Gå til innhold

Diverse PL-kamper 14.08-16.08


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert fordi jeg er kanakas og fordi jeg ikke klarer å skjønne at du er noe annet enn jente både pga. avatar og nickname, men jeg syntes disse var ustyrtelig morsomme.

Haha, ja. Begynner å bli noen timer siden jeg var full, men kommentarene satt fortsatt i dag og gitt.

 

Var forresten overbevist om at Hille var kjærring ja. Er jo derfor jeg har mislikt deg, Hille. Velkommen inn igjen :)

Lenke til kommentar

Sikkert fordi jeg er kanakas og fordi jeg ikke klarer å skjønne at du er noe annet enn jente både pga. avatar og nickname, men jeg syntes disse var ustyrtelig morsomme.

Haha, ja. Begynner å bli noen timer siden jeg var full, men kommentarene satt fortsatt i dag og gitt.

 

Var forresten overbevist om at Hille var kjærring ja. Er jo derfor jeg har mislikt deg, Hille. Velkommen inn igjen :)

 

Jo takk.. :p Føler meg veldig velkommen nå.

 

Hvordan var Liverpool kampen i dag da? Fikk ikke sett da jeg var i barneselskap til en fetter.

Lenke til kommentar

Første omgangen av Spurs - City var så jævlig gøy samtidig som det var jævlig frusterende. Skulle ønske Huddlestone-skuddet hadde gått inn, fortjente det helt jævlig. Faen ta Hart..

 

Pool-kampen var kjedelig for nøytrale egentlig..

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...