Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har selv snublet over flere liknende sider, men kjenner jeg er litt skeptisk. På en av måtte man bruke en VPN via Russland. Da gikk jeg videre...

 

Tenkte jeg skulle kjøpte Torchlight II. Det er ikke det at 18.99 euro er så mye, men rent prinsipielt er jeg veldig imot USD = EURO politikken til Steam. Dette gjelder jo selvfølgelig for mange andre spill og, som jeg ser kan være billigere andre steder, evt selges i dollar.

Lenke til kommentar

Du betaler ikke 1$ for den spillpakken, da er du et rasshøl. Ingen har dårlig dag og det handler ikke om hvilket av spillene du eller jeg liker. Du har muligheten til å betale 1$ for det, men når spillpakken er verdt 50$ så burde du se hva som er feil. Om du ikke er et rasshøl når du gir 1$ for en pakke verdt 50$ så er det noe galt med verden. Men igjen, det vil alltid finnes idioter som syntes det er kult å leve på staten og betale så lite de kan tilbake til samfunnet. Jeg klarer bare ikke se logikken i at dette er helt okay.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du betaler ikke 1$ for den spillpakken, da er du et rasshøl. Ingen har dårlig dag og det handler ikke om hvilket av spillene du eller jeg liker. Du har muligheten til å betale 1$ for det, men når spillpakken er verdt 50$ så burde du se hva som er feil. Om du ikke er et rasshøl når du gir 1$ for en pakke verdt 50$ så er det noe galt med verden. Men igjen, det vil alltid finnes idioter som syntes det er kult å leve på staten og betale så lite de kan tilbake til samfunnet. Jeg klarer bare ikke se logikken i at dette er helt okay.

 

Det er OK fordi det er helt frivillig hva man gir, og noen synes spillene er verd mer enn andre. Det er med linje med å kalle folk som kjøper ting på tilbud for rasshøl, enkelte ting er verd mindre for noen enn for andre.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du betaler ikke 1$ for den spillpakken, da er du et rasshøl. Ingen har dårlig dag og det handler ikke om hvilket av spillene du eller jeg liker. Du har muligheten til å betale 1$ for det, men når spillpakken er verdt 50$ så burde du se hva som er feil. Om du ikke er et rasshøl når du gir 1$ for en pakke verdt 50$ så er det noe galt med verden. Men igjen, det vil alltid finnes idioter som syntes det er kult å leve på staten og betale så lite de kan tilbake til samfunnet. Jeg klarer bare ikke se logikken i at dette er helt okay.

 

Lukter FRPer i lange baneeeer! Du er vel idealmennesket som alltid handler etter etikk og moral, og ikke etter dine egne behov? Glad i deg selv, og elsker å skryte over egne ferdigheter?

 

Nå er denne tråden for de som er gira på billige spill til steamsamlingen sin, når det kommer til min egen del, så sier jeg glatt at jeg kjøper pakkene for 1$, men i den pakken hvor frozen synapse var (HB1 tror jeg) la jeg til ytterligere 30$ som gikk til utviklerene. I Supermeatboy-pakken (HB5 tror jeg) betalte jeg litt over 5$, og la senere til 20$. Kan også legge til at man ikke trenger å være NAVer for å ha dårlig råd, de som går på skole og bor på hybel har ikke så altfor mye penger å rutte med, men det har vel du aldri erfart, ettersom du bruker mesteparten av dagen i kassa på REMA 1000?

 

Jeg gidder ikke å betale 200 kroner for spill jeg kjøper for å spille når jeg kjeder meg, men det gjør vel idealmennesket "Refsa", am I right?

 

Regner med at du kan vel banke deg i brystet og si at du aldri har vært i nærheten av pirakopiering av film, musikk eller spill?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Liker du ikke et tilbud i butikken så kjøper man ikke varen det gjelder. Liker man ikke et spill i HIB pakken så dropper man pakken. Logikken stemmer ikke.

 

Vedkommende likte tilbudet, han likte tilbudet å få spillene til 1 dollar. Det var det det var verd for vedkommende. Noen kjøper ikke ett produkt før prisen er endel nedsatt, avhengig av personlig økonomi, og hvor ivrig man er på å gå produktet. Logikken stemmer fint, du klager over at folk er rasshøl fordi de kjøper en vare i en lovlig transaksjon for mindre enn de kunne ha betalt for varen. Analogien til tilbud er solid (eller pruting for den saks skyld)

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...