Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan ta såpass lang tid ja.. Vel, spørs hvor mye jeg blir å handle derfra noe mer.

Min ticket om hacka konto blei løyst ganske raskt, kanskje på ein dag eller to. Ein slags idiot frå Australia som hadde komt seg inn på spotifyen og steamen min. Han bytta ingen passord, kun email. Når Geckogroove4**@hotmail.com plutseleg var emailadressa mi, sendte eg inn ticket og fekk tilbake kontoen min.

Lenke til kommentar

Noen som veit hva slags kurser steam bruker? Hadde tenkt til å kjøpe CS pakken som koster 14,27 euro.

 

Jeg har 106,64kr på kontoen. Har sjekket 3 forskjellige valutakalkulatorer og alle har vist at det var under 106kr.

 

OT: Må le, verden hater meg så jævlig. Jeg tenker, ok bare setter inn resten fra paypal til min bank konto, så sjekker jeg paypal og har 41,29kr der. Sweet, da må jeg ha råd. Ok, klikk "withdraw" også klikk der og der. Oja, så jeg kan ikke ta ut mindre enn 65kr. Skjønner, aidsbefengte paypal HELVETE!

Lenke til kommentar

Husk at de fleste banker bruker høyere valutapriser en hva selve valutaen er.

 

Har du kun 106,64 kr i bankkontoen er det lite, ville nok feilet under bestillingen om du ikke har nok penger.

 

Selv vurder jeg: Counter-Strike: Global Offensive men kun 10 % salg er jo ingenting fra 10,99€

til 9,89€, så jeg tror man kan godt vente godt mulig den vil forbi lik pris ved release selv om jeg er usikker på hva som er nytt. Man lurer på om Half life 3 noen gang skal dukke opp.

Lenke til kommentar

CS pakken koster 14.27 Euro, med dagens kurs er ca 105kr. Jeg har 41kr på min paypal, så jeg tenkte. Nice da bare overfører jeg fra min paypal til bankkonto. Men neida, her skal det være en grense på 65kr og alt under så får man ikke overført. Å uansett sende penger til paypal tar 2-3dager. Men nvm...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Steam skal ha betalt i Euro, og har ikke noe med valutakursene å gjøre. Det er betalingsformen din som avgjør dette. Betaler du med paypal, bruker du paypals egen valutakurser. På paypals valutakalkulator blir 14,27 Euro til 109,26 NOK.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å kjøpe et spill på Steam man allerede har som gift?

 

Det fungerer helt fint :)

 

Ty. Grunnen til jeg spurte er fordi jeg ser på Counter Strike 1.6 og jeg ser kun "CS 1 Anthology" for €4 mens på CS complete pack står det at kun CS 1.6 koster €2.74. Regner med det ikke er mulig å kjøpe kun CS 1.6 da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har THQ økt prisen på Darksiders 2 på Steam? I går kostet spillet 49,99 euro, nå koster det 59,99 euro.

 

En annen ting: Dafuq? Har ikke kjøpt CS : GO, men er med i betaen (ble invitert, men når ejg restartet Steam fikk jeg denne opp: http://bildr.no/view/1254218

 

Har også en kupong til betaen av det nye Steam Community hvis noen er interessert.

 

Tar den gjerne. :)

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...