Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Nei. det var mer som tradisjonelt tastatur. men husker de f.eks vridde mobilen 45 grader og fortsatte å skrive og sammensetningen av ordliste og hvor du trykte så skjønnte den uansett hva du skrev. de demonstrerte til og med at de fjerna tastaturet helt og skrev videre uten å se knappene..

 

Men var ikke med "swype" funksjon. de løftet fingrene mellom bokstavene.

 

Kanskje denne artikkelen på dinside?

 

http://www.dinside.no/847562/snart-kan-du-skrive-sms-uten-tastatur

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk min pixelskin HD i dag 14 dager før jeg skulle. Yay, men vart fort skuffet. Knappene er av hard plast og det gjør at det blir vanskelig å bruke de, må presse ganske hardt for å slå av / på skjermen f.eks. Så jeg anbefaler ikke denne.

Speck har lansert en ny utgave av Pixelskin HD. Er kamera/flash-hullet nøkkelhull formet, eller ovalt?

Lenke til kommentar

Nei. det var mer som tradisjonelt tastatur. men husker de f.eks vridde mobilen 45 grader og fortsatte å skrive og sammensetningen av ordliste og hvor du trykte så skjønnte den uansett hva du skrev. de demonstrerte til og med at de fjerna tastaturet helt og skrev videre uten å se knappene..

 

Men var ikke med "swype" funksjon. de løftet fingrene mellom bokstavene.

 

Kanskje denne artikkelen på dinside?

 

http://www.dinside.no/847562/snart-kan-du-skrive-sms-uten-tastatur

 

Der var den!

Ser jo veldig bra ut da.. håper det fungerer like bra som det ser ut til og at det blir tilgjengelig snart :)

Lenke til kommentar

Fikk min pixelskin HD i dag 14 dager før jeg skulle. Yay, men vart fort skuffet. Knappene er av hard plast og det gjør at det blir vanskelig å bruke de, må presse ganske hardt for å slå av / på skjermen f.eks. Så jeg anbefaler ikke denne.

Speck har lansert en ny utgave av Pixelskin HD. Er kamera/flash-hullet nøkkelhull formet, eller ovalt?

Dt er forskjell på PS HD og den vanlige PS. Såvidt jeg kan se på Google er de begge nøkkelhull formet :p.

Lenke til kommentar

Fikk min pixelskin HD i dag 14 dager før jeg skulle. Yay, men vart fort skuffet. Knappene er av hard plast og det gjør at det blir vanskelig å bruke de, må presse ganske hardt for å slå av / på skjermen f.eks. Så jeg anbefaler ikke denne.

Speck har lansert en ny utgave av Pixelskin HD. Er kamera/flash-hullet nøkkelhull formet, eller ovalt?

 

Det er ovalt. 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

så dette er den gammle? hva er forskjellen på de 2 modellene utenom det du nevnte i posten din? Utenom det problemet jeg beskreiv er jeg faktisk veldig fornøyd med "casen". Telefonen ligger bedre i hånden og det oser kvalitet over produktet. 

 

Og 2 timer etter jeg tok den på klarte jeg å miste telefonen i bakken for første gang, hørte at telefonen landet mykt og var fornøyd med min ufrivillige test.

 

Men har selvfølgelig klart å få et par småe riper på skjermen, det kom ikke fra fallet og har behandlet telefonen så fint som overhode mulig (uten å la vær å bruke den). Den har ved et par anledninger havnet i samme lomme som nøkkelen min så er sikkert der ripene kommer fra men har alltid tatt telefonen opp igjen med en gang når jeg innså at den havnet i feil lomme.

 

edit: vært en lang natt som nattevakt så se vekk fra skrivefeil :/

 

 

 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

er det mulig å synce kontaktene FRA telefonen TIL gmail? Har klart det den andre veien. Altså FRA gmail TIL telefonen. Funker også fint med kalenderen, med en gang jeg oppdaterer noe på gmail kalenderen på pcn kommer det opp på tlf. Og når jeg oppdaterer på tlf kommer det også opp på pcn med en gang.

 

Edit: fikk det til :) synce iphone kontaktene mod windows kontaktene. Eksportere disse i en csv fil og laste opp den i gmail.

kontaktene oppdateres nå via Exchange gmail kontoen :D

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Når det kommer til levering av iPhone 4, virker det som de ligger godt foran skjema nå i forhold til de tre ukene. Flere som får langt tidligere. Antar at når det går litt tid slik at bestillingene mer eller mindre blir á jour, så forandres estimert leveringstid på Apple Store til en uke eller mindre.

Lenke til kommentar

Weee, da er den her! Jeg har aldri hatt iPhone før og føler meg litt newbie som spør, men.. Må jeg legge inn alle tlfnr på nytt, for hånd? (klippet bare det gamle SIM kortet mitt)

 

Du går på innstillinger->epost,kontakter ... ->importer sim kontakter ;)

 

Edit: dette forutsetter selvfølgelig at kontaktene dine ligger på sim kortet :p

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Trenger noen anbefalinger til apps. Bør ikke koste noe stort mer enn 10 kr.

De vanligste programmene koster enten 6 kr ($0.99) eller 11 kr ($1.99), så du har "råd" til de aller fleste.

 

Hva slags programmer er du på jakt etter? Jeg anbefaler iStudiez Pro hvis du er student, SoundHound ∞ (koster litt mer, men finnes i gratisversjon) for å identifisere musikk, og Reeder som RSS-leser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...