Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Bare jeg som irriterer meg grenseløst over det rullehjulet som popper opp når man skal skrive inn klokkeslett og andre tall? Du ruller, ruller forbi, må stoppe den, rulle tilbake, rulle, rulle, rulle, tulle. Haddde vært en million ganger enklere å bare få opp et nummertastatur og trykke "1-3-1-5" enn å måtte rulle seg fram til 13.15. Det ser kanskje fancy ut, men jeg hater det.

 

Helt enig. Hater det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å få vist notater i standy? Altså, på "lås opp"-skjermen, slik som nye, uleste meldinger vises? Savner dette fra min gamle SE-telefonen...

Vet ikke/tror ikke det går med vanlig notatprogram, men en gratis app som heter Stick it gjør at du kan skrive notater og klistre dem på lås-skjermen. Har ikke prøvd det selv, men ser helt greit ut.

 

En litt irriterende greie hos meg er at det vises at det er x antall nye oppdateringer tilgjengelig, men når jeg trykker dit kommer det bare opp "no updates available". Men de vises hvis jeg går på App Store på iPhonen.

Lenke til kommentar

Har lastet ned iStudiez nå. Fin app. Hvor legger jeg inn karakterene på prøvene? Klarer ikke å finne det.

På oppgavesiden trykker du på sirkelen med et utropstegn i seg (på venstre side). Da skal det sprette opp et vindu hvor du taster inn hvor mange poeng du har oppnådd av X mulige. Hvis oppgaven ikke har poeng (f.eks. bestått og ikke bestått) lar du begge tallene være 0.

Lenke til kommentar

Er det mulig å få vist notater i standy? Altså, på "lås opp"-skjermen, slik som nye, uleste meldinger vises? Savner dette fra min gamle SE-telefonen...

Vet ikke/tror ikke det går med vanlig notatprogram, men en gratis app som heter Stick it gjør at du kan skrive notater og klistre dem på lås-skjermen. Har ikke prøvd det selv, men ser helt greit ut.

Fungerer kjempefint, takk for tipset! :) Bare å si ifra om noen andre har forslag og, fint å prøve forskjellige :)

Lenke til kommentar

Er det mulig å få vist notater i standy? Altså, på "lås opp"-skjermen, slik som nye, uleste meldinger vises? Savner dette fra min gamle SE-telefonen...

Vet ikke/tror ikke det går med vanlig notatprogram, men en gratis app som heter Stick it gjør at du kan skrive notater og klistre dem på lås-skjermen. Har ikke prøvd det selv, men ser helt greit ut.

Fungerer kjempefint, takk for tipset! :) Bare å si ifra om noen andre har forslag og, fint å prøve forskjellige :)

 

Måten det fungerte på var jo bare at en tar bilde og setter det som bakgrunn :p

Da er det like greit å ta bilde selv av det innebygde notat programmet ( man trykker inn lås knappen + hjem knappen)

Lenke til kommentar

Er det mulig å få vist notater i standy? Altså, på "lås opp"-skjermen, slik som nye, uleste meldinger vises? Savner dette fra min gamle SE-telefonen...

Vet ikke/tror ikke det går med vanlig notatprogram, men en gratis app som heter Stick it gjør at du kan skrive notater og klistre dem på lås-skjermen. Har ikke prøvd det selv, men ser helt greit ut.

Fungerer kjempefint, takk for tipset! :) Bare å si ifra om noen andre har forslag og, fint å prøve forskjellige :)

Måten det fungerte på var jo bare at en tar bilde og setter det som bakgrunn :p

Da er det like greit å ta bilde selv av det innebygde notat programmet ( man trykker inn lås knappen + hjem knappen)

Det vet jeg, men med Stick It ble resultatene bedre, og gratis var det jo og :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...