Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro enkelte butikker har begynt med forhåndssalg/reservering, men det er jo fortsatt usikkert hva prisen blir (selv om vi har gode idéer) og hvor mange telefoner som sendes hit til landet.

 

Redigert: Apple åpner visst for bestillinger i morgen (7. oktober).

Endret av Runar waits for alice
Lenke til kommentar

Jeg vil tro enkelte butikker har begynt med forhåndssalg/reservering, men det er jo fortsatt usikkert hva prisen blir (selv om vi har gode idéer) og hvor mange telefoner som sendes hit til landet.

 

Redigert: Apple åpner visst for bestillinger i morgen (7. oktober).

 

Ahh, flott

Husker jeg bestilte min Ipad 2 kl 04.00 på natta, da åpnet salget av den(til mitt forsvar var jeg på jobb da :-) )

 

NB NB, etter en telefon til Apple sier de det ikke blir åpnet for bestilling i Norge før om ca 3 uker :-(

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Før (iOS 4.2 og slikt) kunne jeg endre hvor mange ganger meldingslyden for ny SMS ble repetert. Er denne innstillingen nå borte fra Innstillinger > Meldinger eller er det jeg som tuller?

Nå begynner det å bli et par måneder siden sist jeg hadde iPhone, men mener å huske at jeg hadde 4.3.3, og da kunne man bare velge om varslingen skulle repetere seg selv. Hvor mange ganger kunne man ikke velge, dersom jeg husker riktig vel og merke. :)

Lenke til kommentar

Kanskje blitt spurt før, men vet noen når 4S kommer til norge?

 

 

 

 

Får håpe det går igjennom.

Apple har kopiert for masse fra Android verden nå.

 

Som forbruker så skjønner jeg ikke den måten tenke på. Hvem bryr seg om hva som har blitt kopiert av hvem og hvor. Så lenge det virker å er god kvalitet så er jeg glad.

Er du Samsung derimot kan jeg forstå det (vist det er noe i det (gidder ikke sette meg inn i det siden jeg ikke bryr meg)).

Lenke til kommentar

Jeg glemte å legge til at jeg kjører iOS 5 GM. Jeg finner fortsatt ingenting i innstillingene. :(

 

Finner heller ikke i iOS GM.... kanskje det blir en grunn til å oppgradere til den endelige på 12. oktober allikevel. Utrolig rart at det ikke kom med.

 

Hvordan "splitter" man keyboards da? Bare for iPad eller?

 

iCloud er forresten kjedelig med 5GB da, eller? Backups tar jo det alene..? :p Mtp på at du må bruke en Apple ID for begge iPad 2'en og iPhone 4? Hva synes dere med disse to gadgets, kjøpt mer lagringsplass på iCloud enda eller? F.eks Hewitt..? :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Tipper vi kan starte å bestille 21. oktober jeg, altså en uke før lansering.

 

Tror jeg skal hoppe på iPhone toget igjen, har hatt 2 iPhones og 3 androidtelefoner i løpet av de siste 3 årene og de eneste 2 jeg har vært fornøyd med er iPhonene.

Har HTC Sensation nå og i tillegg til at den er alt for stor så klarer den ikke å være på langt nær like snappy som en iPhone og det med en 1.2 Ghz dual core prosessor, har vel funnet ut at hardware ikke er alt.

Lenke til kommentar

Usikker, da artikkelen jeg leste nevnte ikke noe om dette. Men jeg skal se hva jeg finner ut!

 

Grunnen til at jeg tror vi må vente litt til er at det på den norske Apple Store står "kommer snart", mens det på den amerikanske står "Pre-order starting October 7".

 

Men håper selvsagt at Apple overrasker oss og åpner for pre-orders også i den norske Apple Store i morgen... ;)

 

en kjapp Telefon til apple norge i dag fortalte meg at bestilling ikke ville skje før om 3 uker

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg vet dette er helt feil sted å spørre, men jeg gidder ikke å starte en ny tråd.

 

iPhone 4 har visstnok en a4-prossesor, og 4s har en a5.

 

Hvordan er prosessoren til HTC Desire HD i forhold til denne?

 

Seriøse svar takk.

 

 

a5bench.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...