Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jah, endte med

Saints Row 2 (ROW)

2,49 EUR

Grand Theft Auto Complete Pack

14,99 EUR

Red Orchestra Franchise Pack (ROW)

19,19 EUR

SimCity 4 Deluxe

4,99 EUR

Hearts of Iron 3 Complete November 2011

17,99 EUR

The Ship - Complete Pack

5,00 EUR

Trials 2: Second Edition

2,49 EUR

Operation Flashpoint Complete

11,24 EUR

For å så bare dra til ett sted med crappy nett, så får ikke lastet ned noen av spillene :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjett om de priser seg lykkelig for at noen folk på gutterommet bestemte seg for å lage den modden, helt gratis.

 

Er jo helt ufattelig heldig!

 

Leste et sted at ARMA 2 salget hadde økt med rundt 550% etter at DayZ ble populært, men vet ikke hvor troverdig den kilden er. Tror likevel ikke det er så langt fra sannheten

Lenke til kommentar

Jeg tror at det har økt med MER enn 550% etter halvannen uke med sommersalg på Steam. Folk har jo raget på forumet over at det "bare" var 20% avslag, og da det først kom til 40% fikk de vel med seg endel av de som har sittet på gjerdet (inklusive meg og bruttern).

 

Forøvrig er det en ansatt i Bohemia som har laget moden (på fritiden riktignok). Han er designer av et eller annet på Arma 2 :)

Lenke til kommentar

Nei, det er en av ulempene med steam. Men om du kjøper pakken vil du nok få to kopier av grunnspillet og en av dem kan gis bort.

 

Nei dessverre bruker det ikke å funke sånn hos Steam. Skulle kjøpe complete pack av GTA, men får ikke kjøpt det da jeg har GTA 4 fra før.

Lenke til kommentar

Man får jo selvfølgelig kjøpe dobbelt opp av spill hvis man kjøper det i en pakke. Jeg hadde alle spillene i GTA complete pack utenom 4 (og 1 og 2) på steam fra før, men det gikk da fint å kjøpe den likevel (samme pris som GTA 4 alene). Men man kan som regel ikke gi bort de spillene man kjøper dobbelt opp av.

Lenke til kommentar

Koste meg med Max Payne 3 etter sommersalget, et fantastisk godt spill. Nå er problemet at save games ikke fungerer skikkelig. Om jeg bare kunne få lov til å save selv, men det skal spillet gjøre for meg. Når jeg spillte igjennom gikk det greit helt til jeg måtte gå et hakk tilbake for å samle nok pain killers for å komme forbi et vanskelig sted. Etter det vil ikke spillet lagre progresjonen lenger!

 

Noen som vet om en løsning?

Lenke til kommentar

Skifta du frå å bruke "Continue" til "Chapter Select" på noko tidspunkt? Spelet følg sin eigen logikk med kva som er kva der. Continue tar deg til "hovudsaven" din, medan Chapter Select vil lagre checkpoints undervegs, men ikkje overskrive saven du kjem til med Continue.

Lenke til kommentar

Det var nettopp det. Nå er hovedsaven min på et håpløst sted der jeg ikke har noen pain killers til å komme videre (hustaket på hotellet). Og jeg valgte chapter select for å gå et skritt tilbake og hamstre pain killers. Deretter mistet jeg all progresjon etter hustaket på hotellet. Så slettet jeg mappen med saves fra tips på internett men da mistet jeg alt, så jeg gjenopprettet den. Og nå har chapter select hoppet et helt kapitell bakover og det blir en ganske lang jobb å gjøre det på nytt for å komme til hustaket. I utgangspunktet hadde jeg dessuten kommet et godt stykke forbi hustaket, og nå er jeg altså på en måte langt tilbake.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lang tid Steam-folka bruker på å svare på e-mailer?

Sendte dem en mail på mandag, men ikke hørt noe fra dem enda. Er det vanlig at det tar så lang tid?

 

Jeg vet ikke hvordan det er med eposter, men det er ikke uvanlig at de bruker to-tre uker på å svare på en såkalt ticket.

 

Det kan ta såpass lang tid ja.. Vel, spørs hvor mye jeg blir å handle derfra noe mer.

Lenke til kommentar

Er det meningen at det skal være delay etter jeg har kjøpt noe på steam ved hjelp av Paypal?

 

Kjøpte en two-pack preorder av "Orcs must die 2" for gode 10 minutter siden, og har bare fått bekreftelsen fra Paypal, men ingenting fra steam (har heller ikke fått spillene inn på kontoen).

 

Edit: Spillene ligger fortsatt i handlekurven selv om jeg har kjøpt dem, er dette også normalt..?

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Er det meningen at det skal være delay etter jeg har kjøpt noe på steam ved hjelp av Paypal?

 

Kjøpte en two-pack preorder av "Orcs must die 2" for gode 10 minutter siden, og har bare fått bekreftelsen fra Paypal, men ingenting fra steam (har heller ikke fått spillene inn på kontoen).

 

Edit: Spillene ligger fortsatt i handlekurven selv om jeg har kjøpt dem, er dette også normalt..?

 

prøv og restart steam, viss ikke det funker prøv og logge ut også inn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...