Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg synes det er rart at man ikke har kommet med prisene for telefon + abo, det er tross alt bare 3 dager til de skal lansere telefonen i Norge.

Lenke til kommentar

Noen som vet om alle utsalgsstedene er forpliktet til å selge selve telefonen uten binding?

 

Har i dag onecall og deres simkort må jo da kuttes til, problemet er bare at alle guidene på nettet tar utgangspunkt i ett simkort som har større "kontaktflate" enn det onecall sitt har.

Noen som har link til guide for kutting av disse simkortene?

Lenke til kommentar

Noen som vet om alle utsalgsstedene er forpliktet til å selge selve telefonen uten binding?

 

Har i dag onecall og deres simkort må jo da kuttes til, problemet er bare at alle guidene på nettet tar utgangspunkt i ett simkort som har større "kontaktflate" enn det onecall sitt har.

Noen som har link til guide for kutting av disse simkortene?

Onecall får sine micro sim neste uke og de er gratis

 

Hei, og takk for din henvendelse

 

Du kan nå kjøpe iphone uten binding, kontakt telenor eller netcom for nærmere informasjon.

Microsim vil trolig komme iløpet av neste uke, og vil sendes ut fortløpende til de som ønsker dette.

 

Hvis du kan ringe oss førstkommende fredag , så vil vi ha mer informasjon angående dette.

 

 

Med vennlig hilsen

xxxx

Kundekonsulent

One Call

 

 

Prisene er Ifølge Apple 4890 for 16 gb og 5790 for 32gb, med brudd selvsagt

Flisespikking, men nei, ikke med brudd. Uten abonnement i det hele tatt.

riktig

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

LOV MED JAILBREAKING: Det amerikanske kontoret for kopibeskyttelse slo i dag fast at det er lov å laste ned applikasjoner som ikke er godkjent av Apple.

 

Gratulerer. Frihet er en fin ting i mobilverden;)

 

Edit: garantien på telefonen være ugyldig, selv om kopibeskyttelseskontoret har sagt at det er lovlig.

Jaja.. Det er hvertfall et stikk mot apple.

Endret av SolbergMobil
Lenke til kommentar

Jaja, nå skal jeg jammen meg stille meg tidlig i kø for å få meg iPhone 4 på fredag.

 

Jogget en tur i dag og plutselig datt 3GS ut av lomma i asfalten. Den ble virkelig fin etter det, men en ting skal Apple ha. God kvalitet på skjermen, den knuste i allefall ikke :p

Lenke til kommentar

Da har jeg litt nytt til dere folkens.

- Elkjøp vil ikke selge telefonen. Det er det som er opplyst nå i første omgang.

- Butikkene som får flest telefoner er: Bogstadveien, Karl Johan og Solsiden. De andre får demo- teleon og kanskje èn hver. (Dette er tall for Elkjøp Express).

- Angående Expert; det er èn butikk som får alle telefonene: Klingenberggaten. Ryktene sier at det pga den sjappa har gått så dårlig.

- Priser. Det er ikke offisielle priser fra apple som er utgitt. Det skal være uoffisielle priser fra Sverige på innkjøpspriser. Så regn med å legg til noen kroner ja.

Lenke til kommentar

- Priser. Det er ikke offisielle priser fra apple som er utgitt. Det skal være uoffisielle priser fra Sverige på innkjøpspriser. Så regn med å legg til noen kroner ja.

Hvis du tenker på prisene uten binding, så er dette er feil. Disse prisene er opplyst å være veiledende pris i en offisiell pressemelding fra Apple. Da er det nærliggende å tro at prisene fra Apple Store blir disse prisene, mens andre forhandlere selvsagt setter prisene selv hvis noen forhandlere selger telefonen uten binding.

 

Edit:

Ellers har Expert Norge selv sagt at de fordeler sine telefoner ut over færre butikker, men at også de største butikkene rundt om i landet (ikke bare Klingenberg) vil få noen telefoner.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...