Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å bestille via Apple sine egne nettsider, samtidig som du da har mulighet i å få den på lanseringsdagen? (Med unntak av leveringstid).

 

MicroSim: Har per dags dato NetCom og YoungTalk, og ønsker forsåvidt å ha dette videre. Jeg har et nokså gammelt simkort så det er ikke noe MicroSim, er MicroSim allerede tilgjengelig via NetCom sine nettsider eller en vanlig butikk? Evt når blir det tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Kommer ann på hvordan docken er formet. Er jo et helt nytt design. i4-docken har en firkanta utskjæring.

 

Det er jo ikke noe problem å skifte ut selve docken, det følger vel fortsatt med den plastformen man kan sette i dock. Har ofte opplevd å få opp "utstyr støttes ikke" når jeg kobler til ipod touch/iphone til div høyttalere med dock.

Lenke til kommentar

MicroSim: Har per dags dato NetCom og YoungTalk, og ønsker forsåvidt å ha dette videre. Jeg har et nokså gammelt simkort så det er ikke noe MicroSim, er MicroSim allerede tilgjengelig via NetCom sine nettsider eller en vanlig butikk? Evt når blir det tilgjengelig?

NetCom-forhandlere skal i følge NetCom ha fått MicroSIM, og vil begynne å utstede disse kortene samtidig som de begynner å selge iPhone 4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er opplysninger jeg har fra kjedelederern vår. Hvordan det er med Expert vet jeg ikke men har sa at volumet blir sendt til Klingenberggaten.

Det er ikke opplysningene vi har fått.

 

Mvh Expertansatt :)

 

Så det vil komme iphones til for eksempel Trondheim og? =)

Lenke til kommentar

Dette er opplysninger jeg har fra kjedelederern vår. Hvordan det er med Expert vet jeg ikke men har sa at volumet blir sendt til Klingenberggaten.

Det er ikke opplysningene vi har fått.

 

Mvh Expertansatt :)

 

Så det vil komme iphones til for eksempel Trondheim og? =)

Jeg vet ikke veldig mye mer enn artikkelen til Amobil, men der står det at et tjuetalls butikker vil få iPhone og de største i hvert område vil bli prioritert.

Vil da være rart hvis ikke Trondheim får sin dose da det er en av Norges største byer.

Stikk innom butikken som er aktuell og hør, butikkene som er med på lanseringen burde vite det nå. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Kan ikke si jeg synes noe særlig om lanseringene til Telenor og Netcom. De burde definitivt gjøre som Chess og gi eksisterende kunder tilgang på telefonen først. Etter ti gode år som Netcom-kunde tror jeg faktisk at jeg hopper av til Chess.

 

Hvorfor ? det er bare en ny telefon som lanseres, ser ikke helt hvorfor man skal få urettferdige fordeler

Lenke til kommentar
Raptor' date='27. juli 2010 - 19:51' timestamp='1280253087' post='15990752']

NetCom-forhandlere skal i følge NetCom ha fått MicroSIM, og vil begynne å utstede disse kortene samtidig som de begynner å selge iPhone 4.

Good. Det er vel fortsatt slik at jeg bare kan gå til butikken og fortelle at jeg skal ha et nytt simkort, MicroSim, og ikke betale noe for det?

 

Da er det bare et spørsmål igjen:

 

Er det mulig å bestille via Apple sine egne nettsider, samtidig som du da har mulighet i å få den på lanseringsdagen? (Med unntak av leveringstid).

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Giallorossi: Prisen på simkort varierer vel alt fra 0-250 kr. av det jeg har erfart. Sålenge du ikke kjøper noe i butikken eller liknende er det ikke sikkert du får det gratis. Ved å ringe til operatøren din derimot vil jeg tro du vil få tilsendt dette uten kostnad. Skal du handle iPhone i butikk vil du jo få microsim samtidig, da den ikke er brukenes uten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...