Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for meg at refsa er den typen person som skal overgå deg i uansett hva du forteller han, Om du sier du slo deg på fingern med hammer har han slått seg på 2 fingere med hammer xD

 

Uansett så er 16-0 noe jeg er fornøyd med siden jeg opplever at folk blir fort veldig kraftige på aram siden man får gull så fort og det og holde seg i live der er ikke alltid like lett + at jeg plukket kun opp 1 health boost i løpet av hele runden

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Well done, har vet et par hundre games i ARAM jeg og.

Greide noe lignende med Gragas en gang, bare ikke fullt så mange kills, men ellers chalice og boots og 0 deaths.

Lenke til kommentar

Vel vel. Da kan vi jo opprette en skryte tråd for normals siden det er så ufattelig kult å gjøre det bra i det. Jeg ser fortsatt ikke poenget. Jeg har heller aldri skrytt på meg en dritt i denne tråden og presiserer bare fakta. Det er ikke en veldig stor begivenhet eller god prestasjon da det skjer med flere hundre personer i samme øyeblikk.

 

Blir så kvalm av at alle skal prøve å rette opp og være good guy i LoL communityet for tiden. Plutselig er det så viktig. Det er rottent tvers igjennom og vil trolig forbli det i all fremtid.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Vel vel. Da kan vi jo opprette en skryte tråd for normals siden det er så ufattelig kult å gjøre det bra i det. Jeg ser fortsatt ikke poenget. Jeg har heller aldri skrytt på meg en dritt i denne tråden og presiserer bare fakta. Det er ikke en veldig stor begivenhet eller god prestasjon da det skjer med flere hundre personer i samme øyeblikk.

Blir så kvalm av at alle skal prøve å rette opp og være good guy i LoL communityet for tiden. Plutselig er det så viktig. Det er rottent tvers igjennom og vil trolig forbli det i all fremtid.

n51a7ac6f63fd2_large.png

Endret av Abell
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ser at dere gjør så mye for å vise til at det er så viktig med slike bilder. For 2 år siden var det greit å poste slike bilder da communityet var mindre, men i dag er det ikke mye vits i da det er så mange spillere. Jeg bryr meg ikke om dere plutselig vil leke good guy, men ikke lat som om det er så mye bedre enn å si det som det er.

Lenke til kommentar

Det er en viss forskjell på ARAM og normals på Summoner's Rift da. At folk har 0 deaths og mange kills skjer langt oftere på SR enn i ARAM. På SR er det ikke like imponerende, da du ligger langt, langt foran når du først blir så fed, mens i ARAM så henger folk fortsatt med siden man får gull passivt. Med 0 deaths i ARAM har du også kun startitems, noe som etterhvert gjør det vanskelig å få flere kills, og det gjør deg lettere å drepe.

 

16/0 i ARAM skjer ikke fullt så ofte som du skal ha det til, Refsa. Greit nok at det sikkert skjer ganske mange i samme øyeblikk, men vil tro det ikke skjer så mange av de som henger på diskusjon.no. Det er ikke så veldig ofte jeg ser folk i ARAM med 0 deaths i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Vi er to gutter som spiller endel lol. Jeg var gold sist season, men har spilt lite denne sesongen. Han andre er Gold1. Vi leter etter to-tre stykker til å spille 5v5 så ofte som mulig.

Trenger support, mid/ad og jungler.

PM meg her for mer info :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg vant lane med Jayce idag, og gamet endte 13/6/5 og 250 minions etter 35 minutter. Jeg følte at jeg klarte å pushe tårn, poke godt og gjøre det bra i teamfights, men jeg må da ha gjort noe galt, siden hver eneste teamfight, så drepte Kayle hele teamet. Jeg prøvde alt fra å fokuse hun, men da var det hourglass, så ult, og om jeg fokuserte AD var det ult på han. Hadde god damage, men kayle bærte dem så hardt. Hva gjør dere mot kayle?

Endte med å tape, litt fordi vi hadde en TF med 2/13 eller noe, og kom inn i gamet når Kayle var lvl 5, men jeg trodde jeg skulle klare å bære det anyway..

 

EDIT: Jeg er i en shit division(silver 5) etter å ha hatt pause siden i s2, så det er generelt enkelt å vinne lane og roame, ihvertfall med Jayce. Roama kanskje ikke nok, dog..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...