Gå til innhold

Diverse PL-kamper 14.08-16.08


Old Game

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Liverpool-supportere: hvordan tror dere laget deres vil se ut neste uke? RvP og Cesc er sannsynligvis ikke tilbake for vår del, og Nasri skal spille treningskamp mot Mexico bare noen få dager før. Hvis vi ikke henter noen nye spillere tipper jeg vi stiller slik:

 

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy

Jack Wilshere - Alex Song - Abou Diaby

Theo Walcott - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin

 

Ikke helt optimalt, men jeg er fortsatt optimistisk. Dessuten kan det være at Wenger bløffer og at både Cesc og RvP er klare.

Lenke til kommentar

Reina

Johnson - Carragher - Skrtel - Aurelio

Kuyt - Gerrard - Masche - Jovanovic

- Cole -

Torres

 

Tror det kan bli noe sånn. Kan være Maxi spiller eller Insua gjør det. Tror likevel at Aurelio og Jovanovic blir å starte fordi at de har spilt mer i treningskamper, og Roy virker å prioritere de to i første ligamatch. Hodgson gikk ut å sa at Masche kunne fort starte mot dere så lenge han ikke er blitt plukket opp av Inter. Hvis ikke han spiller så håper jeg at Aquilani starter.

 

Gleder meg ubeskrivelig mye til ligastart. Skal se alt av kamper, lørdagen om en uke blir som våkne på julaften når man var guttunge. Gooners - Liverbirds tror jeg blir en av de beste kampene i 1. ligarunde på mange år. Er likevel pessimistisk mtp å få et godt resultat får vår del. Forrige sesong sitter litt for godt ennå.

Lenke til kommentar

Reina

Johnson - Carragher - Skrtel - Aurelio

Kuyt - Gerrard - Masche - Jovanovic

- Cole -

Torres

 

Tror det kan bli noe sånn. Kan være Maxi spiller eller Insua gjør det. Tror likevel at Aurelio og Jovanovic blir å starte fordi at de har spilt mer i treningskamper, og Roy virker å prioritere de to i første ligamatch. Hodgson gikk ut å sa at Masche kunne fort starte mot dere så lenge han ikke er blitt plukket opp av Inter. Hvis ikke han spiller så håper jeg at Aquilani starter.

 

Gleder meg ubeskrivelig mye til ligastart. Skal se alt av kamper, lørdagen om en uke blir som våkne på julaften når man var guttunge. Gooners - Liverbirds tror jeg blir en av de beste kampene i 1. ligarunde på mange år. Er likevel pessimistisk mtp å få et godt resultat får vår del. Forrige sesong sitter litt for godt ennå.

Indeed :w00t:

 

Mascherano er uten tvil ein av dei beste defensive ankerene i verden. Hvis han forlater Pool kommer dere til å slite hvis dere ikkje finner ein erstatter som holder samme klasse, og det er ingen lett sak.

Lenke til kommentar

Song, Diaby og Denílson er ikke med i dagens tropp mot Legia, noe som betyr at de heller ikke har spilt en eneste pre-season kamp. Kan bli litt krise om disse 3, samt Cesc er ute mot Liverpooll. Uansett hvordan det blir mangler samtlige kamptrening, og det kan slå ut negativt. Denne midtbanen kan fort starte på Anfield: Nasri - Frimpong - Wilshere...

Lenke til kommentar

Song, Diaby og Denílson er ikke med i dagens tropp mot Legia, noe som betyr at de heller ikke har spilt en eneste pre-season kamp. Kan bli litt krise om disse 3, samt Cesc er ute mot Liverpooll. Uansett hvordan det blir mangler samtlige kamptrening, og det kan slå ut negativt. Denne midtbanen kan fort starte på Anfield: Nasri - Frimpong - Wilshere...

 

Og da vil vi få ufattelig juling. Den midtbanen blir i øyeblikket rundtspilt av en bakgårdsklubb fra Polen

Lenke til kommentar

Aston Villa-West Ham

 

Men det var vel kanskje åpenbart? Forutenom den matchen hadde jeg nok vært mest interessert i Sunderland-Birmingham. Grunnen til det er at jeg føler at Sunderland kan overraske og at Birmingham kan skuff denne sesongen. Veldig åpen kamp synes jeg. Samtidig er det spennende å se om pre-season formen til F. Campbell kan holde seg i PL.

Lenke til kommentar

Drittkamper? Det finnes bare et drittoppgjør i PL og det er City vs Chelsea, der ingen fortjener å vinne av moralistiske årsaker.

 

Blir nok West Ham - Villa på meg også. Tipper jeg kommer til å skifte kanal relativt ofte dog. Noen som vet om TV2 "hovedkanalen" viser måla i de andre kampene live? Det hadde vært gull.

 

PS: PL-podcast er ute. http://www.premierleague.com/page/Podcast

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...