Gå til innhold

Diverse PL-kamper 14.08-16.08


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

West Ham:

 

West Ham: Green, Reid, Tomkins, Upson, Ilunga, Parker, Kovac, Noble, Faubert, Boa Morte, Cole

 

Subs: Stech, Gabbidon, Spector, Barrera, Piquionne, Sears, Diamanti

 

Aston Villa: Friedel, L. Young, Dunne, Clark, Warnock, Albrighton, Petrov, Milner, Downing, A. Young, Carew

 

Subs: Guzan, Weimann, Lichaj, Bannan, Reo-Coker, Beye, Heskey

 

Hitz ute i 4-6 uker :thumbdown: Bare Reid stiller fra start av de nye signeringene for West Ham. Håper på et flott inhopp av Barrera.

Lenke til kommentar

ALTIBOX: Er det noen flere som har problemer med å se målene som popper opp fra de andre kampene? Jeg trykker på den blå knappen. Det virket da jeg skulle se Villa og Blackburn sitt mål, men det gikk ikke da jeg skulle se Blackpool sitt mål. Noen som opplevde det samme?

Samme problem her. Virker som det er litt tekniske problemer overalt på første dag med PL.

 

Litt skuffende at ikke TV2 viste målene direkte på hovedkanalen.

Lenke til kommentar

ALTIBOX: Er det noen flere som har problemer med å se målene som popper opp fra de andre kampene? Jeg trykker på den blå knappen. Det virket da jeg skulle se Villa og Blackburn sitt mål, men det gikk ikke da jeg skulle se Blackpool sitt mål. Noen som opplevde det samme?

 

Har ikke fungert på noen av målene. I tillegg så ble den popupen hengende på skjermen i noen minutter.

Klikker jeg blå får jeg opp et testbilde som sier Mediahuset HD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...