Gå til innhold

Diverse PL-kamper 14.08-16.08


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at forventningene til Arsenal er høye og. Håper dere går på en smell uten like mot Liverpool i første runde. Utelukkende pga blæringa her inne, så det kommer vel til å jevne seg ut når jeg snakker med alle LFC-kompiser, men allikevel. Hvorfor tar dere på forskudd at Schwarzer kommer? Er det så sikkert?

Wtf. Hvem andre enn LP har "blæret" her inne? Les Heglands innlegg, og jeg tror du vil få en god oppsummering av hva de fleste gooners tenker på om dagen. Jeg er fortsatt vettskremt av det uprøvde forsvaret vårt, for å ikke snakke om keepersituasjonen. For alt vi vet kan Koscielny vise seg å være den nye Cygan. Og selv om vi henter Schwarzer er det ikke et så stort steg opp fra Almunia/Fabianski. Han er i hvert fall ikke "stabiliteten selv". Tvert i mot er han relativt tabbeutsatt av det jeg har sett. Håper Wenger sikter høyere enn det når han ser på keepere.

 

Uansett er Anfield et sted ethvert storlag kan tape, skal absolutt ikke ta noe for gitt der. Selv om vi vant der forrige sesong, spilte vi langt fra overbevisende.

Lenke til kommentar

Hadde ikke fått med meg at Premier League-delen var åpnet. Fin tråd. :yes:

 

Skal bli herlig å komme i gang igjen. Flere herlige kamper allerede i den første helgen. Kan få en bra kickstart på sesongen. Først må jeg vel få på plass kanalene.

 

Newcastle hjemme er en kamp vi skal dominere fullstendig. Likevel bør vi passe oss for et Newcastle-lag som kommer til å gjøre alt for og få til et resultat i PL-comebacket. Blir spennende.

Lenke til kommentar

Liverpool selger unna for tiden, og mye tyder på at Torres kan forsvinne. De har ikke nubbesjans.

Mye som tyder på det? Hva da? :hmm: Jeg synes mye tyder på at han blir jeg men.

 

Ikke akkurat drømmeåpning mot Arsenal, men jeg har troa på at vi kan ta de! Samtidig tror jeg vi hadde driti oss ut om vi hadde møtt et "lite" lag i runde 1, så sånn sett er det greit. Spennende blir det hvertfall!

Lenke til kommentar

Liverpool selger unna for tiden, og mye tyder på at Torres kan forsvinne. De har ikke nubbesjans.

Mye som tyder på det? Hva da? :hmm: Jeg synes mye tyder på at han blir jeg men.

Hodgson: - Torres har problem med klubben

Hodgson usikker på Torres

City vil by på Torres

Nuvel, News of the World som er kilden i den første linken er ikke en spesielt god kilde. Kan for eksempel kontre med denne, så er vi like langt. :)

 

Dessuten sier et bilde mer enn 1000 ord! ;)

 

ft7.jpg

Lenke til kommentar

Det er da ikke en selvfølgelighet. Som oftest holder spillere kjeft i media, ofte for sakens beste, når det er snakk om overganger. Vi hørte ikke mye om Vidic. Masse rykter om at han skulle bort, og vips var en forlenging klar.

 

Uansett tror jeg Torres blir. Ser ikke for meg han i en annen klubb per dags dato. City? Torres har vett nok til å se konkurransen der, og går ikke til en annen klubb innad i Premier League.

Lenke til kommentar

Om Torres skulle dra fra Liverpool tror jeg ikke det blir til en annen klubb i PL nei. For det første har han uttalt at PL kanskje blir litt for tøft mtp skadene hans (dog mest når han har spilt spiss alene i Liverpool), dessuten tror jeg han har såpass respekt for supporterne at han ikke går til i det minste City. Og jeg ser ikke helt hvem utenfor England som skal kjøpe han for en sum som Liverpool er villige til å godta.

 

Edit: Dog, om Liverpool ikke klarer CL og å heve seg denne sesongen er jeg redd han stikker til neste sommer, samme med Gerrard egentlig.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Det at Torres ikke uttaler seg er ikke nødvendigvis et positivt tegn for dere 'Pool-supportere. Hadde han vært sikker på å bli, hadde han nok gitt uttrykk for det.

 

Det er et tegn på at han er på ferie med familien og ikke fokuserer for mye på fotball om dagen. Han har kontrakt med Liverpool og om noe annet enn at han blir skjer, blir jeg veldig overrasket.

Lenke til kommentar

Vis Pool sier ja på et bud på Torres er jeg sikker på at han går, vis han virkelig elsker klubben så mye som dere skal ha det til, da pga det er det beste for alle at han går. Og vis han bare gjør som alle andre, og tenker på seg selv først, da går han selvfølgelig pga mer penger og mer sportslig suksess i klubber som faktisk har råd til å kjøpe Torres.

 

 

Niko; Såvidt jeg vet har Pool supporterne her inne blæra like mye, men litt må du da tåle, det er tross alt en storkamp som vi har rundt en måned uten nesten noe annen fotball å forberede oss til!

Lenke til kommentar

Niko; Såvidt jeg vet har Pool supporterne her inne blæra like mye, men litt må du da tåle, det er tross alt en storkamp som vi har rundt en måned uten nesten noe annen fotball å forberede oss til!

Erru gærn, det er ikke det det står på. Jeg er ikke fremmed for provokasjon og store ord. Fyr løs, jeg tåler det meste. Som iRoman nevnte over er det vel bare Le Professeur som har blæra og. Jeg slenger bare litt løskrutt tilbake. Deilig å høre litt glefsing igjen. Men allikevel. Med humørsvingninger som ei gravid tispe så har jeg halvveis bytta mening igjen.

 

Utelukkende pga blæringa her inne, så det kommer vel til å jevne seg ut når jeg snakker med alle LFC-kompiser, men allikevel.

 

Det jeg spådde har allerede skjedd og jeg merker at jeg ikke unner noen av laga en seier. Men så er det alltids glede på tapernes vegne og da. Uansett så blir det en bra åpningsrunde :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...