Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva som er OT her og ikke kan diskuteres. Problemet er bare at når du sprer svada på andre sider av et forum så mister du kredibilitet.

"Personsnakket" bør jo legges i mildeste kategori. 

 

Som du selv sikkert så delte mange mitt syn på saken, men nå går jeg tapene ut fordi du fjernet hele posten istedenfor å redigere den, eller be meg redigere via melding.

Lenke til kommentar

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3334780/Alexis-Sanchez-hands-Arsene-Wenger-injury-scare-ahead-Norwich-clash.html

 

(Artikkel publisert 26 nov).

 

 

Sanchez med kjenning til strekk ila. uken (noe Wenger visste om), etter å ha spilt 90min mot Zagreb og startet deretter mot Norwich. Sjokkerende nok dro han på seg strekk og måtte ut.

 

Wenger virker jo utrolig feig, tør han ikke benke Sanchez? Hva i helvete er det det fysiske appratet til Arsenal driver med, de har jo holdt på sånn som dette her i hundre år. 

 

 

Er jo faktisk verre enn det fysiske apparatet til  mitt kjære Newcastle, og det skal en del til. 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

En ting er hva han kjøpte klubben for, men det er vel bare en brøkdel av pengene han har lagt igjen i klubben.

Totalt sett er det nok en fortjeneste, men vil nok ikke sagt den er så stor. 

Lenke til kommentar

De har brukt £500m netto på spillere siden han tok over, der han ikke har betalt alt og klubben er nå verdt over 3 milliarder dollar. Hvor mye brukte de på stadion? I tillegg kommer lønninger. Klubben generer også nest mest egentjente penger i ligaen bare slått av United om jeg husker riktig. Om man ser bort i fra at dette heller ikke er et prosjekt for å tjene penger, men for underholdning så er ikke det så galt.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er rett og slett fantastisk butikk. Nei, han har kanskje ikke gått i pluss med dette salget, men det sier jo noe om hvor vanvittig mye de har økt verdien på Manchester City på 7 år. Det er helt sinnssykt faktisk. Fra å være en liten klubb i PL til å være den andre / tredje største.

 

Du skal ikke se bort ifra at Man City er denne generasjonens Man Utd og den klubben som sitter igjen med enorme markedsandel (fans) om 10 år hvis de klarer å opprettholde suksessen og samtidig kanskje ta en førsteplass i CL.

Lenke til kommentar

De har gjort mye riktig (dessverre...). Det viktigste av alt er det nye akademiet og treningsanleggene som det er svært høy klasse over.

 

Troppen er relativt aldrende hvis man ser på nøkkelspillere, så der kommer en ny utfordring etterhvert med generasjonsskifte og FFP. En annen ting er at City sliter med lite publikum på Champions League-kampene sine og har liten global markedsandel. Ingen tvil om at det er gjort en solid jobb forretningsmessig, men at måten suksessen har kommet på smaker like godt for enhver City-supporter er ikke tilfelle (ref venner av meg som bor i Northen Quarter).

Lenke til kommentar

De har brukt £500m netto på spillere siden han tok over, der han ikke har betalt alt og klubben er nå verdt over 3 milliarder dollar. Hvor mye brukte de på stadion? I tillegg kommer lønninger. Klubben generer også nest mest egentjente penger i ligaen bare slått av United om jeg husker riktig. Om man ser bort i fra at dette heller ikke er et prosjekt for å tjene penger, men for underholdning så er ikke det så galt.

 

Dette er vel ikke reelt? Mulig de har fått trikset det til regnskapsmessig, men grunnen til at de tjener såpass med penger er noen kunstige høye sponsoravtaler generert via sjeiken. Dette for å omgå FFP-reglementet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...