Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg noen Man Utd supporter, men mer en supporter av fotballkultur så dette syns jeg er veldig trist.
The end of Red Issue: 'We can't stand the stench of modern football any longer'

 

“The game we’ve been clinging onto is gone. Football now is happy-clappy families, half-and-half scarves, tourists and selfie sticks; there’s no point trying to fight that.”

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

For all del. Sier ikke at det er sånn, men synes det var en tynn grunn. Og hvis det er noen som kan ta tak i dette så er det sånne som dem. Se feks Tottenham fansen som nylig fikk nettopp disse selfie-pinnene bannlyst i fra WHL.

 

Hadde United feks vært med og kjempet i tittelracet tror jeg de fort hadde fortsatt.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Wow, en hel sesong. Helt enig med Aleks. Dette er ikke en ny utvikling, slik har det vært i flere tiår og Man Utd har stått i spissen for det. Merkelig timing å gi seg så snart det er litt motgang å spore.

Ja wow. Når vi ligger an bedre denne sesongen enn hele forrige så er det litt rart at det sportslige er grunnen. Og det i januar.

 

Det var motgang ifjor enn det er i år. Merkelig timing.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at de bryr seg så veldig mye om det så lenge tabellposisjonen tilsier CL-plass denne sesongen.

Før sesongen var det det viktigste. Vi trengte tid til å sette sammen laget. Hva skjedde med det? Ja, mye penger har blitt brukt, men alle nysigneringene har slitt en del med skader.

 

Så nok en gang; jeg tviler sterkt på at pengebruken er det de er mest misfornøyde med. Jeg kunne ikke gi mer faen denne sesongen så lenge vi får CL-plass.

 

Igjen, hvorfor skulle de gi opp midt i sesongen mens vi ligger på en 4. plass, mens 7. plass ved sesongslutt ifjor ikke var nok til å stoppe dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...