Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som har dette problemet med iPhone 4 at du kan gå en hel dag uten å få anrop eller meldinger, men når du slår mobilen av og på, så mottar du alt på en gang? :ph34r:

 

Har hatt problemer med nettet/signalet helt siden desember kanskje. Folk prøver å ringe og å sende melding til meg, men jeg mottar ingenting.. Dette er jo selvsagt en stor ulempe.

 

Noen som vet hvordan man kan fikse dette irriterende problemet? :thumbdown:

 

Har Tele 2 som selskap, men bruker NetCom som telenett tror jeg.

Som jeg har nevnt et par ganger før i tråden så fikk jeg med min iP4 samme problemet når jeg oppgraderte til første 5er firmware. Etter jeg oppgraderte til 5.0.1 så forsvant problemet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Flere som har dette problemet med iPhone 4 at du kan gå en hel dag uten å få anrop eller meldinger, men når du slår mobilen av og på, så mottar du alt på en gang? :ph34r:

 

Har hatt problemer med nettet/signalet helt siden desember kanskje. Folk prøver å ringe og å sende melding til meg, men jeg mottar ingenting.. Dette er jo selvsagt en stor ulempe.

 

Noen som vet hvordan man kan fikse dette irriterende problemet? :thumbdown:

 

Har Tele 2 som selskap, men bruker NetCom som telenett tror jeg.

Som jeg har nevnt et par ganger før i tråden så fikk jeg med min iP4 samme problemet når jeg oppgraderte til første 5er firmware. Etter jeg oppgraderte til 5.0.1 så forsvant problemet.

 

Virkelig? For i mitt tilfelle virker det som at helt siden jeg oppgraderte til IOS5, så startet disse problemene..

Lenke til kommentar

Apple Reports Best Quarter Ever in Q1 2012: $13.06 Billion Profit on $46.33 Billion in Revenue

 

Quarterly iPhone unit sales reached 37.04 million, up 128 percent from the year-ago quarter

 

For å oppsummere, det gikk jævlig bra.

Jepp, var mange her som dømte Apple nedenom og hjem etter at "skuffelsen" iPhone 4S ble lansert...

 

Verizon som er USA's største opperatør kom også med tall idag...

 

De selger flere iPhone's en alle Android-modellene til sammen:

Smartphone sales rose from 39 percent in Q3 2011 to 44 percent in Q4 2011. And the iPhone was king at Verizon. Of the 7.7m smartphones sold by the carrier in Q4 2011, 4.3m (~55%) were iPhones. Again, take that figure in -- the iPhone outsold all Android phones combined on America's largest carrier.

http://www.dailytech.com/Apples+iPhone+Outsells+All+Android+Phones+Combined+at+Verizon/article23858.htm

 

Ganske oppsiktsvekkende spør du meg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere som har dette problemet med iPhone 4 at du kan gå en hel dag uten å få anrop eller meldinger, men når du slår mobilen av og på, så mottar du alt på en gang? :ph34r:

 

Har hatt problemer med nettet/signalet helt siden desember kanskje. Folk prøver å ringe og å sende melding til meg, men jeg mottar ingenting.. Dette er jo selvsagt en stor ulempe.

 

Noen som vet hvordan man kan fikse dette irriterende problemet? :thumbdown:

 

Har Tele 2 som selskap, men bruker NetCom som telenett tror jeg.

Som jeg har nevnt et par ganger før i tråden så fikk jeg med min iP4 samme problemet når jeg oppgraderte til første 5er firmware. Etter jeg oppgraderte til 5.0.1 så forsvant problemet.

 

Virkelig? For i mitt tilfelle virker det som at helt siden jeg oppgraderte til IOS5, så startet disse problemene..

Jupp, akkurat det jeg sier :) Problemet kom med iOS5 også for vanlige 4er telefoner og ikke et typisk 4S problem som media ville ha det til. Det rettet seg dog med 5.0.1 oppdateringen hos meg. Hvis ikke det hjelper hos deg har jeg hørt at en gjenoppretting etter 5.0.1 kan hjelpe.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Funker iphone 4 som minnepen ? For og boote en memtest på pc?

Nei, du kan ikke starte fra iPhone.

 

http://www.msfn.org/board/topic/139488-you-can-boot-your-pc-using-iphone-as-bootable-device/

Kjøper du 32 gb er det ikke utenkelig at du får rundt 28-30 gb ledig.

29,5 om jeg ikke tar feil :)

 

Selv har jeg 16GB og ca 4GB med musikk, og har fortsatt masse minne igjen. Har dog ikke mye store apps som spill, mer sånn som Twitter, Flickr og sånt :)

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

På min iPhone henter jeg epost fra min online.no-konto. All e-post jeg har mottatt siden jeg fikk telefonen ligger der fortsatt, selv om den er slettet fra innboksen på online.no sin webmailside. Er det en setting jeg har oversett i iOS? Dette har ikke vært slik på noen av mine andre smarttelefoner (som har vært Windows Mobile i "alle" versjoner, og Windows Phone 7.5), der har epost jeg har slettet fra online.no sin webmail blitt slettet fra mobilens innboks ved neste "synkronisering".

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Pixelskin HD har nok reddet min telefon fra en del harde knall og fall, samt at den utfører flere formål.

 

- den blir bedre ergonomisk og blir ikke glatt og ustyrlig å holde i som ellers lettere gjør at du mister den, mye bedre grep.

- den bygger litt foran så jeg kan legge den med skjermen ned for å beskytte hele telefonen mot riper og slag fra gjenstander rundt og den får ikke riper fra smuss på overflate pga at den bygger litt opp fra overflaten.

- den lukker telefonen ennå litt bedre og beskytter faktisk bedre mot fukt. Jeg er overbevist om at denne reddet meg en gang jeg miste den i en vask full av vann. Ingen fuktindikatorer slo og telefonen måtte kun slås av og tørkes over natten.

- Jeg kan sette den på kanten lent skrått mot en gjenstand uten at den sklir ned da den får motstandsfriksjon nok til å stå i forskjellige posisjoner uten å falle ned.

- Den kan tom. stå i en skuff i konsollen i bilen pga. denne ekstra friksjonsmotstanden og fungere godt som navigator uten stativ.

- Jeg har mistet den i jerntrapper, på flisgulv, i asfalt, på betonggulv og grus. Ingen skader har oppstått.

 

Ulempen er at desginet ikke blir like pent og folk flest ser ikke at det er en iP4 men det bryr jeg meg lite om da bruken er viktigst for meg. Den kan også være litt vanskeligere å finne fordi telefonen blir helt mørk og ingen fremtredende logoer er synlige men iCloud "find my iphone" fikser den biffen om jeg har forlagt den godt i stille modus.

 

Jeg tror også faktisk at noen av disse egenskapene jeg nevner ift. Pixelskin HD vil dukke opp i neste redesign av telefonen.

Dette noen fester på touchskjermen vil ikke jeg ha, rett og slett fordi jeg ikke har troen på at det ikke endrer skjermkvalitet og touchopplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...