Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Ringetonene på iPhone kan kun være 30 sec lange, så må du gjøre de om til et eller annet format, husker ikke helt hvilket. Men det skal enkelt la seg klippe ut de 30 sec du vil ha og gjøre om til riktig format ved hjelp av itunes, søk på google. Fungerte ihvertfal fint for min del for en stund siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og du synes det holder mer enn nok ? :)

 

Jeg klarer ikke se at jeg skal få fylt den opp. Nå hører jeg ikke så mye på musikk men 1500 sanger + en del apps burde da holde i bøtter og spann synest jeg.

 

Jeg var btw innpå Apple.no for å sjekke dette angående studentorget mtp iPhone og fant noe. Man kunne kjøpe de fleste apple utstyr med rabatt men da måtte man kunne bevise at man jobbet eller studerte ved et universitet eller høgskole. Tror ikke det holder å studere Helse&Sosial (for eksempel) slik jeg skjønte det.

Lenke til kommentar

Moren min har fått en iPhone til jul og til min store overraskelse fulgte det ikke med en enkel smileypakke engang (seriøst Apple? :p), og derfor kjøpte hun en smiley-pack til 7kr på app store. So far so good, inntil vi faktisk prøver den, for det virker som om den sender noen rare encodings så det vil bare se ut som ukjente tegn (en firkant) på f. eks min Android som ikke har denne appen eller samme mobil.

 

Finnes det en app som erstatter helt standard smileyer som : ) : - ) : P osv. (uten mellomrom) i stedet for å være et eget tastatur?

Lenke til kommentar

Ikke jeg som hadde kjøpt den, grunnen til at jeg la merke til det var pga. jeg hadde sett en lignende app en kamerat hadde (godt mulig den samme), og irriterte meg over at det var en firkant i slutten av hver eneste melding han sendte (aka. han har sendt smileyer til meg og sikkert mange andre som ingen kunne se).

 

Kjedelig at det ikke er mulig med vanlige tekstsmileyer, lenge leve friheten (Android!) Men nå stikker jeg av før jeg blir jaget vekk! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...