Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Danielle

Danielle, jeg er hebefil å stolt over det, hjelpeapparat for Hebefile? nei takk, ser ikke det som ett problem, btw pedofil å hebefil, grensen kan da ikke være 12-13, men 11, men uansett så har jo aldern lite å si, vi burde heller snakke om grensen på kroppen, ikke alderen, for jeg vet om en jente som faktisk bare er 10år, som ser ut som 13 minst, har faktisk bra med former allerede, å puppan er på strl med appelsiner, pedofil eller ikke, hvis du tenker på alderen, ja, kroppen, nei!

 

At du ikke sliter med dine hebefile tanker er jo kjempebra! Men mange gjør det, selv om du ikke ville benyttet deg av et hjelpeapparat. Dersom du har tanker om barneovergrep, så ville et slikt hjelpeapparat være utmerket for deg også, selv om du er stolt av å være hebefil.

 

Det er ikke alderen som teller nei, men utviklingen til barna. Men normalt er grensen 13.

 

Ps. fra høsten er det sannsynlig at hebefili blir registrert som psykisk lidelse, slik som pedofili er i dag. Det jobbes for dette nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Startet med å abbonere på denne tråden, men ser nå at jeg aldri burde ha gjort det.

 

Er helt enig med Flimzes, og jeg mener det er et saklig innlegg.

Om du, Danielle, mener noe annet - så får du komme med bevis.

 

Jeg blir helt KVALM av å lese dette: "Aldersgruppen jeg tiltrekkes av er jenter i alderen 4-13. Men det hender at jeg kan bli forelsket i litt eldre, men da har jeg vanskelig for å oppfatte de som seksuelt tiltrekkende."

 

Beklager, men det er en ting å si om sånt. Du er sjuk i huet ditt. Problemet er at du faktisk ikke klarer å se at det å gjøre et overgrep på en uskyldig stakkars gutt/jente i denne alderen er ulovlig. Jeg vet at du ikke hadde klart å motstått fristelsen til å gjøre et enkelt overgrep om du hadde hatt sjansen. (Noe som du muligens har gjort en gang?)

 

Hvor er bevisene dine for at jeg er syk? Hvor har jeg skrevet at overgrep ikke er ulovlig?

 

Slike som deg er med på å få pedofile til å begå overgrep.

Kan du utdype dette litt?

Lenke til kommentar
Gjest munfas

Hjelpeapparat mot noe som for oss menn er ganske så naturlig, ser hvor det her er på vei, alt som er naturlig skal bli behandla, eller bli kalt en med psykisk lidelse, roboter blir vi vel til slutt.

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Fy fan hvor latterlig det er, la meg gjette, det er i usa dem diskuterer det her danielle?

 

 

Ja, det er nettopp skrevet en rapport om dette nå til den amerikanske psykiater-forening for å endre diagnosen til å også omhandle hebefile. Så nå er vi snart like psykisk syke du og jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Startet med å abbonere på denne tråden, men ser nå at jeg aldri burde ha gjort det.

 

Er helt enig med Flimzes, og jeg mener det er et saklig innlegg.

Om du, Danielle, mener noe annet - så får du komme med bevis.

 

Jeg blir helt KVALM av å lese dette: "Aldersgruppen jeg tiltrekkes av er jenter i alderen 4-13. Men det hender at jeg kan bli forelsket i litt eldre, men da har jeg vanskelig for å oppfatte de som seksuelt tiltrekkende."

 

Beklager, men det er en ting å si om sånt. Du er sjuk i huet ditt. Problemet er at du faktisk ikke klarer å se at det å gjøre et overgrep på en uskyldig stakkars gutt/jente i denne alderen er ulovlig. Jeg vet at du ikke hadde klart å motstått fristelsen til å gjøre et enkelt overgrep om du hadde hatt sjansen. (Noe som du muligens har gjort en gang?)

 

Hvor er bevisene dine for at jeg er syk? Hvor har jeg skrevet at overgrep ikke er ulovlig?

 

Slike som deg er med på å få pedofile til å begå overgrep.

Kan du utdype dette litt?

 

Vet jeg burde utdype, men jeg blir så provosert noen ganger og mener ikke sånne tragiske kommentarer fortjener et svar. Men skal gi et svar:

 

Jeg som pedofil trenger og motiveres til å gjøre rette valg. Det å tenne på noe man ikke kan få (uten å skade noen, uten å bli seksualforbryter), er en stor utfordring. Men jeg har bygget opp en ganske sterk motivasjon for å klare dette for resten av livet. Men slike kommentarer som han over kommer med, er med på å ødelegge motivasjonen min, fordi jeg opplever det som forhåndsdømmende, og mister trua på meg selv. Nå snakker jeg om meg selv, men det er skrevet om denne onde sirkelen av fagpersoner også. Pedofile trenger og høre: Du kan klare det! Ikke: Du kommer aldri til å klare det.

 

Det finnes tusenvis av lignende eksempler i samfunnet også, men du skjønner sikkert hva jeg mener.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så det du egentlig er ute etter, er et par klapp på skuldra, en klem og bli ønsket lykke til, og får du ikke den støtten så er du villig til å true med at da blir vi skyldige i at du begår overgrep?

 

Du er med andre ord, villig til å innfri det samfunnet allerede mistenker deg for å være, en tikkende bombe med mindre du får den støtten du mener du har krav på. Forståelse og aksept, medfølelse er selvsagt greit, men da må du også finne deg i at mennesker som meg selv ikke liker tenninga di.

 

Jeg har et personlig stort problem med måten du står fram på, forklaringene dine på hva du tenner på vekker avsky i meg og dette er stort sett noe som ikke går direkte på deg som person, men på det du liker og tenner på.

 

Jeg ser også måten du omtaler fagpersoner på, som direkte ondskapsfulle, utifra det jeg vet hittil så har du hittil ikke startet noen form for samtaler med psykolog og har heller ikke kunnet fortelle om hva som plager deg. Sånn sett så virker du selv som du har allerede forhåndsdømt fagpersonallet som er der for å hjelpe deg.

 

Når du starter en diskusjon om et såpass kontroversiellt tema som Pedofile så kan du ikke gå rundt og tru at folk skal stå og klappe for deg, du vil møte på alle slags typer mennesker, derav de som aldri kommer til å godta Pedofili.

 

At jeg blir kvalm av pedofili og pedofile betyr ikke at jeg hater deg som person, du har trolig masse spennende interesser (ser vi bort fra barn etc) og jeg ser ikke bortifra at jeg hadde kunnet levd med deg i nærområdet mitt uten noen videre problem (men som du selvsagt sikkert forstår, så hadde jeg nok tatt mine forhåndsregler når det gjelder barna mine).

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Så det du egentlig er ute etter, er et par klapp på skuldra, en klem og bli ønsket lykke til, og får du ikke den støtten så er du villig til å true med at da blir vi skyldige i at du begår overgrep?

 

Du er med andre ord, villig til å innfri det samfunnet allerede mistenker deg for å være, en tikkende bombe med mindre du får den støtten du mener du har krav på. Forståelse og aksept, medfølelse er selvsagt greit, men da må du også finne deg i at mennesker som meg selv ikke liker tenninga di.

 

Jeg har et personlig stort problem med måten du står fram på, forklaringene dine på hva du tenner på vekker avsky i meg og dette er stort sett noe som ikke går direkte på deg som person, men på det du liker og tenner på.

 

Jeg ser også måten du omtaler fagpersoner på, som direkte ondskapsfulle, utifra det jeg vet hittil så har du hittil ikke startet noen form for samtaler med psykolog og har heller ikke kunnet fortelle om hva som plager deg. Sånn sett så virker du selv som du har allerede forhåndsdømt fagpersonallet som er der for å hjelpe deg.

 

Når du starter en diskusjon om et såpass kontroversiellt tema som Pedofile så kan du ikke gå rundt og tru at folk skal stå og klappe for deg, du vil møte på alle slags typer mennesker, derav de som aldri kommer til å godta Pedofili.

 

At jeg blir kvalm av pedofili og pedofile betyr ikke at jeg hater deg som person, du har trolig masse spennende interesser (ser vi bort fra barn etc) og jeg ser ikke bortifra at jeg hadde kunnet levd med deg i nærområdet mitt uten noen videre problem (men som du selvsagt sikkert forstår, så hadde jeg nok tatt mine forhåndsregler når det gjelder barna mine).

 

 

Det handler ikke om å ville begå overgrep. Det er ikke så enkelt vet du. At jeg tenker: Støtt meg ellers tar jeg barna dine!

 

Har du hørt om ytre locus av kontroll? Et kjent begrep for de som har lest litt psykologi. Det handler om at mennesker pga ytre påvirkninger og indre strid kan utvikle en følelse av å ikke lenger ha kontroll over sine egne handlinger. Dette påvirker slike kommentarer som "du kommer til å begå overgrep en dag" til. Man mister trua på seg selv, sin egen viljestyrke. Men begynner nesten å tro selv at man er en overgriperperson, fordi man hører det sagt mot seg 10 ganger hver dag.

 

Jeg har da aldri vært fiendtlig om fagpersoner? Hva sikter du til?

 

Jeg har hatt en fantastisk god prat med en psykolog som kan mye om pedofili, og skal også snart til en klinisk sexolog.

 

Det er helt greit at du blir kvalm av å tenke på at jeg fantaserer om barn. Jeg kan også bli kvalm av andres fetisjer. Men jeg hater de ikke fordi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Så det du egentlig er ute etter, er et par klapp på skuldra, en klem og bli ønsket lykke til, og får du ikke den støtten så er du villig til å true med at da blir vi skyldige i at du begår overgrep?
Så, alle barn som blir mobbet gjennom hele sitt liv tar ikke skade av det? Psykisk syke mennesker bare plutselig blir det?
Du er med andre ord, villig til å innfri det samfunnet allerede mistenker deg for å være, en tikkende bombe med mindre du får den støtten du mener du har krav på. Forståelse og aksept, medfølelse er selvsagt greit, men da må du også finne deg i at mennesker som meg selv ikke liker tenninga di.
Vi er alle tikkende bomber. Om alle du kjenner plutselig forkaster deg, mobber deg og viser avsky med en gang de ser deg, hvordan ville du reagert? Om alle du noen gang kjente og hadde sett opp til hadde spyttet på deg og tråkket deg ned i sølen, vet du hvordan du ville reagert?
Jeg ser også måten du omtaler fagpersoner på, som direkte ondskapsfulle, utifra det jeg vet hittil så har du hittil ikke startet noen form for samtaler med psykolog og har heller ikke kunnet fortelle om hva som plager deg. Sånn sett så virker du selv som du har allerede forhåndsdømt fagpersonallet som er der for å hjelpe deg.
Mange tidligere lidelser, som vi idag tar for gitt, ble "harselert" av fagpersonell for mange år siden. Hvordan tror du leger snakket om røyking når det var populært og "in"? Hvordan tror du folk som ble diagnosert med homofili ble behandlet i de "mørke" dager?
Når du starter en diskusjon om et såpass kontroversiellt tema som Pedofile så kan du ikke gå rundt og tru at folk skal stå og klappe for deg, du vil møte på alle slags typer mennesker, derav de som aldri kommer til å godta Pedofili.
Det er akkurat derfor dette temaet må tas frem og debateres ihjel. Folk må klarer å skille mellom pedofile og barnemisbrukere.

 

*nå får vi se om jeg holdt tunga rett i munnen*

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper jeg ikke skuffer deg nå, men jeg hater deg ikke ;-) .

 

Jeg leste nok feil i sted "men det er skrevet om denne onde sirkelen av fagpersoner også" , tror du forstår hvordan jeg tolket dette. Så du kan egentlig se bortifra den kommentaren. Men følelser tar overhånd av og til og blinder litt for hva man leser, tror du forstår dette.

 

Når det gjelder

"Har du hørt om ytre locus av kontroll? Et kjent begrep for de som har lest litt psykologi. Det handler om at mennesker pga ytre påvirkninger og indre strid kan utvikle en følelse av å ikke lenger ha kontroll over sine egne handlinger."

Er ikke dette det samme som "gal I gjerningsøyeblikket"?

Jeg mener dette er høyst diskutabelt , på samme måte som at om man har foreldre som er alkoholikkere og mishandler barna sine så fører ikke dette til at barna blir alkoholikkere og barnemishandlere selv.

Lenke til kommentar

Håper jeg ikke skuffer deg nå, men jeg hater deg ikke ;-) .

 

Jeg leste nok feil i sted "men det er skrevet om denne onde sirkelen av fagpersoner også" , tror du forstår hvordan jeg tolket dette. Så du kan egentlig se bortifra den kommentaren. Men følelser tar overhånd av og til og blinder litt for hva man leser, tror du forstår dette.

 

Når det gjelder

"Har du hørt om ytre locus av kontroll? Et kjent begrep for de som har lest litt psykologi. Det handler om at mennesker pga ytre påvirkninger og indre strid kan utvikle en følelse av å ikke lenger ha kontroll over sine egne handlinger."

Er ikke dette det samme som "gal I gjerningsøyeblikket"?

Jeg mener dette er høyst diskutabelt , på samme måte som at om man har foreldre som er alkoholikkere og mishandler barna sine så fører ikke dette til at barna blir alkoholikkere og barnemishandlere selv.

Er det ikke akkurat dette som ofte er tilfelle? Har man vært utsatt for overgrep i barndommen, så blir man lettere overgriper selv.

Lenke til kommentar

Det at folk ikke vet at barneovergripere som regel ikke er pedofile

I call bullshit on this.

Du har blitt bedt om kilder opp til flere ganger på nøyaktig dette.

Var de ikke pedofile, hadde de ikke tatt barn, enkelt og greit.

 

Pedofile =! overgripere, men barneovergripere => pedofile.

 

Menn som forgriper seg på damer er heteroile, menn som forgriper seg på gutter er homofile, og voksne som forgriper seg på barn er pedofile.

Mener du noe annet får du komme med kilder og beviser.

 

(=! betyr ikke lik, => betyr impliserer/medfører)

 

Det er trist at det finnes folk som vet så lite som deg!

Jaggu, nå gjør du det en gang til, så lenge jeg er enig er jeg smart, så lenge jeg ikke spiller etter dine noter har jeg problemer.

Jeg er ikke den som tenner på unger, og jeg er ikke den som åpenbart har en agenda her.

Jeg må nesten spørre, sikker på at du ikke har forgrepet deg på noen? For du virker som alle jeg har sett som prøver å forsvare en handling, de ignorerer alle motargumenter, og de sier at alle andre har problemer, og at det de selv gjør egentlig ikke er så galt. Etterfulgt av en rekke ulogiske påstander uten kilder.

En agenda har du i hvert fall, jeg har spurt deg om hva den var, men da fikk jeg også beskjed om at jeg hadde problemer (go figure :roll: ), hva den er vet jeg ikke, men diskusjonsetikk mangler du totalt.

 

Kommer du med slike påstander, så er det værsågod å komme med kilder også. Derfor spør jeg igjen: Har du noen kilder? Eller er det noe du fant på fordi det passet din sak?

Lenke til kommentar
Jeg er mot pedofili og forsvarer aldri menn som prøver seg på 10-12 åringer.

 

Men jeg tror ikke på at det å tenne på 11-12 åringer er helt feil, og jeg tviler svært mye på at de fleste voksne menn ikke tenner på 10-12 åringer.

 

De fleste så vidt jeg vet blir tent på 10-12 åringer, men siden det er ulike oppfatninger av hva "pedofili" er avhengig av kultur, så er det mange som ikke innrømmer at de ikke blir tent av 10-12 åringer fordi det er mot kulturens normer.

 

Men jeg er likevel mot voksne som prøver seg på barn på 10-12 år, fordi da kan bli barna misbrukt. Hadde jeg bestemt lovene, da hadde jeg hevet seksual lavalderen og ekteskap alderen til 20 eller 21 år. Dette mener jeg fordi 16 år gamle personer er ikke "voksne nok" til å ta slike avgjørelser. Og mange unge kvinner på 16 år kan bli lurt og misbrukt av menn.

Hvis du er motstander av visse seksuelle legninger, betyr det også at du er motstander av visse hudfarger, eller andre ufrivillige egenskaper ved mennesker?

 

Hvordan kan man være motstander av ufrivillige egenskaper hos andre?

 

Ellers er innlegget ditt egentlig off-topic.

Endret av snartenkt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei G.D å alle andre.

 

Nå skal det sier at jeg ikke går under den kategorien som er nevnt at alle menn tenner på aldersgruppen 10-12, det finnes ingen form for trengsel eller seksuelle tanker i mitt hode i det som kategoriseres som barn. Ikke fordi loven sier de er barn, men fordi jeg like damer. Jeg vil også benytte forumtråden til å nevne at jeg også avskyr pedofile. Til de grader, når jeg leser om overgripere i avisen eller ser filmer som omhandler dette føler jeg et enorm sinne å blir fuktig i øynene mine.

 

Men jeg synes i motsettning til flere andre her at tråden kan være og er en viktig del av informasjonen vi faktisk trenger for å forstå. Jeg kommer aldri til å forstå pedofoli å jeg vil helle aldri forstå dette.

 

Men jeg synes det er på tide at informasjonen kommer ut blandt oss slik at vi kan bli mer bevisste på dette, i tillegg til at de som er ikke praktiserende og praktiserende kan stå frem. Mitt syn er at hvis vi kan få mer åpenhet vil dette hjelpe i prosessen mot overgrep.

 

Har også et spm til G.D, er det slik at trangen for smårips vil forholde seg til en viss lavalder? Eller kan du kanskje akseptere en 17 åring da du runder 30ve?

 

Når dette er sagt vil jeg bare minne om at pedofili = brekkmiddel, men jeg synes forumet er en fin infoside å all honnør til dere som etterhvert tør å stå frem.

 

Du snakker litt i mot deg selv, står på begge sider av streker virker det som. Du avskyr pedofile, men er åpen nok til å forstå at informasjon er det beste våpen mot overgrep. Det det virker som du ikke for med deg er at pedofile IKKE er overgripere noe mer enn hetrofile, homofile, nekromaner osv..

 

Overgripere er forstyrrede mennesker som trenger hjelp, pedofile er normale menesker med ulovlig og "unormale" sexsuelle preferanser.

 

Som nevnt i denne tråden, selv om dette er udokumenterte tall, så lever flere millioner verden over et normalt liv med kone og barn selv om de er pedofile. Menneske, som alt annet levende på denne jorden, er utrolig tilpassningsdyktige. Så det å leve mot egen legning (spesielt en som er ulovlig og skader andre) burde ikke være noe problem i seg selv. Problemet oppstår når man møter hat fra alle kanter, man blir automatisk sett på som kriminelle ved å stå fram. Leve i skjul er nok det største problemet for pedofile (og andre ikke-sosialt-godkjente legninger)

 

Til spørsmålet ditt; en pedofil er pedofil uansett hvor gammel h*n selv er. Det er aldrene mellom den pedofile og dens ønske(?) som avgjør. Det er den fysiske og mentale tilstanden/alderen. Pedofile tenner på barn i alderen 3-12, mens hebefile tenner på 12-14 år. Selv om en pedofil gjerne kan tenne på en og annen underuviklet 14 åring, så er dette "rettningslinjene" Så nei, for en pedofil, vil ikke en 17åring bli mer atteraktiv pga h*n selv har blitt eldre.

 

Og NEI! Peodfil = brekkningsmiddel! Overgripere er forkastelig og de har jeg ingenting til overs for! Peodfile er som alle andre i dagliglivet, forskjellen er kun når man har hånden undern dynen og øynene lukket.

 

Hei.

 

Hadde dessverre ikke leste gjennom alle 43 sidene før jeg uttalte meg, i mine øyne har en pedofil vært en pedofil ergo også overgriperne, men er sant som du sier. Hvorfor skal jeg legge meg opp å tankene deres når de er alene å koser seg. Når jeg henvendte meg til pedofile tar jeg det for god fisk at andre pedofile/overgripere også leser forumet.

 

Et firnt eksempel på at jeg bifaller en slik infoside som dette forumet er jo nettopp det at mine øyne nå er åpnet for forskjellen pedo/forgriper.

Pedofile er ikke overgripere i noen større grad enn heterofile menn er voldtektsmenn. Du roter med begrepene. Man kan fint være pedofil uten å begå overgrep mot barn, og man kan begå overgrep mot barn uten å være pedofil. Det er tåpelig av deg å sidestille pedofili og overgrep når utallige innlegg tar for seg nettopp denne vrangforestillingen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det at folk ikke vet at barneovergripere som regel ikke er pedofile

I call bullshit on this.

Du har blitt bedt om kilder opp til flere ganger på nøyaktig dette.

Var de ikke pedofile, hadde de ikke tatt barn, enkelt og greit.

 

Pedofile =! overgripere, men barneovergripere => pedofile.

 

Menn som forgriper seg på damer er heteroile, menn som forgriper seg på gutter er homofile, og voksne som forgriper seg på barn er pedofile.

Mener du noe annet får du komme med kilder og beviser.

 

(=! betyr ikke lik, => betyr impliserer/medfører)

Det stemmer ikke at man nødvendigvis må være pedofil for å begå overgrep mot barn. Hvis du følger litt med i media så vil du få med deg mange saker der overgriperen ikke viser seg å være pedofil.

Lenke til kommentar
Så det du egentlig er ute etter, er et par klapp på skuldra, en klem og bli ønsket lykke til, og får du ikke den støtten så er du villig til å true med at da blir vi skyldige i at du begår overgrep?

 

Du er med andre ord, villig til å innfri det samfunnet allerede mistenker deg for å være, en tikkende bombe med mindre du får den støtten du mener du har krav på. Forståelse og aksept, medfølelse er selvsagt greit, men da må du også finne deg i at mennesker som meg selv ikke liker tenninga di.

 

Jeg har et personlig stort problem med måten du står fram på, forklaringene dine på hva du tenner på vekker avsky i meg og dette er stort sett noe som ikke går direkte på deg som person, men på det du liker og tenner på.

 

Jeg ser også måten du omtaler fagpersoner på, som direkte ondskapsfulle, utifra det jeg vet hittil så har du hittil ikke startet noen form for samtaler med psykolog og har heller ikke kunnet fortelle om hva som plager deg. Sånn sett så virker du selv som du har allerede forhåndsdømt fagpersonallet som er der for å hjelpe deg.

 

Når du starter en diskusjon om et såpass kontroversiellt tema som Pedofile så kan du ikke gå rundt og tru at folk skal stå og klappe for deg, du vil møte på alle slags typer mennesker, derav de som aldri kommer til å godta Pedofili.

 

At jeg blir kvalm av pedofili og pedofile betyr ikke at jeg hater deg som person, du har trolig masse spennende interesser (ser vi bort fra barn etc) og jeg ser ikke bortifra at jeg hadde kunnet levd med deg i nærområdet mitt uten noen videre problem (men som du selvsagt sikkert forstår, så hadde jeg nok tatt mine forhåndsregler når det gjelder barna mine).

Nok en gang stikker du av, for så å komme tilbake og fyre av nye salver når du tror folk har glemt at du ikke klarte å svare for deg tidligere.

 

Det er et grunnleggende faktum at isolasjon og desperasjon kan føre til desperate handlinger. Du ser rett og slett bort ifra den menneskelige natur bare for å få anledning til å slenge mer skitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det at folk ikke vet at barneovergripere som regel ikke er pedofile

I call bullshit on this.

Du har blitt bedt om kilder opp til flere ganger på nøyaktig dette.

Var de ikke pedofile, hadde de ikke tatt barn, enkelt og greit.

 

Pedofile =! overgripere, men barneovergripere => pedofile.

 

Menn som forgriper seg på damer er heteroile, menn som forgriper seg på gutter er homofile, og voksne som forgriper seg på barn er pedofile.

Mener du noe annet får du komme med kilder og beviser.

 

(=! betyr ikke lik, => betyr impliserer/medfører)

 

Det er trist at det finnes folk som vet så lite som deg!

Jaggu, nå gjør du det en gang til, så lenge jeg er enig er jeg smart, så lenge jeg ikke spiller etter dine noter har jeg problemer.

Jeg er ikke den som tenner på unger, og jeg er ikke den som åpenbart har en agenda her.

Jeg må nesten spørre, sikker på at du ikke har forgrepet deg på noen? For du virker som alle jeg har sett som prøver å forsvare en handling, de ignorerer alle motargumenter, og de sier at alle andre har problemer, og at det de selv gjør egentlig ikke er så galt. Etterfulgt av en rekke ulogiske påstander uten kilder.

En agenda har du i hvert fall, jeg har spurt deg om hva den var, men da fikk jeg også beskjed om at jeg hadde problemer (go figure :roll: ), hva den er vet jeg ikke, men diskusjonsetikk mangler du totalt.

 

Kommer du med slike påstander, så er det værsågod å komme med kilder også. Derfor spør jeg igjen: Har du noen kilder? Eller er det noe du fant på fordi det passet din sak?

Det er interessant at du anklager ham for å mangle diskusjonsetikk. Han har begrunnet sitt ståsted grundig gjennom hele tråden, og vært svært så overbærende mot folk som kommer skrålende inn i tråden og skal fortelle hvor onde de synes pedofile er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nok en gang stikker du av, for så å komme tilbake og fyre av nye salver når du tror folk har glemt at du ikke klarte å svare for deg tidligere.

 

Det er et grunnleggende faktum at isolasjon og desperasjon kan føre til desperate handlinger. Du ser rett og slett bort ifra den menneskelige natur bare for å få anledning til å slenge mer skitt.

 

Gå og ta deg en bolle , ikke alltid at man har tid eller engasjemang til å svare på alt som blir sagt på en forumtråd, og inderlig så kan jeg ikke helt se hva jeg skal svare deg på. Kom deg ned fra pede(o)stallen du står på og jekk deg ned et par hakk, om poenget ditt er å ha rett / vinne denne diskusjonen så får du nesten dra inn noen til å dømme i denne tråden.

 

Nå er det ingen her som påstår at Pedofile skal Isoleres (i alle fall de som ikke har begått overgrep, eller har prøvd seg på barn og utgjør for øyeblikket ingen fare), at pedofile føler desperasjon er definitivt et samfunnsproblem og jeg ser ikke noe problem med at Pedofile skal få et verdig behandlingstilbud som sørger for at de aldri har sex med Barn.

 

Når det gjelder behandlingstilbudet så skal jeg ikke påstå at et konkret tilbud eller type behandling er riktig for alle pedofile, men jeg personlig tror og mener utifra det jeg har lest at det er en psykisk tilstand som kan behandles.

Om den kan kureres ,skal jeg innrømme at jeg vet alt for lite til å kunne påstå, men jeg stiller min litt til samtalene jeg har hatt om temaet med kjente og arbeidskollegaer (jeg jobber med barn som du sikkert forstår) derav en barnepsykolog og tidligere Barnelege.

 

 

Det stemmer ikke at man nødvendigvis må være pedofil for å begå overgrep mot barn. Hvis du følger litt med i media så vil du få med deg mange saker der overgriperen ikke viser seg å være pedofil.

 

Er poenget at man skal få påvist sexuell tiltrekkning mot barn for å bli kalt Pedofil? Er det ikke nok at man har forgrepet seg på et barn (0-10?) som ikke engang har vært i puberteten og som sannsynligvis ingen normale menn hadde fått sexuell tenning på?

Slike mennesker bør stenges inne og aldri slippe unna om de har voldtatt for helt andre grunner en sexuell tiltrekkning.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Jeg kan løpe ut å knulle en random fyr på en dass, det at jeg gjør det betyr ikke at jeg er homofil. At jeg tiltrekkes av menn derimot betyr at jeg er homofil. Legningen bestemmes ikke av handlinger, men av tiltrekning.

 

Tiltrekkes man barn er man pedofil, forgriper man seg på et barn, er man en overgriper. Det ene medfører ikke nødvendigvis det andre.

Endret av McBitch
  • Liker 3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...