Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (17 timer siden):

Det høres kjemekoselig ut Jotun. :)

Kampoppsettet blir satt ca 2 månder i forveien. Man kan se an når cl-kampene så får man en pekepinn i tillegg. Spiller united en tirsdagskveld er det nærmest garantert lørdagsformidagkamp i pl. 

 

Takker. Aldri reist bort der. Men 12 års tur til london er planen. Han er jo Haaland gutt så han vil se city. Og eg vil se united. Så vi får se hva vi får til. Tenker faktisk to kamper, en i london og en i Manchester..... 

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke Chelsea. Greit nok at PL ikke har den 5 år regelen (enda), men i det øyeblikket de kvalifiserer seg til noe som helst av Europa-spill så er de jo fullstendig fucked i forhold til FFP.

Og dette er ikke PSG eller City. Dette er "bare" Chelsea, så UEFA vil ha 0 problem med å stenge ute en slik "mindre" klubb.

Med det mener jeg at de ikke er eid av noen sjeiker eller land.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
VifteKopp skrev (1 time siden):

Todd Boehly vet nok hva han driver med når det kommer til det økonomiske.

Ja det gjør han nok. For hvis spillere ikke slår an og ingen vil kjøpe de til prisene de vil ha for de (ingen burde det ihvertfall vel vite om at Chelsea MÅ selge), så kommer nok Saudi samarbeidsklubben på banen og kjøper spilleren fra dem.

Og det er rett og slett ingen verdens ting noen kan gjøre.

Lurer litt på hvorfor Chelsea ikke har kjøpt Neymar f.eks? Noe sånt ville i det minste økt verdien av Chelsea noe sammenlignet med spillere som Olise og Lavia.

Edit: PL vurderer visstnok samme regelverk som UEFA fra og med neste sesong. Så det er gambling på høyt nivå av Chelsea, som ikke en gang har noen hovedsponsor.

La det synke inn. Sesongen er i gang og de har INGEN hovedsponsor.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Cappo skrev (1 time siden):

Tenk å drøye ut forhandlingene om Maguire så lenge at West Ham trekker seg. Vil kalle det en større skandale å ikke selge Maguire til den eneste klubben på jorda som er interessert, enn alt Chelsea driver med. 😛

Ingenting i forhold til det vi driver med (eller kanskje ikke driver med?) på overgangsmarkedet. Når oss ikke til anklene engang.

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (31 minutter siden):

Ingenting i forhold til det vi driver med (eller kanskje ikke driver med?) på overgangsmarkedet. Når oss ikke til anklene engang.

Jeg leser mange som sier det. Men er det Liverpool sin feil at spillerne faktisk ikke vil til klubben? De har jo lagt inn bud som har blitt akseptert på begge.

Lenke til kommentar
Whiteshit skrev (1 time siden):

Trur nok det går meir på personlige betingelser og Maguire. Tipper han må endel ned i lønn.

Det er nok helt sikkert tilfellet. Men da burde kanskje United gitt han bedre insentiver til å forlate klubben.

Googlet litt for morroskyld. Maguire ser ut til å tjene £189k i uka i United. Og hvis det jeg leser ser ut til å stemme, så er det også taket hans. Altså vil den ikke gå videre opp fra det.
Høyest betalte spiller i West Ham er Paqueta med £150k i uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...