Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Den koster jo 700 dollar i USA, så dette er faktisk langt dyrere. Men men, moms osv...

Husk at amerikanske priser oppgis uten moms, og de aller fleste stater har en del moms, så jeg tror faktisk at inkl. mva så blir prisen lik og det er jo ganske uvanlig. Tommelfingerregelen pleier jo egentlig være dollarprisen ganger ti.

 

Sales tax i USA er sjelden over 6 %, og ved salg over statsgrenser er den 0.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raptor' date='26. juli 2010 - 21:47' timestamp='1280173670' post='15986744']

For øvrig, hvor er det lurest å stille seg i kø i Oslo/Lillestrøms området? Hvilken sjappe antas å få inn flest iPhone'r?

Jeg tror Expert Klingenberg får relativt mange pga. de har Apple shop-in-shop. Mulig andre butikker i Oslo har samme løsning som de nye store Elkjøp Megastore, men dem kjenner jeg ikke til.

Det spør vel også hvilket nett du skal ha telefon til.

NetCom kjører sin offisielle lansering på Telebutikken på Byporten. Telehuset på Majorstuen kommer til å selge Telenor-mobiler.

 

Elkjøp har også bekreftet at de har nattåpent på Elkjøp Express, i Karl Johan og i Bogstadveien

 

http://e24.no/it/article3746285.ece

 

Men det vil være mulig å kjøpe Telenor-iPhones på Byporten?!?

Ikke faen om jeg gidder å gå til Majorstuen...

Lenke til kommentar

Sales tax i USA er sjelden over 6 %, og ved salg over statsgrenser er den 0.

Tja, Massachusetts, Indiana, California, Kansas, Missouri, New Jersey, Rhode Island, Texas, Mississippi, Washington, Minnesota og Nevada har over 6%. Salg over statsgrenser, det er jo egentlig irrelevant, folk flest handler vel i hjembyen. Skal man utenbys går det jo opp i opp med at det ikke er gratis å reise akkurat...

Lenke til kommentar

Men det vil være mulig å kjøpe Telenor-iPhones på Byporten?!?

Ikke faen om jeg gidder å gå til Majorstuen...

Såvidt vi vet er det bare Netcom som har lansering på byporten.

du kan jo prøve Elkjøp ekspress på Karl Johan. Dem skal også ha nattåpent.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Men det vil være mulig å kjøpe Telenor-iPhones på Byporten?!?

Ikke faen om jeg gidder å gå til Majorstuen...

Dakar...

I Oslo har vi noe som heter T-Bane. Har du råd til en iPhone 4 har du også råd til en billett.

 

Ryktene tilsir at det kun er 500 iphones totalt for hele norge ved lansering :O

NetCom har sagt på sin offisielle blog at tilgjengeligheten er bedre enn hva den var ved tidligere iPhone lanseringer...

Lenke til kommentar

Sales tax i USA er sjelden over 6 %, og ved salg over statsgrenser er den 0.

Tja, Massachusetts, Indiana, California, Kansas, Missouri, New Jersey, Rhode Island, Texas, Mississippi, Washington, Minnesota og Nevada har over 6%. Salg over statsgrenser, det er jo egentlig irrelevant, folk flest handler vel i hjembyen. Skal man utenbys går det jo opp i opp med at det ikke er gratis å reise akkurat...

 

Jeg har store problemer med å se hvordan dette er relevant til det faktum at iPhone er billigere i USA.

 

On topic: Jeg har også bestilt fra Telenor. Den blir sendt asap etter 30e, så jeg får den vel i begynnelsen av neste uke.

Jeg var nr. 24 i køen til iPhone 3g-lanseringen, og det var faktisk fantastisk morsomt, men ferie er ferie :)

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Jeg har store problemer med å se hvordan dette er relevant til det faktum at iPhone er billigere i USA.

Du får lese historikken i tråden, så ser du hvordan.

 

Historikken i tråden? Dette har vært en diskusjon mellom meg og deg hele veien, og den er fremdeles like uinteressant som den er fantastisk pedantisk. Den eneste grunnen til at jeg gidder å svare deg nå er at jeg ikke har noe annet å gjøre ved siden av å spille Starcraft mens jeg venter på lønn så jeg får kjøpt Starcraft 2 :)

Og jeg er en pedant ;P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg ringte 09000 og forklarte at jeg var på ferie og ikke hadde mulighet til å stille opp ved en butikk. De har veldig god kundeservice :)

 

Ikke sikkert jeg får fra den første forsendelsen med telefoner, men de får vel inn flere allerede i neste uke tenker jeg.

 

Uten abo da ?

De har jo fortsatt ikke lansert prisene for iphone 4 med telenor abo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...