Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Siden du er ganske fersk, så trenger du selvsagt mye mer erfaring for å bli bedre.

For eksempel på denne videoen: Du bruker ikke W så ofte som du burde, også må du huske å bruke den en gang til for å få lifesteal/spellvamp. Bruk W også til å shielde enemy focus. "E" må du huske å bruke to ganger.

Bruk itemsa dine! Blade of the ruined king er en sinnsyk slow osvosvosv!

Riktig focus - Se etter den farligste på enemy team. Se itemsa også.

Ikke bruk flash aggresivt når alle på enemy team er i livet. Hvis du har vision på alle, da er det helt greit. Er du en carry på 5v5. Så er det forhåndsvis greit i starten for kill secure og for egen fordel. Men da må du huske å være passiv til flashen din er oppe igjen.

Litt sånne nybegynnerfeil.

 

Spillestilen din er fersk: det vil si at du prøver bare å få kills, men det er ikke dette som vinner games. Husk å pushe objectives (tårn, inhibs osv) etter du har drept noen eller hvis alle er top mens du er bot.

Spill passivt, ikke gå all inn for å få kills i starten. Dette kan lett gi enemy team fordel.

WARD -> Win

Enjoy!

nyttig svar tusen takk, har forbedra meg en god del siden den videoen nå, men fortsatt nyttige tips! ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bronze IV (and climbing) noob rapporterer inn!

 

Om noen vil queue ranked er det bare å adde meg : Raz The Troll

 

Spiller i hovedsak Support/Top/Jungle (i den rekkefølgen) og min erfaring er at man bør ta seg tid til å lære seg hvordan å spille riktig -før- man slenger seg på ranked games. Lært på den harde måten!

 

Måten å begynne å klatre ut av EloHell er ganske enkel og åpenbar når det kommer til stykket :

 

- Wards, wards wards

- Unngå å feede til enhver pris

- Gi heller en kill til et team-member enn å risikere å dø for det selv. (Du er bedre som low health backup enn som død)

- Bygg items etter hvordan motstanderlaget utvikler seg, samtidig som du spiller på champen du spiller sin styrke og rolle.

 

That said...på grunn av et "ekte" troll spilte jeg Leona som bruiser i toplane igår..funker fint så lenge man kjenner champen sine styrker og svakheter. Singed ble spist levende :D

 

In any case...man lærer mye mer av å spille masse enn å lese masse, og man har mye mer utbytte av å lære champs sine skills/ranges/cooldowns enn av å lese om counters før man har kommet godt inn i spillet:)

 

Lykke til der ute!

Endret av MrRearden
Lenke til kommentar

Har på følelsen at Nunu blir nerfet først, ettersom Q rank 1 gjør mer skade enn smite i lvl 1, og rank 5 gjør like mye skade som en lvl 18 smite.

New patch today

 

http://www.reignofga...s-for-6-17-2013

 

xD

 

Nunu

Health scaling is now 96 per level (down from 108)

[Q] - Consume - Now deals 500/625/750/875/1000 (changed from 600/700/800/900/1000)

 

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Kommer fremdeles til å være demigod når det gjelder counterjungling. Smiteless blue, rett til deres red og Q - smite, blir ikke stort vanskeligere.

 

Ble usikker på om du var ironisk i innlegget, i og med at det det så og si bare kan bli vanskeligere enn det.

Lenke til kommentar

Så videoen over tidligere i dag, tenkte jeg skulle prøve det, siden det kan fungere som top laner også, men i alle tre rundene fikk jeg lee sin mot meg som startet på red. Kan hende jeg tar feil, men jeg tror virkelig ikke det er smart å invade enemy red i lvl 1 alene når både top og mid tydeligvis hjelper til på buffen (Nunu telles ikke).

Lenke til kommentar

Har ikke vært sånn på ca 1-2måneder også startet det nå igjen. Spør ofte andre folk i gamet og de sier det samme.

 

Sjekket at det ikke er noe tull med nettet inn hos deg? har ikke hatt problemer på EUW på evigheter jeg, riktignok noen selvforskyldte, men de teller ikke :)

 

Helt fint hos meg. (og mine 3 andre kompiser.)

 

 

 

Pirke, pirke...

 

Var ikke meningen, det var bare sånn 3 personer før meg som ikke skjønte hva du skrev, så ville bare klare opp i det :p

Lenke til kommentar

Så videoen over tidligere i dag, tenkte jeg skulle prøve det, siden det kan fungere som top laner også, men i alle tre rundene fikk jeg lee sin mot meg som startet på red. Kan hende jeg tar feil, men jeg tror virkelig ikke det er smart å invade enemy red i lvl 1 alene når både top og mid tydeligvis hjelper til på buffen (Nunu telles ikke).

 

kom alltid først til buffen for og warde, prøvde det 3 gang i dag. Om lee begynner på red så ward blå.. mid og top/jungle invade deres blå. Blir ofte lvl 2 noen ganger lvl 3 før jungler kommer til andre buffen.

 

Funket 2/3 ganger.

 

Som top laner så kan du kun warde blå på blå side og rød på lilla side.

som mid kan du warde alle buffene ettersom hvilken champ som er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...