Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Får noen ganger rare meldingslyder fra 4S. Meldingstonen "hakker" på en måte litt, og starter på nytt. Den vanlige meldingstonen høres sånn ut "duduDU" mens jeg noen ganger får en som høres mer sånn ut "DU-duduDU". Skjønner noen hva jeg mener, og hva som forårsaker dette? Sikkert litt wtf forklart, men håper noen skjønner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av grunnene til at iPhone ser ut til å ha mange slike tilfeller er at det er solgt så mange fler av den enn andre modeller.

 

Det er bare å søke på de forskjellige modellene, så dukker det opp mange lignende tilfeller.

F.eks Galaxy S har endel tråder om slikt hos xda-developers.

 

Let og du skal finne :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg bestillte meg iphone 4s for et par dager siden, og jeg lurer på om det finnes en enkel måte å overføre kontaktene fra min htc over til iPhonen?

Om du synkroniserer kontaktene dine på HTC-en med Google kontoen din, kan du i ettertid synkronisere iPhone med Google kontaktene dine, og voilà, så er alle på plass.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte meg iphone 4s for et par dager siden, og jeg lurer på om det finnes en enkel måte å overføre kontaktene fra min htc over til iPhonen?

Om du synkroniserer kontaktene dine på HTC-en med Google kontoen din, kan du i ettertid synkronisere iPhone med Google kontaktene dine, og voilà, så er alle på plass.

 

Nice:) Takker og bukker!

Lenke til kommentar

Har hatt et problem med min iPhone 4s i det siste.

Når jeg plugger inn øreproppene (for å høre på musikk) pleier skjermen ofte å zoome inn med over 200% og jeg ser nesten ingenting. Det eneste jeg må gjøre er å skru den av og på igjen, noe som er innmari irriterende.

 

Har noen hatt lignende problemer før og kommet fram til en løsning?

Lenke til kommentar

Har hatt et problem med min iPhone 4s i det siste.

Når jeg plugger inn øreproppene (for å høre på musikk) pleier skjermen ofte å zoome inn med over 200% og jeg ser nesten ingenting. Det eneste jeg må gjøre er å skru den av og på igjen, noe som er innmari irriterende.

 

Har noen hatt lignende problemer før og kommet fram til en løsning?

 

Prøvd å dobbeltappe på skjermen med 3 fingrar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...