Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Jeg kjenner en god del mennesker med denne telefonen, men samtlige HATER den etter en god stund med bruk. Er det flere som føler det slik?

Jeg synes det er en elendig versjon av en Smarttelefon som har masse mangler i softwaren. Jeg har enda ikke funnet ut hvordan du kan kopiere kontaktene dine til en annen telefon eller lagre dem på et sikkert sted. Byttet til Wave og er strålende fornøyd, selv om den er stor i forhold.

Eriisa

 

Du kan ta backup til minnekortet, til en gmail konto, eller til datamaskinen via softwaren som følger med telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både nedlastning av nye gratis aps OG oppdatering av eksisterende prog funker helt fint hos meg.

Etter en oppdatering av x10 mini pro i går..som måtte gjøres via pc..så har jeg faktisk fått noen ting som jeg har sett nevnt i android 2.1 videoer.

Og marked har nå fått en "Oppdater alle" knapp.

 

En av endringene jeg har merka etter den oppdateringen jeg gjorde i går er att jeg nå har Siste Androp og Smartsøk på kontakter som skrivebordselementer.

Altså som widgets som kan legges til på hjem skjermen.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke oppdatert telefonen, men har likevel en "oppdater alle" knapp på marked. Men på oppdater alle og nedlasting av nye apps (gratis) kommer beskjeden "nedlastingen var mislykket, prøv igjen". Kjenner at om ikke dette endres snart så vil dette bli dyrt i og med at jeg da bare finnes betalapps å laste ned. :p

Lenke til kommentar

X10 mini (pro) er ikke en bra telefon. Har selv hatt problemene med markedet, men det ordnet seg for meg når jeg fjernet oppdateringene til marked-appen, og slettet cache (hurtiglager/buffer). Markedet bare oppdaterer seg på nytt og det virker igjen. For hvor lenge aner jeg ikke. I og med at jeg desverre må bruke telefonen (har ikke råd til en annen enda), så måtte jeg gjøre det beste ut av det. SE er trege med oppdateringer, så da fant jeg Advanced Task Killer Free for å fjerne apps som bare bruker minne og batteri, pluss en app som heter ADW Launcher. Den siste gjør meg i stand til å sette opp "hjemmeskjermen" slik jeg vil ha den, og jeg kan ha flere skjermer lett tilgjengelig.

Oppdatering trodde jeg kom til å skje via PC Companion, men der tok jeg feil. Gå til sidene til SE og hent eget program for oppdatering om du vil tulle med det. Foreløpig (per d.d) er det ingen oppdatering fra 1.6, bare noe småtteri som visstnok skal være forbedret. Ikke at jeg har sett noe til det.. Sjekk ut denne siden for å hente "update service": http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/topic/updateserviceapplication/xperiax10minipro?cc=no&lc=no

Glemte kanskje å si at det er til X10 Mini Pro.

 

Var det opp til meg burde forhandlerne gitt pengene tilbake til alle de misfornøyde SE-kundene. Telefonen lever absolutt ikke opp til reklamene. Anbefaler ingen å kjøpe denne telefonen, og selv kommer jeg aldri til å kjøpe telefon fra SE igjen av prinsipp. Sjekk forresten ut 2 sider og les selv hva tusenvis kunder mener:

http://blogs.sonyericsson.com/products/2010/05/05/sony-ericsson-xperia™-x10-to-get-uxp-upgrade-in-q4-2010/#comments

http://blogs.sonyericsson.com/products/2010/09/23/update-on-updates/#comments

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...