Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[quote name='aunmar' date=' 9. september 2010 - 23:59' timestamp='1284069543' post='16188377'

Hvordan får jeg slike fancye fargekuler på de ulike fagene slik som på bildene i App Store? Og hvorfor kan jeg ikke legge til karakterer på prøver? Ikke oppgaver, men prøver som er lagt til på samme vis som timeplanen.

En mer "riktig" måte å bytte farge på enn den Mokko forelsår, foreslår, er følgende: Gå til Planlegger-taben (helt til høyre) og velg et semester. Deretter velger du faget du vil bytte farge på. Så trykker du ganske enkelt på den lille boksen det står "Farge" i, til venstre for navnet på faget, helt øverst.

 

Jeg jobber fortsatt med å finne ut av prøver og oppgaver og slikt.

Lenke til kommentar

noen andre som angrer litt på at de var litt for ivrige å oppgraderte til 4.1 etter å ha lest på Itavisen?

Eneste grunnen til at jeg jailbreaket min gamle 3G (etter å ha oppgradert den til 4.0), var for å få SSH-tilgang til telefonen. Dette er absolutt ingen nødvendighet. Det hadde vært fint å ha muligheten til å jailbreake min nye iPhone 4, men jeg angrer ikke på at jeg oppgraderte til 4.1 i går, nei.

 

 

Så var det prøve-problemet da..

Hvis du ikke finner noen god løsning, kan du jo ta kontakt med utviklerne! :)

Endret av Runar
Lenke til kommentar

hehe har mange grunner til jb jeg. Sitter vel kun å venter på at jeg får muligheten. Bare det å kunne slette ting jeg ikke bruker er en grunn nokk for meg (f.eks: itunes, aksjer og andre ting jeg ikke bruker på telefonen) Jeg liker å ha det ryddig og det plager meg at jeg ikke får ryddet.

Jeg har puttet alle "iOS-apps" (de jeg ikke bruker) i en mappe og gjemt den godt. Det er kanskje ikke et alternativ for deg, men fungerer flott for meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...