Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen tips,jeg bruker en bluethoot øreplugg, går seff ikke med den i øre hele tiden, mitt prob er at når jeg får meld,mail, så hører jeg ikke noen varsling på iphone4s den sendes direkte til ørepluggen,når den ringer så hører jeg den fra tlf,,,

Lenke til kommentar

Har en liten problemstilling. Når jeg skriver et notat kommer dette på e-mailen min (gmail). Dette vil ikke jeg ha. Kan man slå av det ? Hvordan ? Har iPhone 4S :)

 

Tror det skal være et valg på innstillinger -> mail, kontakter, kalendere -> gmail kontoen, om å synkronisere notater. Du kan jo se om det finnes et slikt valg og da evt slå det av der

Lenke til kommentar

Har en liten problemstilling. Når jeg skriver et notat kommer dette på e-mailen min (gmail). Dette vil ikke jeg ha. Kan man slå av det ? Hvordan ? Har iPhone 4S :)

 

Tror det skal være et valg på innstillinger -> mail, kontakter, kalendere -> gmail kontoen, om å synkronisere notater. Du kan jo se om det finnes et slikt valg og da evt slå det av der

 

Slik ja, takk så meget :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Dersom jeg skriver et notat på iphonen, kommer den automatisk inn i gmailen min. Finnes det mulighet for å gjøre det andre veien? Altså skrive notatet på pc/macen/gmailen, og at det deretter automatisk kommer opp på iphonen?

Har selv brukt Evernotei flere år, støtter vel mer eller mindre alle platformer.

I Evernote i windows, vett du om det er mulig å legge inn timestamp, ala noe sånn som F5 i Notepad?

Lenke til kommentar

Lenge siden sist jeg har jailbreaket og er litt lost. Så, er det noe jailbreaks ute til ios5? Noen som kjører det nå?

 

Om du ikke har funnet den ennå: :thumbup: <- Klikk!

 

Har lagt inn hva jeg har gjort med min tlf nå, og hvordan :)

Endret av dTd
Lenke til kommentar

 

Dersom jeg skriver et notat på iphonen, kommer den automatisk inn i gmailen min. Finnes det mulighet for å gjøre det andre veien? Altså skrive notatet på pc/macen/gmailen, og at det deretter automatisk kommer opp på iphonen?

Har selv brukt Evernotei flere år, støtter vel mer eller mindre alle platformer.

 

I Evernote i windows, vett du om det er mulig å legge inn timestamp, ala noe sånn som F5 i Notepad?

Alt + Shift + D gir deg dato og tid. (MM.DD.ÅÅ HH.MM) :)

 

Edit: Kan også nevnes at den alternative appen FastEver har også denne funksjonen, som er en rask og enkelt app for oppretting notater.

 

AppStore: Fastever (14 kroner)

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Fikk meg iphone 4s i går:) Sitter å fikler med den, men jeg lurer på en ting. Jeg skulle gjærne ha telefonen til å synce seg opp mot facebook slik at jeg får bilder på kontaktene i telefonboken. Jeg har lastet ned facebookappen. Skulle ikke dette skje automatisk?

Ikke når du bruker iPhone...

Lenke til kommentar

Fikk meg iphone 4s i går:) Sitter å fikler med den, men jeg lurer på en ting. Jeg skulle gjærne ha telefonen til å synce seg opp mot facebook slik at jeg får bilder på kontaktene i telefonboken. Jeg har lastet ned facebookappen. Skulle ikke dette skje automatisk?

Ikke når du bruker iPhone...

Fins det noen måte å få inn bildene fra facebook da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Alt + Shift + D gir deg dato og tid. (MM.DD.ÅÅ HH.MM) :)

 

Edit: Kan også nevnes at den alternative appen FastEver har også denne funksjonen, som er en rask og enkelt app for oppretting notater.

 

AppStore: Fastever (14 kroner)

TY!

 

Foreløpig skal jeg hovedsaklig notere på PC (jobb) og kun lese notatene på mobilen, men skal ha Fastever i tankene om behovet skulle forandre seg.

Lenke til kommentar

Fikk meg iphone 4s i går:) Sitter å fikler med den, men jeg lurer på en ting. Jeg skulle gjærne ha telefonen til å synce seg opp mot facebook slik at jeg får bilder på kontaktene i telefonboken. Jeg har lastet ned facebookappen. Skulle ikke dette skje automatisk?

Windows Phone klarer det out of the box vet jeg ihvertfall.

Hadde en rar feil i går. Hadde full dekning, men fikk ikke inn noen samtaler eller meldinger. Flight mode på og av, så fungerte den igjen. Har skjedd en gang tidligere..

Lenke til kommentar

Sitter fortsatt og fikler med telefonen min, og jeg klarer ikke å bruke noen av sangene eller ringetonene jeg har tatt vare på fra min gamle htc. Jeg har bare tilgang til de kjipe ringetonene som ligger under innstillinger/lyder. Fins det noen enkel måte å legge inn ringelyder etter mitt eget forgodtbefinnende, eller tvinger apple meg til å handle gjennom itunes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...