Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg bruker telefonen lader jeg den når jeg føler det er nødvendig, enten den er på 5% eller 60%. Men jeg passer på at jeg av og til bruker hele batteriet. Jeg lar alltid telefonen lade til 100%, men er ikke redd for å koble den til pcen, selv om den lader litt da også. Det viktigste for å beholde en lang levetid på batteriet er å bruke det.

Lenke til kommentar

Du har ingen surfing inkludert i abonnementet ditt.

http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/utgaatte/

 

Du betaler max pris på 10 kroner om dagen på det du surfer på.

 

Du sparer nok litt på å gå over på ett annet abonnement vil eg tro.

 

Max pris på 10 kroner? Hva betyr det?

 

Hva slags gode alternativer har jeg da? Ift rundt 300 i mndpris + at jeg trenger minst 1500 gratis sms i mnd.

Lenke til kommentar

Så jeg kan surfe i 24 timer, men det vil fortsatt bare koste 10 kr? Er ikke det ganske rimelig da?

 

Du har for eksempel OneCall FullPakke til 298,-, da får du 1000 sms 1000 ringeminutter og 1000MB. Eller så har du OneCall XXL, da får du 2000 av hver og betaler 447,- i måneden.

 

Hvor mye vil 1000 MB si da? Har aldri surfet med mobil, så no idea hva det innebærer og hvor mye det blir.

Lenke til kommentar

Så jeg kan surfe i 24 timer, men det vil fortsatt bare koste 10 kr? Er ikke det ganske rimelig da?

 

Vel, det blir 300 kr i mnd om du bruker nettet hver dag, så om det er planen så vil det være rimeligere med et abb med datapakke... Pluss at det er en begrensning på noen hundre Mb i mnd, etter det blir hastigheten satt ned til 150 eller 100 kb/s som er slooooow

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Jeg har fått mitt første problem med min 4S. Det er inne noe big-deal men litt irriterende. Jeg opplever det mest her på diskusjuon.no. Når jeg skal svare på et innlegg, orker jeg sjelden å svare på hele. Da klipper jeg vekk, slik går det ikke smertefritt på iPhonen. Når jeg merker teksten og går nedover kommer jeg utav safari.

 

Noen som har en løsning ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...