Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å kunne lese den på mobilen eller for å bruke mobilen som en minnebrikke?

For å lese den på mobilen

 

Det eneste jeg vet om er å endre den til en PDF-fil, eller å maile den til deg selv.

 

Last ned programmet som heter ''Dropbox'' Den syncer filer til iPhonen din. Jeg bruker den, og den fungerer også til fremvisningen av dokumenter :)

 

[sPM] Finnes det app til å styre videoer på PS3? DVD/ filmer som spilles fra ekstern harddisk...

Endret av oiqbal
Lenke til kommentar

Du kan hvert fall se hvor lenge hver samtale varte hvis du går på "sist brukte" på telefon, og trykker på den blå pila ved siden av kontakten.

 

Det med "SIM-kort låst" i oppstarten var litt dårlig ordbruk fra Apple, men er bare som enhver vanlig mobil hvor du må taste inn SIM-koden for å "låse opp" telefondelen.

 

Og jeg føler det samme som en nevnte her, at batteritiden går litt kjappere unna med 4.1. Ikke noe mye, men jeg merker det litt. Kan jo være at det forsvinner med noen ladinger etter oppdatering?

Lenke til kommentar

For å kunne lese den på mobilen eller for å bruke mobilen som en minnebrikke?

For å lese den på mobilen

 

Det eneste jeg vet om er å endre den til en PDF-fil, eller å maile den til deg selv.

Takk.

Prøvde et program som heter "Files". Funker fint, men så er det en som nevner "Dropbox". Får vel teste det også. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et program som heter

(pris: 17 kr).

 

Det er mest sannsynlig noe av de mest nyttige app'ene jeg kommer til ha på telefonen min. Her kan jeg legge inn hva jeg får i lønn og hva jeg bruker penger på. Noe som er nyttig for meg som bruker ekstremt mye penger (spesielt på mat ser jeg).

 

Anbefales på det sterkeste! :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mulig det har blitt spurt om før, men:

På "multitask"-linja nederst der, hvordan flytter jeg på ting frem og tilbake, og legger til ting på linja, osv? Får det ikke til..

Du "legger ting" der ved å åpne programmene. Jeg tviler på at det er mulig å flytte de, men du kan lukke/fjerne de ved å trykke på et av ikonene og holde inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...