Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Ikke her. ALle butikkene hadde avtale om at de skulle være stengt på julaften, selv Rema adlød dette når de kom. Men så kom Kiwi nå i Desember da, så vanlige butikker (dagligvare) har åpent, men jeg tviler på at Posten har det også.

 

Men still, fra OSlo til Svolvær via Fauske tar det ikke 5 dager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo kjekt å ramme inn CPU der også.

 

Pumpe: 500-1000

Radiator: 350-1000

GPU-blokk: 400-700 (ganger 2)

(CPU-blokk: 300-700)

Tank: 150-500

Slanger: 200

Nipler: 100

 

Cirkapriser etter det jeg har sett på: Performance-PCS.com, XSPC.com, Microplex.no

 

Alt etter kvalitet. Kan komme rundt 1500-1700 med CPU uten GPU (eller med 1), og opp i 10.000 om du absolutt vil :)

 

Og superforumet ga med SQL-error nå.

 

Liten edit der

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar

Var faktisk ikke så dyrt som jeg frykta det der :D Vil gjerne bruke rundt 4000 for å få det greit og fint. Jeg kjøpte en Noktua vifte til CPU'en da, men funker vel bedre med vannkjøling hehe. Er det vanskelig å installere og få vannkjølinga på plass egentlig? Kan vel lese meg litt opp før jeg evt. kjøper, men takk Jimbo.

Lenke til kommentar

Neida, det er ikke så vanskelig egentlig. Finn en plass til rad, sett på CPU-blokk og GPU-blokk, sett pumpe en lur plass, mål opp slangelengder, kapp, sett på slanger, sist men ikke minst sett i tank og koble på slanger, og fyll på.

 

Men det lureste er vel egentlig å koble alt sammen utenfor og kjøre lekkasjetest ei natt for å se at alt er tett. Men jeg har aldri gjort det, med hell :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...