Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Flaut å gå inn for uavgjort når man visstnok skal være ett topplag

Du har ikke peiling på hva du prater på.
Når Chelsea er i desperat poengnød for å klatre oppover tabellen burde de gjøre alt for å skaffe seg en trepoenger, det kan jeg ikke si at de gjorde i dag.

 

 

Du er av den typen som tror det bare er å gå utpå WHL og ta 3 poeng? Mourinho hadde en kampplan, det er tydeligvis derfor Costa satt på benken. Vi hadde sjanser, men ingen gikk i mål. Foreslår heller mer konkret kritikk fra deg iht. hva Chelsea kunne gjort annerledes og hvordan de skal ta 3 poeng på WHL mot et Tottenham i form.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Flaut å gå inn for uavgjort når man visstnok skal være ett topplag

Du har ikke peiling på hva du prater på.
Når Chelsea er i desperat poengnød for å klatre oppover tabellen burde de gjøre alt for å skaffe seg en trepoenger, det kan jeg ikke si at de gjorde i dag.

Du er av den typen som tror det bare er å gå utpå WHL og ta 3 poeng? Mourinho hadde en kampplan, det er tydeligvis derfor Costa satt på benken. Vi hadde sjanser, men ingen gikk i mål. Foreslår heller mer konkret kritikk fra deg iht. hva Chelsea kunne gjort annerledes og hvordan de skal ta 3 poeng på WHL mot et Tottenham i form.

Neida, selvfølgelig ikke. Men å stille uten spiss sender et budskap. De hadde 1 skudd på mål, Tottenham hadde 4. Ikke så mye heller, men det er ikke lett å drille seg igjennom mur. Poenget er at selv om Tottenham er i god form så er det jo fullt mulig å slå dem. Hadde Chelsea angrepet mer ville de mest sannsynlig hatt langt flere sjanser, ditto ville Tottenham fått med mer rom. Da vil jeg si at det er større sjans for å vinne kampen hvis man satser offensivt selv om man åpner rom for motstanderen. Er man aggressiv og høyrpressende er det fullt mulig å dominere selv om man ikke ligger med 10 mann på egen halvdel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...