Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte en Incipio Feather Case på Incipio sine egne sider for en drøy uke siden og betalingen gikk aldri igjennom og den fordømte siden dems er lutfattig på informasjon ala FAQ. Har sendt mail til dem men de svarer jo f*en meg ikke heller.

 

Hvorfor ikke bare kjøpe den på ebay? Billigere enn Incipio sin hjemmeside.

Lenke til kommentar

Bare jeg som irriterer meg grenseløst over det rullehjulet som popper opp når man skal skrive inn klokkeslett og andre tall? Du ruller, ruller forbi, må stoppe den, rulle tilbake, rulle, rulle, rulle, tulle. Haddde vært en million ganger enklere å bare få opp et nummertastatur og trykke "1-3-1-5" enn å måtte rulle seg fram til 13.15. Det ser kanskje fancy ut, men jeg hater det.

Lenke til kommentar

Vi skulle nesten hatt en egen tråd for "Anbefalte iPhone4 apps". Ikke fordi jeg ikke vil se de her men fordi det da er lettere å finne gode anbefalninger over tid :)

Tada!

 

Det ble en generell iOS apps-tråd, da dette gjør det enklere, pluss at vi slipper eventuelle "iPhone 3G-apps" og "iPad-apps"-tråder.

Jeg tenkte først også en iOS eller en iOS 4 tråd, men siden iPhone 4 har en del utstyr og spec andre ikke har (gyro, retina display osv) så tenkte jeg iPhone 4. Men enig ift. at man har Android tråd fremfor HTC Desire osv.

Lenke til kommentar

Bare jeg som irriterer meg grenseløst over det rullehjulet som popper opp når man skal skrive inn klokkeslett og andre tall? Du ruller, ruller forbi, må stoppe den, rulle tilbake, rulle, rulle, rulle, tulle. Haddde vært en million ganger enklere å bare få opp et nummertastatur og trykke "1-3-1-5" enn å måtte rulle seg fram til 13.15. Det ser kanskje fancy ut, men jeg hater det.

 

Jeg syns det fungerer ganske bra, men savner valg. Noe som jeg savner mer og mer med iPhone. Hadde vært kult å kunne velge f.eks slik du ønsker det.

Lenke til kommentar

Bare jeg som irriterer meg grenseløst over det rullehjulet som popper opp når man skal skrive inn klokkeslett og andre tall? Du ruller, ruller forbi, må stoppe den, rulle tilbake, rulle, rulle, rulle, tulle. Haddde vært en million ganger enklere å bare få opp et nummertastatur og trykke "1-3-1-5" enn å måtte rulle seg fram til 13.15. Det ser kanskje fancy ut, men jeg hater det.

 

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker den :)

Lenke til kommentar

Trenger noen anbefalinger til apps. Bør ikke koste noe stort mer enn 10 kr.

De vanligste programmene koster enten 6 kr ($0.99) eller 11 kr ($1.99), så du har "råd" til de aller fleste.

 

Hva slags programmer er du på jakt etter? Jeg anbefaler iStudiez Pro hvis du er student, SoundHound ∞ (koster litt mer, men finnes i gratisversjon) for å identifisere musikk, og Reeder som RSS-leser.

 

må si student appen var fin ;)

en ting jeg lurer på er hvordan skal man få den til å regne ut riktig karakter?

Eks: jeg fikk 3 b'er sist semester. Plotta inn dette, samt 10 studie poeng pr fag/b. Og under vekttall valgte jeg eksamen 100%. Men det står gjennomsnitts karakter 3 i planleggeren. 3 b'er ville jo gitt 5 i snitt.

 

edit: fant det ut, hadde oversett instillinger :p

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Bestilte en Incipio Feather Case på Incipio sine egne sider for en drøy uke siden og betalingen gikk aldri igjennom og den fordømte siden dems er lutfattig på informasjon ala FAQ. Har sendt mail til dem men de svarer jo f*en meg ikke heller.

 

Hvorfor ikke bare kjøpe den på ebay? Billigere enn Incipio sin hjemmeside.

 

Takk for tipset. Fikk endelig avbestilt hos Incipio og kjøpte den på Ebay UK i stedet. :new_woot:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Til de av dere som har bestillt Iphone4 fra apple.com/no.. Når jeg sporer pakken min via TNT, så kommer dette opp som siste "bevegelse":

 

08 Sep 2010 13:24:00 Oslo Company Closed On Delivery Attempt. Follow Up Actions Underway.

 

Noen som kan forklare meg hva dette betyr? :thumbup:

De stengte sikkert noe rundt 2, slik at den kommer til deg imorgen istedenfor.

Lenke til kommentar

Til de av dere som har bestillt Iphone4 fra apple.com/no.. Når jeg sporer pakken min via TNT, så kommer dette opp som siste "bevegelse":

 

08 Sep 2010 13:24:00 Oslo Company Closed On Delivery Attempt. Follow Up Actions Underway.

 

Noen som kan forklare meg hva dette betyr? :thumbup:

De stengte sikkert noe rundt 2, slik at den kommer til deg imorgen istedenfor.

 

Spanks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...