Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er 1 stk i handlevognen. Hmm jeg har lyst på et skikkelig lydkort også, som løfter FLAC opplevelsen betraktelig. Hvilke Asus Xonar kort var det som var så gode tro hmm. Jeg trenger ikke 7.1 lyd men en fordel at det er godt til øreklokker, 2.1 høyttalere, spill/film og musikk. Hadde jo vært artig om jeg kunne koble PS3/360 inn i det også så jeg får lyden ut i 2.1 settet, men blir vel for mye å forlange. Har ingen planer om en egen receiver og den slags på hjemmekontoret.

Må le litt av deg vinglepetter  laugh.gif

 

 

 

 

 

Du er jo værre enn meg :D

 

 

Lenke til kommentar

Må le litt av deg vinglepetter  laugh.gif

 

Du er jo værre enn meg :D

Haha... nesten litt av kosen også :p Vel hmm jeg kom på at jeg trengte en ny elektrisk tannbørste (forrige ble stjålet på et hotell) og noen ekstra hoder osv. Hmm noe mer da tro. Et fotmassagebad mens jeg ser på film via det suverene HD6970 kortet fra godstolen på hjemmekontoret tro...

 

Baderomsvekt til fruen i julegave? Nei, hmm, dårlig ide.

 

Hmm en god luftrenser, det har jeg lyst på.. funger både på inneklima og på dårlige dager :S

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Nope, 580 i quad fungerer VELDIG dårlig i dag pga. drivere eller hva det nå er.

Tro meg, Nizzen mente det ikke ironisk. slik som det er i dag, hvis ikke noe super har skjedd så er det umulig og klare det sånn som det er i dag.

 

Det fungerer foreks. i 3dmark 11 så dårlig at flere sider ikke tar med 580 i sli.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Er jo folk som har klart 80k i vantage da, verdensrekorden er litt over det.

 

Tingen er at f.eks K|np|n (en av verdens beste overklokkere) har så evig mye mere peiling, resurser og kunskap når det gjelder overklokking at bare få folk her har en liten sjans til å komme i nærheten av han sine resultater.

 

 

 

 

 

Nei det er ikkje bare å ha hardwaren og 180liter flytende nitrogen. 

 

 

 

 

**DP** og Stoolman kan komme ganske nær de resultatene, men ikkje helt opp vil jeg tro. Sorry DP   :whistle:

 

 

Lenke til kommentar

Nope, 580 i quad fungerer VELDIG dårlig i dag pga. drivere eller hva det nå er.

Tro meg, Nizzen mente det ikke ironisk. slik som det er i dag, hvis ikke noe super har skjedd så er det umulig og klare det sånn som det er i dag.

 

Det fungerer foreks. i 3dmark 11 så dårlig at flere sider ikke tar med 580 i sli.

For å få quad 580 til å fungere nå må man visst bruke gtx480 bios på dem :p

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Hmm en god luftrenser, det har jeg lyst på.. funger både på inneklima og på dårlige dager :S

 

Kjøpte en selv, er jo 5/5 på støvallergi, men var heldig å fikk den til rett under 2k på komplett til 999,- hos Coop...

 

Etter bildene å dømme hos Sapphire, så var denne Special Ed. riktig så stas, alukofferten er bare bonus, synes dette var verd 295 over de rimligste..

 

Asus Xonar Essence ST PCI, eller Asus Xonar Essence STX PCIe var vel lydkortene du var ute etter tenker jeg. PCI utgaven er vel marginalt bedre, om noe, men ikke alltid PCI er like greit lenger..

Lenke til kommentar

Ourasi:

Jeg lurte litt på "Bionaire BAP1700-I Luftrenser", er det denne du mente? fornøyd? Likte at den har vaskbart filter. Men viktig at den ikke støyer for mye også hmm.

 

Jeg likte spesielt dette ang. det lydkortet:

Q: What's the deal with interchangeable opamps?

A: The card has 3 swappable 8-pin dual opamps. The two matched I/V opamps impact the headphone out alone, while the 3rd "buffer" opamp impacts the RCA out. If you are only using the headphone out you only have to worry about the 2 I/V opamps. They can be removed and replaced using your fingers, a small flathead screwdriver, needle nose pliers, etc.

 

Beklager litt OT, *host*

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Wilfa AP-1 Luftrenser var den jeg kjøpte, UV-filter pluss masse andre, stille og god på laveste nivå, fyrer den opp på fullt når jeg er ute, og kommer hjem til fjelluft.. Man merker med engang man kommer inn at det er veldig anderledes luft ja... Har Aircon som renser enorme mengder luft på sommeren, så bruker den bare om vinteren, og da holder filtrene lenge, selv om filtepakke til denne ikke koster sjorta med 149,-....

 

Edit: Har hatt Essence siden det kom, er nok ikke mulig å gå tilbake til vanlige kort dessverre :innocent:

 

Til topic: Hvem blir førstemann med kortet sitt tro, jeg har direktelinje til stokke, og det tar bare ett døgn, om komplett sender imorra...

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Er jo folk som har klart 80k i vantage da, verdensrekorden er litt over det.

 

Tingen er at f.eks K|np|n (en av verdens beste overklokkere) har så evig mye mere peiling, resurser og kunskap når det gjelder overklokking at bare få folk her har en liten sjans til å komme i nærheten av han sine resultater.

 

 

 

 

 

Nei det er ikkje bare å ha hardwaren og 180liter flytende nitrogen. 

 

 

 

 

**DP** og Stoolman kan komme ganske nær de resultatene, men ikkje helt opp vil jeg tro. Sorry DP   :whistle:

 

I tilegg er det som racing, man må ha en formue for å tjene en formue på det.

Med andre ord, de gutta oppe i topp divisjon blåser av store summer og det er ikke akkurat noe enhver mann kan ha heller.

I tilegg bruker de jo all tid på samme HK for å bli kjent med det, og har også de bedre hovedkortene, CPUene og GPUene, siden ingen chipper er helt like så må man belage seg på å prøve og grille enkelte underveis.

 

Nei, for min del tror jeg at jeg holder meg til street tuning biten av overklokkingsverdenen, det å finne det perfekte kompromiss mellom brukbar power og daglig bruk slik som levetid men aller viktigst... Strømforbruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...