødvendig. Som sagt, det første spillet jeg har vært bort med kontinuerlig oppdateringer som ikke har vært ubalansert.

Lenke til kommentar

Å vise til hva Arenanet har endret tidligere er umulig da de ikke gir ut patch notes (WTF?).

Men blant annet skal det sies at Ranger's GS skills har blitt nerfet.

 

Men det får tiden bare vise, om de gjør noen endringer på noen klasser, for i følge dere så er ikke dette nødvendig. Som sagt, det første spillet jeg har vært bort med kontinuerlig oppdateringer som ikke har vært ubalansert.

 

De har skrevet litt om hva de fokuserer på gjennom noen av deres nyere oppdateringer. Men, jeg tror at de ikke publiserer patch notes ettersom at det faktisk kan øke sikkerheten i spillet ved at hackere ikke får vite hva som forandres med tiden (tror jeg). Jeg mener å huske at noe lignende ble konstatert i et annet online-spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Å vise til hva Arenanet har endret tidligere er umulig da de ikke gir ut patch notes (WTF?).

Men blant annet skal det sies at Ranger's GS skills har blitt nerfet.

 

Men det får tiden bare vise, om de gjør noen endringer på noen klasser, for i følge dere så er ikke dette nødvendig. Som sagt, det første spillet jeg har vært bort med kontinuerlig oppdateringer som ikke har vært ubalansert.

 

De har skrevet litt om hva de fokuserer på gjennom noen av deres nyere oppdateringer. Men, jeg tror at de ikke publiserer patch notes ettersom at det faktisk kan øke sikkerheten i spillet ved at hackere ikke får vite hva som forandres med tiden (tror jeg). Jeg mener å huske at noe lignende ble konstatert i et annet online-spill.

Å skrive hva endringer som blir gjort med en profession tror jeg nødvendigvis ikke har så mye med sikkerheten å gjøre.

 

@Bjohansen, vist du opplever at det er mye franske og tyske på FS, så er det nok fordi du har havnet på overflow server.

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå det blir ganske naivt å påstå at alle klassene er balansert.

Det ville vært en world first i så tilfellet.

 

Det har jo allerede vært påpekt problem med at både ranger og guardian var OP.

 

De er alle balansert, ikke helt perfekt, men veldig bra balansert. Selve årsaken til at mange opplever det motsatte skyldes av at de ikke vet hvordan de skal spille sin klasse med spesifikke våpenkombinasjoner effektivt, noe som derav kan skape et slikt inntrykk. Til tross for det faktum at det kun er noen få abilities per våpenkombinasjon så er det veldig mange forskjellige taktikker og framgangsmåter, det er også mulig å bytte mellom våpensett mens spilleren er i kamp, noe som igjen skaper flere muligheter og framgangsmåter.

 

Edit: Guardian er IKKE OP ~ De har ekstremt dårlig survivability uten skjold.

 

Guardians har ikke dårlig survivability uten shield. Jeg spiller selv en guardian(straks rank 18 pvp med over 100 tournament wins), jeg bruker scepter+shield og staff. Jeg har ikke noe mindre survivability når jeg wielder staff. Det handler veldig mye om hvilke utility spells du bruker.

Lenke til kommentar

Guardians har ikke dårlig survivability uten shield. Jeg spiller selv en guardian(straks rank 18 pvp med over 100 tournament wins), jeg bruker scepter+shield og staff. Jeg har ikke noe mindre survivability når jeg wielder staff. Det handler veldig mye om hvilke utility spells du bruker.

 

Det gikk litt fort i svingene, jeg mente selvfølgelig warrior og ikke guardians.

 

Å skrive hva endringer som blir gjort med en profession tror jeg nødvendigvis ikke har så mye med sikkerheten å gjøre.

 

Dersom en ser bort fra det så er den eneste logiske forklaringen at det å skrive patch notes er tidkrevende (de må også oversettes til mange språk), spesielt dersom det er veldig mange i ArenaNet som implementere veldig forskjellige oppdateringer.

Endret av Gigahertz
Lenke til kommentar

Guardians har ikke dårlig survivability uten shield. Jeg spiller selv en guardian(straks rank 18 pvp med over 100 tournament wins), jeg bruker scepter+shield og staff. Jeg har ikke noe mindre survivability når jeg wielder staff. Det handler veldig mye om hvilke utility spells du bruker.

 

Det gikk litt fort i svingene, jeg mente selvfølgelig warrior og ikke guardians.

 

Ahh ;) De bør ikke nerfe guardians, jeg gjør meget lite skade specen jeg bruker, men fy faen jeg kan stå på et point solo i 1-2 minutt uten å dø til backup kommer ;)

 

Kungen + 2 andre dudes på keep vs meg, tror jeg stod der i litt over 1 min til jeg fikk backup og tok de ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...