Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Hadde jeg brukt posten hadde jeg ikke forventet å få noe før neste uke en gang, men hmm siste gang jeg gidder å bruke hentepunktet. Jeg har også gjort tabben å stole på markedsføringen et par ganger det har hastet, og brent meg.

 

Men no hard feelings, bare annoying, hadde store forventninger til helgen hehe.

 

Dette med hentepuntktet er heller ikke bare i julen, jeg har opplevd det på 7 av 10 bestillinger siste året hos komplett hvor 5 bestillinger ble gjort kvelden før og 2 før 09 samme morgen. Derfor synes jeg denne markedsføringen begynner å nærme seg en stygg gråsone som kanskje bør gjøres noe med. Fjern markedsføring om "levering samme dag hvis bestilt før 09:00" så er det helt greit for meg.

 

 

MEN! Ikke la det være en partybrems i Cayman festen :fun:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Varenr. Beskrivelse Antall Pris Sum

612650 Creative SB X-Fi Titanium HD

 

619257 Sapphire Radeon HD 6970 2GB GDDR5

PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDMI, 2xmini-DisplayPort

 

 

Julegaven til meg selv i år,det gamle lydkortet mitt har faktisk kommet i sitt tiende år. Også det kjøpt fra Komplett 25/11/01. Jeg tipper at dette lydkortet kommer til å vare en god del lengre enn skjermkortet.

Lenke til kommentar

Noen som er heldigere enn meg??? Får fremdeles Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding

17.12.2010 09:55 :realmad:

 

Enten har posten gitt F og ikke hentet varer hos komplett, eller så har ikke komplett varene og tar en SUPER spansk en ved å bare sette en rad med tomme esker bortover gangen klare til å putte opp i kortene når de kommer inn.

 

Siste alternativ at det er så EKSTREMT mye post på terminalen at det tar 2-3 dager å sortere å få skannet mottak på de.

 

Begynner snart å bli glad hvis kortet i dete hele tatt kommer før jul jeg nå.

 

Edit: Skulle valgt tollpost i steden :wallbash: Spart 10 spenn, men måtte tatt en halvtimes spasertur x2 men hadde jeg fått kortet fortere så hadde jeg gjort det MED GLEDE

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Da var kortet på plass. Det var faktisk i hentebua i går, under 24 timer etter bestilling, men jeg hadde ikke mulighet til å få hentet det. Fikk akkurat puttet det inn før jobb, så senere i kveld blir det testing. :thumbup: Jeg har 3-4 spill nå som ikke går helt toppers i 2560x1440 (5870), så jeg forventer en ganske merkbar forbedring.

Lenke til kommentar

Nei, bare fra samme serie, altså 5870+5770, 6970+6870 ol.

 

Faen, mitt er ikke sendt, jeg bor i nord-Norge. Blir det noe før julaften? Neppe :(

 

Sender de det mandags morgen så ;) Ellers får du bare svippe ned og hente det, rekker fint det ;)

 

Er det egentlig noen spill til dags dato som ikke klarer å kjøre med 30 fps eller mer med et 6970? Ser ut til at crysis kjører godt over 30 fps i hvertfall, men gjør ikke et 6870 dette også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...