Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Sjekket at det ikke er noe tull med nettet inn hos deg? har ikke hatt problemer på EUW på evigheter jeg, riktignok noen selvforskyldte, men de teller ikke :)

 

 

 

Var ikke meningen, det var bare sånn 3 personer før meg som ikke skjønte hva du skrev, så ville bare klare opp i det :p

 

Ja, alt annet fungerer. Er bare League som er mhm, ja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det var en ganske kul pentakill! Ranked match? Liga? Du blei reddet av dårlig Darius spill på slutten der, men noe flaks er det i de fleste pentakills :)

 

Jeg tror jeg har 5-6 pentakills. Men for å være ærlig, så er det med ydmykhet jeg sier at alle er tatt med katarina. Føler hennes pentakills ikke er noe å skryte av egentlig.

Lenke til kommentar

 

 

Scumbad vlad som ødela min awzum penta -_-

 

Synd jeg ikke recorda min til nå beste penta. Varus, alene mot et 5 man push, får alle locka i ult under top tårn. Får opp stacks på alle, tar 3 mann med en Q etc.

Endret av deac
Lenke til kommentar

 

 

Scumbad vlad som ødela min awzum penta -_-

 

Synd jeg ikke recorda min til nå beste penta. Varus, alene mot et 5 man push, får alle locka i ult under top tårn. Får opp stacks på alle, tar 3 mann med en Q etc.

 

Ikke det at jeg ikke tror på deg, men akkurat det der skulle jeg gjerne likt å sett et videoklipp av. Den lockupen er ikke lang nok til å få applya så mange stacks uten hurricane f.eks. At ingen da jumpa deg i standstillen fra cast til faktisk lockup på de 4 andre er vel også ganske lite sannsynlig i en 1v5 situasjon..

Lenke til kommentar

Med sprengt fra deres side er det fullt mulig. De var hellbent på å ta ned tårnet og pushe for å vinne. Må dog korrigere at alle ble tatt av ult, for deres adc cait ble drept før jeg ultia.

 

Etter en kill og attackspeed buffen man da får, med botrk og pd som as items får man opp stacks ganske kjapt om det er fokuset ditt.

Endret av deac
Lenke til kommentar
Jeg syntes det var en ganske kul pentakill! Ranked match? Liga? Du blei reddet av dårlig Darius spill på slutten der, men noe flaks er det i de fleste pentakills :) Jeg tror jeg har 5-6 pentakills. Men for å være ærlig, så er det med ydmykhet jeg sier at alle er tatt med katarina. Føler hennes pentakills ikke er noe å skryte av egentlig.

 

Ja, det var ranked, var promotion games til Silver V, så var vel ikke akkurat så veldig god motstand heller men men, ender opp med å tape promotion og da hehe :hm:, men Soon to be Silver håper jeg.

Endret av Lucid Velox
Lenke til kommentar

Har ikke sett Crs vs TSM enda, men tenkte å se matchen når jeg kommer hjem. Ut i fra hva jeg har hørt, virker det som om Curse endelig er back on track! :) Får håpe de forsetter slik utover LCS.

 

Har forresten tenkt å begynne å spille mer Zed. Utrolig morsom champion og føler at han har relativt høy skillcap. Mye man kan få til med ham. Vet ikke om noen har sett dette klippet, men det er hvertfall helt sykt! www.youtube.com/watch?v=uI2ubkzOXec

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar

Har ikke sett Crs vs TSM enda, men tenkte å se matchen når jeg kommer hjem. Ut i fra hva jeg har hørt, virker det som om Curse endelig er back on track! :) Får håpe de forsetter slik utover LCS.

 

Har forresten tenkt å begynne å spille mer Zed. Utrolig morsom champion og føler at han har relativt høy skillcap. Mye man kan få til med ham. Vet ikke om noen har sett dette klippet, men det er hvertfall helt sykt! www.youtube.com/watch?v=uI2ubkzOXec

 

Xpecial beviser vel ganske greit hvorfor han er en av de bedre supportspillerne, makan for ett game.

 

Føler Zed er litt Lee Sin aktig med at man kan gjøre helt vanvittige ting med skygger og slikt som Lee kan gjøre med hele kiten sin. Er så tilfredsstillende å gjøre det bra med Lee Sin/Zed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...