Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det finnes en fairplay regel som sier at når en spiller på motstanderlaget blir skadet så skal de andre spille ballen over sidelinjen så er hvertfall det den største drittregelen som finnes.

 

Det har ødelagt mye fint spill og mange kamper pga idioter som filmer. Spill til dommeren sier at nok er nok. Det at en spiller sliter er overhodet ikke noen grunn for å stoppe spillet med mindre det finnes medisinske årsaker (hode).

 

Analogi: Lagervarer foretatt tre bytter og får en skade til. Hva skal motstander gjøre da? Ta ut en spiller fra eget lag? Det ville jo et fair.......

 

Edit: Stoke gjorde ingenting galt i går. En krampe er overhodet ingen grunn til å stoppe spillet.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Siden Stoke burde spille ut ballen når jeg United spiller tipper over fordi det er fair play, burde ikke United spiller innrømme hands innenfor 16 meter og gi Stoke et straffespark?

 

Det ville være fair play.

For en usaklig sammenligning. Du mener ikke det du selv skriver her.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

Hvis det finnes en fairplay regel som sier at når en spiller på motstanderlaget blir skadet så skal de andre spille ballen over sidelinjen så er hvertfall det den største drittregelen som finnes.

 

Det har ødelagt mye fint spill og mange kamper pga idioter som filmer. Spill til dommeren sier at nok er nok. Det at en spiller sliter er overhodet ikke noen grunn for å stoppe spillet med mindre det finnes medisinske årsaker (hode).

 

Analogi: Lagervarer foretatt tre bytter og får en skade til. Hva skal motstander gjøre da? Ta ut en spiller fra eget lag? Det ville jo et fair.......

 

Edit: Stoke gjorde ingenting galt i går. En krampe er overhodet ingen grunn til å stoppe spillet.

Krampe? Hva faen er det du snakker om? Young er ute i ukesvis. Dersom ikke det er en medisinsk årsak så vet ikke jeg.

 

Som jeg selv sa, så er det noe annet om en legger seg ned uten å ha ballen, når motstanderen er i angrep, for å drøye tid. Ser du på situasjonen, så er det United som får en kontringsmulighet, Young løper fremover over midten med ballen, men så får han en strekk og mister den, helt upresset.

 

Da er det naturlig for folk med litt ære og rettferdighetssans å spille ballen ut, fordi det at Young ble skadet er den ENESTE grunnen til at Stoke får ballen der. Istedenfor går de rett i angrep.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

 

Siden Stoke burde spille ut ballen når jeg United spiller tipper over fordi det er fair play, burde ikke United spiller innrømme hands innenfor 16 meter og gi Stoke et straffespark?

 

Det ville være fair play.

For en usaklig sammenligning. Du mener ikke det du selv skriver her.

 

 

Så noe er fairplay men annet ikke?

Siden dette ikke er en regel men "noe man bare gjør", hvor går grensen?

Lenke til kommentar

 

 

Hvis det finnes en fairplay regel som sier at når en spiller på motstanderlaget blir skadet så skal de andre spille ballen over sidelinjen så er hvertfall det den største drittregelen som finnes.

 

Det har ødelagt mye fint spill og mange kamper pga idioter som filmer. Spill til dommeren sier at nok er nok. Det at en spiller sliter er overhodet ikke noen grunn for å stoppe spillet med mindre det finnes medisinske årsaker (hode).

 

Analogi: Lagervarer foretatt tre bytter og får en skade til. Hva skal motstander gjøre da? Ta ut en spiller fra eget lag? Det ville jo et fair.......

 

Edit: Stoke gjorde ingenting galt i går. En krampe er overhodet ingen grunn til å stoppe spillet.

Krampe? Hva faen er det du snakker om? Young er ute i ukesvis. Dersom ikke det er en medisinsk årsak så vet ikke jeg.

 

Som jeg selv sa, så er det noe annet om en legger seg ned uten å ha ballen, når motstanderen er i angrep, for å drøye tid. Ser du på situasjonen, så er det United som får en kontringsmulighet, Young løper fremover over midten med ballen, men så får han en strekk og mister den, helt upresset.

 

Da er det naturlig for folk med litt ære og rettferdighetssans å spille ballen ut, fordi det at Young ble skadet er den ENESTE grunnen til at Stoke får ballen der. Istedenfor går de rett i angrep.

Rett i fella. Hvordan skal de som spiller kunne skille mellom disse alvorlige skadene og det som overhodet ikke er alvorlig???

 

Er jo nettopp derfor dette er overlatt til dommer. Hvis det finnes noen fairplay regel i dag så er det faktisk stikk motsatt av hva du påstår. Dommer skal blåse, og spillerne skal spille.

 

Det at en spiller blir skadet om det så er åresvis er ikke grunn nok til å stoppe spillet. Det er det dommeren som skal gjøre.

 

Og at noen ikke skjønner dette er deres eget problem. Til og med United spillerne drøyde med å spille ballen ut når de fikk den. Og grunnen til at de gjorde det var pga at young måtte byttes og det det får man ikke før ballen er død.

Lenke til kommentar

Noe er fair play og annet er ikke det, ja. Corner er ikke fair play.

 

Grensen går for eksempel når kolleger gir bort ballen fordi de er skadet og må byttes ut, og man bare spiller videre. Som jeg har sagt hele tiden: det er noe annet når en spiller legger seg ned for å hale ut tiden, eller for å ødelegge for motstanderen. Men Young ble faktisk skadet i en situasjon der han selv hadde ballen i angrep.

Lenke til kommentar

Rett i fella. Hvordan skal de som spiller kunne skille mellom disse alvorlige skadene og det som overhodet ikke er alvorlig???

Gi meg én god grunn til at Ashley Young skal legge seg ned og filme på 1-1 mot Stoke, når United (for en gangs skyld) fosser i angrep på en kontring.

Er dere de samme folkene som roper på at Suarez og Robben er divere? For det Stoke gjorde i går er minst like ille.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

 

 

Rett i fella. Hvordan skal de som spiller kunne skille mellom disse alvorlige skadene og det som overhodet ikke er alvorlig???

Gi meg én god grunn til at Ashley Young skal legge seg ned og filme på 1-1 mot Stoke, når United (for en gangs skyld) fosser i angrep på en kontring.
Spiller ingen rolle. For det er ikke opp til motstander å ta denne vurderingen.

 

Hva er det som er så vanskelig å forstå av det eg skriver?

Lenke til kommentar

Jeg siterer bare deg/dere. Motstanderens vurdering. Er en spiller skadet, bør ballen ut dersom det er åpenbart at spilleren ikke drar noen fordel av å fake skade. Om du er uenig i dette, er du sikkert blant de samme hyklerne som roper på filming når Robben og Suarez er på banen.

 

Med tanke på at du mente det var krampe så har du sikkert ikke sett situasjonen engang.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...