Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Özil er sykt god, men ikke klart best. Tror både en skadefri Agüero og definitivt Silva kan gi ham god konkurranse. Men definitivt topp 5 om ikke topp 3.

Når det er sagt så ville jeg ha valgt Agüero foran Özil fordi Özil for det meste er god når Arsenal er i medgang. Agüero derimot er litt som Messi, kan gjøre ting på egenhånd og vinne kamper alene når resten av laget er elendige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sååå... Øzil er bedre en Aguero, Silva, Coutinho og Hazard?  God ballfordeler med alt for mange svakheter. Trengs egentlig ikke si så mye mer. Antar at mange har gjort seg opp en egen mening uansett.

 

Edit: Er forøvrig enig i at smileys var litt teit, men det var min første reaksjon :p sry sr.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Özil er sykt god, men ikke klart best. Tror både en skadefri Agüero og definitivt Silva kan gi ham god konkurranse. Men definitivt topp 5 om ikke topp 3.

Når det er sagt så ville jeg ha valgt Agüero foran Özil fordi Özil for det meste er god når Arsenal er i medgang. Agüero derimot er litt som Messi, kan gjøre ting på egenhånd og vinne kamper alene når resten av laget er elendige.

Agüero har høyere toppnivå, men mannen er laget av Ritz, har heller ikke vært spesielt imponerende denne sesongen se bort i fra ett magisk øyeblikk mot Chelsea og 5-målskampen. Bommet overraskende mye på sjanser, men er vel en sammenheng med skadene. Silva er jo en strålende spiller han også, absolutt. Synes uansett at spillet Özil leverer for tiden er like bra som Silva har vist seg god for. 

Lenke til kommentar

 

Så flertallet her ville heller hatt Øzil enn Coutinho på sitt lag? Jaja hver sin smak. Liverpool sliter som f*** igjen nå som Coutinho ikke spiller.

Hvordan er det et argument for at Coutinho er bedre enn Özil?

 

Coutino er rett på når han vinner ballen. Så du kampen mot City? Klopp har fått han til å jage mye deffansivt, eksremt god til å opprettholde høyt press med laget som fører til vi ofte vinner ballen.

Med ballen så skaper han nesten alle våre sjanser, enten han trer den første ballen eller den siste som slås gjennom til Benteke eller Sturridge.

 

Må ikke glemme at han har levert ganske jevnt over, kanskje uten at han har hatt et lag som fungerer.

 

Øzil kan være litt slapp til tider deffansivt, spiller på ett kolektiv, ett mye bedre lag med flere spillere som tar gode initiativer offensivt. Min påstand er at Coutinho kunne vært ligaen beste spiller om han spilte i Arsenal.

Hver sin smak, men dette er min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...