Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Danielle

Interessant at du tør å stå fram sånn. Ser du for deg at du kommer til å stå fram for familien din etter hvert?

 

Har for ikke lenge siden komt fram at en av mine nærmeste naboer har forgrepet seg på sitt barnebarn som var på besøk hos han en del for mange år siden. Det er snakk om prepubertal alder. Vi bor i ei lita bygd og det er ingen tvil om at alle vet alt og han vet alle vet alt. Jeg har tenkt mye på at jeg vil gjøre noe for han, hjelpe han. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til han eller hva jeg skal gjøre. Har du noen tips angående dette? Dette er en mann jeg har vært innom i barndommen, aldri skjedd noe, men har jo hatt barnebursdager der o.l. Han er nå rundt 70 år og pensjonist.

 

Jeg vet at han kanskje ikke har pedofil legning, men det vanlige er jo å stemple forgripere som pedofile.

 

Hei! Det blir nok aldri aktuelt å fortelle foreldrene mine om det. Sikkert litt synd at de skal leve hele livet uten å vite hva sønnen deres sliter med, men jeg velger og gjøre det sånn. Kanskje får søsknene mine vite det etterhvert.

 

Hvis den mannen er en ensom mann regner jeg med han blir utrolig glad for at du besøker han, kanskje spørre om han trenger hjelp til noe praktisk? Si at du vet om det han gjorde, men at du ikke dømmer han. Kanskje får du etter hvert høre om det som skjedde også. Det er ofte ekstremt mye sorg hos overgriperne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Interessant at du tør å stå fram sånn. Ser du for deg at du kommer til å stå fram for familien din etter hvert?

 

Har for ikke lenge siden komt fram at en av mine nærmeste naboer har forgrepet seg på sitt barnebarn som var på besøk hos han en del for mange år siden. Det er snakk om prepubertal alder. Vi bor i ei lita bygd og det er ingen tvil om at alle vet alt og han vet alle vet alt. Jeg har tenkt mye på at jeg vil gjøre noe for han, hjelpe han. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til han eller hva jeg skal gjøre. Har du noen tips angående dette? Dette er en mann jeg har vært innom i barndommen, aldri skjedd noe, men har jo hatt barnebursdager der o.l. Han er nå rundt 70 år og pensjonist.

 

Jeg vet at han kanskje ikke har pedofil legning, men det vanlige er jo å stemple forgripere som pedofile.

 

Hei! Det blir nok aldri aktuelt å fortelle foreldrene mine om det. Sikkert litt synd at de skal leve hele livet uten å vite hva sønnen deres sliter med, men jeg velger og gjøre det sånn. Kanskje får søsknene mine vite det etterhvert.

 

Hvis den mannen er en ensom mann regner jeg med han blir utrolig glad for at du besøker han, kanskje spørre om han trenger hjelp til noe praktisk? Si at du vet om det han gjorde, men at du ikke dømmer han. Kanskje får du etter hvert høre om det som skjedde også. Det er ofte ekstremt mye sorg hos overgriperne.

Ikke minst ensomhet.

Lenke til kommentar

Hei! Det blir nok aldri aktuelt å fortelle foreldrene mine om det. Sikkert litt synd at de skal leve hele livet uten å vite hva sønnen deres sliter med, men jeg velger og gjøre det sånn. Kanskje får søsknene mine vite det etterhvert.

 

Hvis den mannen er en ensom mann regner jeg med han blir utrolig glad for at du besøker han, kanskje spørre om han trenger hjelp til noe praktisk? Si at du vet om det han gjorde, men at du ikke dømmer han. Kanskje får du etter hvert høre om det som skjedde også. Det er ofte ekstremt mye sorg hos overgriperne.

Takker, får se om jeg klarer å manne meg opp til å ta et besøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei! Det blir nok aldri aktuelt å fortelle foreldrene mine om det. Sikkert litt synd at de skal leve hele livet uten å vite hva sønnen deres sliter med, men jeg velger og gjøre det sånn. Kanskje får søsknene mine vite det etterhvert.

 

Hvis den mannen er en ensom mann regner jeg med han blir utrolig glad for at du besøker han, kanskje spørre om han trenger hjelp til noe praktisk? Si at du vet om det han gjorde, men at du ikke dømmer han. Kanskje får du etter hvert høre om det som skjedde også. Det er ofte ekstremt mye sorg hos overgriperne.

Takker, får se om jeg klarer å manne meg opp til å ta et besøk.

 

Uten å gå for mye offtopic på den saken. Så er det veldig få som liker medlidenhets oppmerksomhet. Kanskje greit å begynne i det små. Ikke "angripe" med opplysningen om hva du har hørt og tilbud om å klippeplenen =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager, men det er en ting å si om sånt. Du er sjuk i huet ditt. Problemet er at du faktisk ikke klarer å se at det å gjøre et overgrep på en uskyldig stakkars gutt/jente i denne alderen er ulovlig. Jeg vet at du ikke hadde klart å motstått fristelsen til å gjøre et enkelt overgrep om du hadde hatt sjansen. (Noe som du muligens har gjort en gang?)

Du har definitivt ikke lest tråden... Les de to-tre første sidene du, så kan du komme med påstandene dine etterpå...

Da kan ihvertfall du starte å lese da, mr. wiseguy. Hadde ett av de første innleggene i tråden, men ble slettet. Påstandene mine står.

 

Just my two cents - welcome back!

Du har åpenbart ikke lest tråden. Hvorfor prøver du ikke å sette deg inn i temaet før du uttaler deg?

 

Gjerne post kildene i denne tråden når du har skaffet noen Danielle. Det skulle blitt spurt om kilder i denne tråden for lenge siden. Og mener du serriøst at folk som ikke støtter dere pedofile, gjør slik at dere begår overgrep slik som du har sagt mange ganger heri tråden?

 

EvenL har rett. Du er syk når du vil ta småunger. Har du noen bevis på at du ikke er syk? Pedofili er syke mennesker, uansett om det bare blir i tankene deres (takk gud for pedofili som styrer seg), eller blir overgrep.

 

Vil også si at det burde komme ett tilbud til pedofile, slik at de ikke begår overgrep mot barn.

Hvor har du det fra at han vil "ta småunger"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjerne post kildene i denne tråden når du har skaffet noen Danielle. Det skulle blitt spurt om kilder i denne tråden for lenge siden. Og mener du serriøst at folk som ikke støtter dere pedofile, gjør slik at dere begår overgrep slik som du har sagt mange ganger heri tråden?

 

EvenL har rett. Du er syk når du vil ta småunger. Har du noen bevis på at du ikke er syk? Pedofili er syke mennesker, uansett om det bare blir i tankene deres (takk gud for pedofili som styrer seg), eller blir overgrep.

 

Vil også si at det burde komme ett tilbud til pedofile, slik at de ikke begår overgrep mot barn.

Hvor har du det fra at han vil "ta småunger"?

 

Står da ganske bra her hva han mener. Tydelig at han mener "tiltrekkning" og skildrer mellom Pedofile som fantaserer om småbarn og de som begår overgrep.

Lenke til kommentar

Det står "ta småunger". Å ta er noe man gjør fysisk. Sier du at han mener noe annet enn han skriver?

 

Danielle har aldri gitt uttrykk for et ønske om å "ta" småbarn fysisk.

 

Nei, jeg henviser til resten som han skrev i så og si samme settning og som du overser på nytt igjen.

Lenke til kommentar

Lurte på ein ting. Du skrev tidlegare om kjærligheten man får for små barn, og du snakka om at du då følte ekte kjærlighet etc. for barnet. Men er det då slik at når barnet blir eldre, så mister du den kjærligheten for barnet? For om du ikkje hadde gjort det, og barnet hadde blitt ei vaksen kvinne på sei 20 år, då hadde du ikkje lenger kunne ha blitt reikna som pedofil?

Så er det bare barn i ein viss alder du klarer å føle kjærleik for?

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Lurte på ein ting. Du skrev tidlegare om kjærligheten man får for små barn, og du snakka om at du då følte ekte kjærlighet etc. for barnet. Men er det då slik at når barnet blir eldre, så mister du den kjærligheten for barnet? For om du ikkje hadde gjort det, og barnet hadde blitt ei vaksen kvinne på sei 20 år, då hadde du ikkje lenger kunne ha blitt reikna som pedofil?

Så er det bare barn i ein viss alder du klarer å føle kjærleik for?

 

Hei, endelig et spørsmål om kjærligheten. Det er alt for mye fokus på det seksuelle! Hvis jeg hadde elsket et barn, så hadde nok ikke de følelsene forsvunnet selv om hun ble voksen etterhvert. Den seksuelle tiltrekningen ville nok forsvunnet etterhvert dessverre. Men jeg har ikke like lett for å bli forelsket i ei som ER voksen, selv om det hender. Hadde nok fortsatt måtte kalt meg pedofil da jeg fremdeles ville hatt tiltrekningen til barn. Har nettopp skrevet om kjærlighetslengselen i bloggen nå. Blogg

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer veldig på, om det ikke er besvart på da.

 

Men du har sagt at om det hadde vært mulig ville du ha delt livet ditt med et barn om jeg ikke tar feil ? Nå kommer det jeg lurer på.

Du sier at du ikke tiltrekkes av voksne jenter. Si at du en gang får delt livet ditt med en på 10 år.

Hun er ikke 10 år for evig, selv om du kunne ønske det. Men hun vokser og blir eldre som alle andre. Når hun blir eldre, da over 20. Vil du bli tiltrukket av henne lenger da ? Du sier at det er helt feil for deg å ligge i seng med en voksen du ikke tiltrekkes av. Tenk når hun er voksen da. Vil du avslutte forholde fordi du ikke tiltrekkes av henne lengre ? Du vil jo ikke miste din pedofile legning, selvom hun blir voksen ?

Lenke til kommentar

Gjerne post kildene i denne tråden når du har skaffet noen Danielle. Det skulle blitt spurt om kilder i denne tråden for lenge siden. Og mener du serriøst at folk som ikke støtter dere pedofile, gjør slik at dere begår overgrep slik som du har sagt mange ganger heri tråden?

 

EvenL har rett. Du er syk når du vil ta småunger. Har du noen bevis på at du ikke er syk? Pedofili er syke mennesker, uansett om det bare blir i tankene deres (takk gud for pedofili som styrer seg), eller blir overgrep.

 

Vil også si at det burde komme ett tilbud til pedofile, slik at de ikke begår overgrep mot barn.

Man er syk om man vil ta en av samme kjønn. Har du noen bevis på at de ikke er syke? Homofile er syke mennesker, uansett om det bare blir i tankene deres (takk gud for skaphomser), eller homo-sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det står "ta småunger". Å ta er noe man gjør fysisk. Sier du at han mener noe annet enn han skriver?

 

Danielle har aldri gitt uttrykk for et ønske om å "ta" småbarn fysisk.

 

Nei, jeg henviser til resten som han skrev i så og si samme settning og som du overser på nytt igjen.

Hvem "han" snakker du om? Hva er det jeg overser?

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Man kan ikke bevise at noen ikke er syke. Dere som mener han er syk har bevisbyrden, dere kan ikke be han bevise at han ikke er syk.

 

Det er helt sant. Man kan si at noe er en lidelse eller syndrom, ved å se hvilke felles symptomer disse har. Men svakheten med å kalle pedofili en lidelse, er at det har INGEN symptomer bortsett fra tiltrekning til barn.

 

At pedofili er en lidelse er derfor kun politisk og moralsk, fordi man ikke liker at voksne er tiltrukket barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Man kan ikke bevise at noen ikke er syke. Dere som mener han er syk har bevisbyrden, dere kan ikke be han bevise at han ikke er syk.

 

Det er helt sant. Man kan si at noe er en lidelse eller syndrom, ved å se hvilke felles symptomer disse har. Men svakheten med å kalle pedofili en lidelse, er at det har INGEN symptomer bortsett fra tiltrekning til barn.

 

At pedofili er en lidelse er derfor kun politisk og moralsk, fordi man ikke liker at voksne er tiltrukket barn.

 

Og, jeg må legge til: Selv om det er gjort undersøkelser om at "pedofile" har lavere IQ eller er asosiale vesener, så er det viktig å huske på at undersøkelsene KUN har vært gjort på dømte seksualforbrytere. Og sammenligner man undersøkelser av andre kriminelle, så har også disse lavere IQ i forhold til befolkningen.

 

Altså dreier det seg om undersøkelser av seksualforbrytere, ikke pedofile.

 

(ps. jeg har valgt å ta bort pedofil-ordet fra en del av overskriftene og tekstene i bloggen min, da de fleste forbinder ordet med overgripere. Jeg har byttet det ut med å skrive "tiltrekning til barn". Hva tenker dere om det? Link: www.elskenoeannet.wordpress.com

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...