Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var siktet til den tråden på Xtreme som jeg postet tror jeg :whistle:

Det er helt korrekt "unge mann" hehe. Jeg måtte vært rimelig lite observant siste året eller to her inne for å finne på å kalle Nizzen noe slik ;).

 

Fader, nå sliter jeg veldig med å ikke bestille 2x6970... typisk *ler*. Jeg trenger dem ikke, jeg har nesten 100 uåpna/uprøvde spill i hylla, skjerp deg mann (talking to himself).

Men, men, det er godt man har noen laster i livet hmm.

 

Jeg får se utover kvelden om jeg klarer å stå i mot til det er tomt... men jeg kommer til å trykke på refresh på den siden innimellom... kanskje en stykk, det vil jo ikke gi meg dårligere spillytelse enn 480 kortet jeg har.

 

Jeg nøyde meg med 1 stk. sålenge jeg, kom plutselig til å tenke på at det er Jul........ Solgte GTX480 kortet på 3 minutter, så da ble differansen en bagatell, og jeg har endelig fullsize HDMI, og profilswitching mellom skjermer igjen, verd hver krone og ytelsen er jo enda litt bedre, kos... :thumbup:

Lenke til kommentar

Jøss lagerstatusen spratt akkurat fra 49 til 50-99. Er ikke det litt rart?

 

*dont like* :hmm:

 

EDIT:

Men det er jo uansett bare å bestille.

 

Jeg bestiller... fader heller :p

 

Vel asså 1 kort... litt fornuft på denne gamlingen ha.

 

Så skal jeg prøve å unngå å tenke at jeg skal putte masse andre ting på samme frakten som jeg alltid gjør og misser sjangsen før jeg er ferdig...

 

Powercolor eller Sapphire tro... hmm jeg tror jeg kjøper Sapphire siden det er litt nostalgisk sentimentalt ift. Radeon...

 

 

.

..

...

Dette er en dårlig plass for lommeboken, men god for hobbyhjertet og da velger jeg å kalle det økt livskvalitet. God Jul på forskudd ;).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hehe, ble ett på meg au, prisen etter 480 salget ble bare noen hundrelapper, og jeg klarte endelig å huske USB-skjøtekap med hunn i ene enden på 3m, så jeg slipper gulvkrabbingen når jeg bruker minnebrikke ved HDTV'en... 580 er uaktuellt for min del som nevnt tidligere i tråden... Ett HD6970 til kommer nok etter lønna i januar..... :thumbup:

Lenke til kommentar

Hovedkortet jeg har nå får ikke noe ekstra luft mellom kortene om jeg kjøper 2 så hmm.

Synd ingen av de bundler eks. StarCraft II, et spill jeg har lyst på men ikke funnet noen gode tilbud på. Den med "BF:BC2 Vietnam Special Edition" gir riktignok "Battlefield 3 Beta access", men spiller ikke så mye.

 

Hmm...

 

Apropo, en eller to. Er nå jeg har litt ekstra å rutte med så tja.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Theo: jeg tar 6970 i CF hvis de kommer inn fort, men jeg må ha før jul.

Hadde jeg hatt noe duglig så, men jeg sitter med 5770 og det er veldig lavt iforhold til det jeg er vant med.

 

Er jo flere hundre på lager, hva venter du på...

 

Hovedkortet jeg har nå får ikke noe ekstra luft mellom kortene om jeg kjøper 2 så hmm.

Synd ingen av de bundler eks. StarCraft II, et spill jeg har lyst på men ikke funnet noen gode tilbud på. Den med "BF:BC2 Vietnam Special Edition" gir riktignok "Battlefield 3 Beta access", men spiller ikke så mye.

 

Hmm...

 

Apropo, en eller to. Er nå jeg har litt ekstra å rutte med så tja.

 

Tok Sapphire med BFBC2 Vietnam jeg, annet klistremerke og koffert, kunne ikke dy meg, og mange av mine venner kommer til å spille dette mye, så da henger jeg meg på, grafikken er jo nydelig...

Lenke til kommentar

Jeg har BF:BC2 fra før så det blir kanskje litt overkill å betale 300,- for den kofferten og en utvidelsespakke jeg kan få til 109,- nedlastbart fra EA Store. Men hmm jeg skjønner kjøpet asså, ikke minst pga. tilgangen til BF3 Beta man ikke får ved å bare kjøpe Vietnam Expansion. Jeg er også en elendig FPSer så vel :p

 

Takk, for påminnelsen om USB forlenger til TVen, kjøpte 2stk 0.8m sorte samtidig nå mens jeg bestemmer meg for kortet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Godt engasjement :)

 

EDIT:

Hmm nå får jeg med GT5 også i tide til jul fra komplett. Haff, kan jo ikke kjøpe bare GT5 og 2 kabler.

Synd de ikke har tilbud på "Noctua NH-D14 CPU Kjøler", vurdert å bytte ut min gamle PushnPull True Black.

 

EDIT2:

Canada Goose jakke eller 6970x2 hmmm :p

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Da har jeg like greit slengt inn link til amd sine drivere øverst i 1. post

 

Har også slengt inn linker til prisguiden øverst i 2. post. Hvorfor jeg valgte å slenge de i 2. post er fordi der er jo bilder o.s.v av skjermkortene

 

Burde de vært i 1. post eller er 2. post greit nok.

 

Selv synes jeg 2. post er greit nok da 1. post er veldig enkel og grei :p

Lenke til kommentar

Da er 1 stk i handlevognen. Hmm jeg har lyst på et skikkelig lydkort også, som løfter FLAC opplevelsen betraktelig. Hvilke Asus Xonar kort var det som var så gode tro hmm. Jeg trenger ikke 7.1 lyd men en fordel at det er godt til øreklokker, 2.1 høyttalere, spill/film og musikk. Hadde jo vært artig om jeg kunne koble PS3/360 inn i det også så jeg får lyden ut i 2.1 settet, men blir vel for mye å forlange. Har ingen planer om en egen receiver og den slags på hjemmekontoret.

 

EDIT:

Nei huff, jeg får finne ut av det en annen gang :p

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...