Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+198347

Etter at jeg lastet ned siste oppdateringa kobler minnekorte plutselig fra til tider. Får opp meldinga om at du bør koble fra kortet på innstillinger før du tar det ut etc, enda jeg ikke har rørt det. :S

 

Noen andre som har opplevd dette? snakker vi reklamasjon? (håper ikke det)

Lenke til kommentar

Sliter med å oppdatere apps via Market. Får bare "Download failed" uansett hvilken app jeg prøver meg på.

Forslag?

 

 

Samme her.....

 

Fant denne løsning (som hjalp meg) i en annen tråd: Innstillinger -> Applikasjoner -> Installerte applikasjoner -> Market og Avinnstaller oppdateringer

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en god del mennesker med denne telefonen, men samtlige HATER den etter en god stund med bruk. Er det flere som føler det slik?

De samme som sliter med at windows pcen de kjøpte for 2mnd siden er ulidelig treg, de som trykker på alt, de som denne får midt i sin kundegruppe.

 

Godt mulig, min funker utmerket, og er strålende fornøyd med den. Unntatt at jeg sover rett gjennom den default alarm-lyden på den, må endre til en av de andre hver gang jeg starter en ny alarm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telefonen min har begynt å bli litt tullette... Om jeg ikke bruker task killer er batteriet tømt på under 8 timer, og det er med bare litt bruk av å sende noen få meldinger.. Synest den sluker strøm, og wifien tar jo opp alt om den står på... Glemte å slå av wifi når jeg hadde 90% strøm igjen, så når jeg vokna dagen etter hadde jeg bare 1% strøm igjen.. Eneste jeg synest er negativt med denne telefonen er at den bruker formye strøm...

 

btw, når er det android 2,1 kommer a? Har ikke SE utsatt den opptateringa 2 ganger nå?

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en god del mennesker med denne telefonen, men samtlige HATER den etter en god stund med bruk. Er det flere som føler det slik?

 

 

Jeg savner min Google Nexus One mer og mer i alle fall. Drar nok snart til USA og tar med en ny Nexus One, da blir det til at datteren min overtar min X10 Mini.

Lenke til kommentar

Fleksibiliteten til Android er denne telefonens styrke og svakhet. Man kan gjøre mye rart, men man blir IKKE hindret i å installere applikasjoner som tømmer batteriet ved å nekte telefonen å gå i sovemodus. :hmm:

 

Har forøvrig testet X8 i dag. Grei størrelse og god skjerm, synd kameraet ikke er like godt som X10 Mini. Litt flere ikoner på skjermen, men ikke så godt utnyttet som hvis man bruker andre Home-skjermer. Fullt QWERTY-tastatur på skjerm som standard. Synd at den også blir lansert med Android 1.6, dermed vil det sikkert være mange som mister innholdet sitt på telefonen når de oppgraderer til 2.1 i november/desember. Husk å ta backup før oppgradering!!!

Lenke til kommentar

Har forøvrig testet X8 i dag. Grei størrelse og god skjerm, synd kameraet ikke er like godt som X10 Mini. Litt flere ikoner på skjermen, men ikke så godt utnyttet som hvis man bruker andre Home-skjermer. Fullt QWERTY-tastatur på skjerm som standard. Synd at den også blir lansert med Android 1.6, dermed vil det sikkert være mange som mister innholdet sitt på telefonen når de oppgraderer til 2.1 i november/desember. Husk å ta backup før oppgradering!!!

 

 

Jeg bytta til X8 da jeg likte X10 mini og Sony Ericssons Android versjon svært godt, men ikke klarte å bruke den lille skjermen.

Synd med det dårlige kameraet, men fikk jeg det jeg var ute etter. Skjermen er ikke bare større og med høyere oppløsning, den virker mere lyssterk og er langt skarpere. Batteriet er også endel bedre. Anbefales om du ikke er så kresen på kamera.

Lenke til kommentar

Hei, får spørsmål på mobilen om jeg vil registrere telefonen min ved å sende en tekstmelding? Normale takster gjelder. Hva betyr dette?

 

Har forøvrig telenor fri familie superkontroll eller noe sånt.

Normal takst er standar prisen på SMS fra operatøren din. Mulig at de 30 inkluderte SMS meldingene dine ikke går under denne type meldingen, men fult mulig den gjør det, men koster deg uansett ikke mere enn 0.69,-

 

Men er nok ikke noe poeng i og registere den heller.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en god del mennesker med denne telefonen, men samtlige HATER den etter en god stund med bruk. Er det flere som føler det slik?

Jeg synes det er en elendig versjon av en Smarttelefon som har masse mangler i softwaren. Jeg har enda ikke funnet ut hvordan du kan kopiere kontaktene dine til en annen telefon eller lagre dem på et sikkert sted. Byttet til Wave og er strålende fornøyd, selv om den er stor i forhold.

Eriisa

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...