Gå til innhold

Diverse PL-kamper 14.08-16.08


Old Game

Anbefalte innlegg

Noen som vet om TV2 "hovedkanalen" viser måla i de andre kampene live? Det hadde vært gull.

Da jeg svippet innom HD1 her om dagen kom det stillingen og målscorer i en PL-kamp (husker ikke hvilke lag). Hvis man trykket blå tast kom man til HD2 der kampprogrammet sto, så det var nok bare en test eller noe sånt. Vet ikke om du har sett Tippeligaen på Altibox men der fungerer det på samme måte.

 

Edit: Det er forresten et 90-minutters langt engelskprodusert kick off-program på HD1 nå.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drittkamper? Det finnes bare et drittoppgjør i PL og det er City vs Chelsea, der ingen fortjener å vinne av moralistiske årsaker.

 

+ a billion.

 

 

Fikk kanalene i boks på onsdag. Kommer nok til å holde meg på HD1 for det meste, men vil nok switche litt innimellom. Kjipt å måtte opp før 6 i morgen, men heldigvis er jeg ferdig med jobb kl 12. Gleder meg noe vilt. Så langt så virker det som TV2 har gjort mye bra. Satser på å få en sånn live pling greie på HD1 kanalen også.

Lenke til kommentar

Helsikken jeg er nervøs..

Har tatt meg en dusj og tredd på meg drakta. For jeg ser for meg at jeg blir svett i løpet av kampen!

 

Har stor tro på Tottenham. Vinner de i dag så havner City under dem på tabellen i slutten av sesongen.

Gomes

Corluka, King, Dawson, Assou-Ekotto

Lennon, Huddlestone, Modric, Bale

Crouch, Defoe

 

SUBS - Cudicini, Bassong, Kaboul, Giovani, Palacios, Keane, Pavlyuchenko.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Folk må nå få mene det de vil. Om Thorstvedt ønsker pengedoping, så er det hans sak og noe han får stå for.

 

Vanskelig å si noe om studiosendingene etter tre kvarter, men liker det så langt. Men så har jeg ikke noe imot noe av de i dagens studio, og jeg var heller ikke storfan av Solheim. Synes det meste virker bedre med TV2s satsning, kanskje med unntak av "fotballdybden", men må se mer hvordan det blir først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...