Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var SonyEricsson x10 mini i hus. den er utrolig liten. Mindre en det virker på bilder. Den er kjapp. Artig liten sak :thumbup:

 

Flott!

Kunne du skrevet en slags liten test eller litt om hvordan du opplever den (bilder med og av den er også velkomne ;) )? Har planer om å kjøpe x10 mini pro, men de er jo ganske like så dine erfaringer med x10 mini vil bli satt pris på :)

Lenke til kommentar

Eg også tenkte å kjøpe X10 mini pro, men ser at den er noko større. Er det nokon som har hatt begge to i handa og kan seie noko om det er stor forskjell i praksis?

 

Er digg med minst mulig mobil når den fyrst skal heite mini :)

 

x10 mini føles mini i forhold til x10 mini pro når man holder den i hånden, spesielt vekten er det som man merker og som gjør utslaget. Selv tenker jeg på en x10 mini grunnet størrelsen. fikk en bedre følelse av den :)

 

ser man på mål:

mini - 83 x 50 x 16 mm mot mini pro 90 x 52 x 17 mm er det ikke mye forskjell, men vekten er 88 g mot 120 g og dette merkes. En x10 standard er til sammenligning 135 g, altså kun 15 g mer enn mini pro, så jeg synes faktisk mini pro er relativt tung i forhold til størrelsen.

Lenke til kommentar

Den kommer i hvitt og svart, men ettersom jeg forstår så følger det også med et ekstra deksel til begge?

Hvilke farger er dette? Kunne faktisk tenkt meg den i grønt. :)

 

(Har letet litt rundt, men det ser ut som alle anmeldere får alle fargene, og det kan vel ikke følge med retail, siden du kan velge mellom hvitt og svart)

Lenke til kommentar

Da var SonyEricsson x10 mini i hus. den er utrolig liten. Mindre en det virker på bilder. Den er kjapp. Artig liten sak :thumbup:

 

Jeg vurderer absolutt en sånn en! Bare lurer på om man kan bli kvitt den mindre pene blåfargen i menyene? Er det ulike temaer, evt andre muligheter for å endre denne? Har sett en med annen bakgrunn, men forblir menyene knallblå?

Lenke til kommentar

Den kommer i hvitt og svart, men ettersom jeg forstår så følger det også med et ekstra deksel til begge?

Hvilke farger er dette? Kunne faktisk tenkt meg den i grønt. :)

 

(Har letet litt rundt, men det ser ut som alle anmeldere får alle fargene, og det kan vel ikke følge med retail, siden du kan velge mellom hvitt og svart)

 

 

Kjøper du Sort versjon, får du med et ekstra SØLV - farget deksel.

Kjøper du Hvit versjon, får du med et ekstra LIME - farget deksel.

 

 

Mitt valg er Hvit - versjon :cool: Andre som har lagt merke til at den hvite er 100lapp +/- dyrere enn sort versjon.

Lenke til kommentar

Da var SonyEricsson x10 mini i hus. den er utrolig liten. Mindre en det virker på bilder. Den er kjapp. Artig liten sak :thumbup:

 

Jeg vurderer absolutt en sånn en! Bare lurer på om man kan bli kvitt den mindre pene blåfargen i menyene? Er det ulike temaer, evt andre muligheter for å endre denne? Har sett en med annen bakgrunn, men forblir menyene knallblå?

 

Du kan legge inn temaer og bilder etter ønske.

Lenke til kommentar

Elkjøp kjører helgetilbud på denne til 1999: http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltelefon-uten-abonnement/E10IWHITE/sony-ericsson-xperia-x10-mini

 

Forresten noen som vet noe om noen butikker i Oslo som har fått den inn ennå? Hadde vært artig å prøvd den litt før et eventuelt kjøp.

 

Opps det er virkelig billig for en nyhet som har fått så gode referanser her er det bare å handle.

Lenke til kommentar

 

Bra tips :thumbup:

 

Da ble det X10 mini på kona. Selv er jeg veldig godt fornøyd med "storebror" X10, så med all den positive omtalen minien har fått, så tror jeg hun vil bli fornøyd. Håper Elkjøp sender den kjapt, så telefonen ankommer før kona. Hun er på Island :)

 

Artig forresten, at Amobil i bildet hvor X10 mini sammenliknes med noen andre små telefoner, har lagt den ved siden av en T39 (eller T28). Jeg har en T39 som fortsatt er i bruk, og jeg synes den er liten - bortsett fra antenna som stikker ut da, men den ser jo nesten ut som en av de gamle "kjøttbeina" der den ligger ved siden av X10 minien. :)

Endret av Gadgeteer
Lenke til kommentar

Da var SonyEricsson x10 mini i hus. den er utrolig liten. Mindre en det virker på bilder. Den er kjapp. Artig liten sak :thumbup:

 

Flott!

Kunne du skrevet en slags liten test eller litt om hvordan du opplever den (bilder med og av den er også velkomne ;) )? Har planer om å kjøpe x10 mini pro, men de er jo ganske like så dine erfaringer med x10 mini vil bli satt pris på :)

Ja, en test laget av en helt vanlig bruker av XPERIA X10 Mini vil jeg like å se :D.

 

Du kan jo se hvordan jeg satte opp min egen test av Sony Ericsson XPERIA X10i her.

 

Så kanskje du får noen ideer på hvordan du kan sette opp en test av Sony Ericsson XPERIA X10 Mini hvis du vil.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...