Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Det er vel grunnen som du sa. I tillegg er det flere nordmenn/skandinavere på EUW og engelsken er hakket bedre. Selvfølgelig møter man på tyskere/spanjoler/portugisere som ikke snakker greit engelsk, men det er ikke ofte. Bonuspoeng om du kan tysk, som jeg kan. Da blir det litt lettere. :tease:

Har du ikke mange kompiser på EUW eller er de fremdeles på EUNE?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel grunnen som du sa. I tillegg er det flere nordmenn/skandinavere på EUW og engelsken er hakket bedre. Selvfølgelig møter man på tyskere/spanjoler/portugisere som ikke snakker greit engelsk, men det er ikke ofte. Bonuspoeng om du kan tysk, som jeg kan. Da blir det litt lettere. :tease:

Har du ikke mange kompiser på EUW eller er de fremdeles på EUNE?

 

Alle spiller på EUNE :p Har fire stk som jeg ofte spiller med sammen og skyper samtidig. Alle er lvl 30 bortsett fra èn, og vi bytter nok dersom vi starter et eget ranked team og han blir litt bedre. Men de er ikke så keene på å bytte, da det koster 2600 RP eller noe sånt. To av dem startet før meg og de begynte på EUNE. De gikk nok i fellen der EUNE er den automatisk valgte serveren og fant EUW var bedre såpass sent at de ikke orket å bytte.

Lenke til kommentar

Tenkte å gå til innkjøp av support champ(s) når jeg kommer hjem. Foreløpig har jeg tenkt å kjøpe Thresh, men trenger en eller et par til. Har dog bare 10k IP så får litt tid til å tenke på det. Vurderte forøvrig og også kjøpe Leona, men problemet med henne er at hun virker som en all-in champ, noe som ikke alltid vil passe med adc. Vurderer å kjøpe Lulu, men får se det litt an. Noen tanker?

Lenke til kommentar

Leona liker jeg veldig godt om du er premade med ADC. Passiven gjør ganske bra damage, 2/3/4 sekunder med hard CC. Liker hun ikke i soloqueue, spesielt ikke i lanephase om man har en alt for passiv ADC.

 

Thresh er nærmest instaban i ranked/draft, men er vanvittig sterk og morsom å spille. Sona/Janna er to andre gode supports som ikke er alt for stiv i prisen, 3150 IP for Sona og 1350 for Janna.

Har ikke spilt noen av de så mye, men Janna er imo en av de beste peelerne i spillet og har en veldig bra disengage, + gratis BF Sword fra E.

Lenke til kommentar

Leona liker jeg veldig godt om du er premade med ADC. Passiven gjør ganske bra damage, 2/3/4 sekunder med hard CC. Liker hun ikke i soloqueue, spesielt ikke i lanephase om man har en alt for passiv ADC.

 

Thresh er nærmest instaban i ranked/draft, men er vanvittig sterk og morsom å spille. Sona/Janna er to andre gode supports som ikke er alt for stiv i prisen, 3150 IP for Sona og 1350 for Janna.

Har ikke spilt noen av de så mye, men Janna er imo en av de beste peelerne i spillet og har en veldig bra disengage, + gratis BF Sword fra E.

 

Takk for godt svar! Mye av det samme jeg tenkte på med leona, hun krever god kommunikasjon og oppfølging fra teammates, som sjelden er tilfellet når man spiller alene som du selv sier.

 

Hørt mye bra om Janna, og at man kan gjøre veldig mye om man er god med henne. Hvordan vil du si at Lulu er?

Lenke til kommentar

Lulu er veldig bra om du spiller agressivt med henne, du kan gjøre masse dmg med Q og pushe dritkjapt når det er nødvendig. Personlig spiller jeg mest Sona og Janna for tiden, dersom du spiller mot scrubs kan du enkelt knuse den andre lanen bare ved å spille agressivt som Sona

Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

Alt det bob sa ang. Lulu. Elsker å spille aggressivt med hun, slowen/polymorphen er bra for engage, disengage og egentlig alt. Husker fremdeles en gang jeg spilte Lulu og en Karthus var så dum og channele ulti rett foran meg, så var bare å valse opp å bruke W og avbryte ulti. Drooooooool.

 

Sona er mye det samme, men mer damage fra passive + mye mer squishy i earlygame. Sona med MF/Ezreal er brutalt.

Lenke til kommentar

Alt det bob sa ang. Lulu. Elsker å spille aggressivt med hun, slowen/polymorphen er bra for engage, disengage og egentlig alt. Husker fremdeles en gang jeg spilte Lulu og en Karthus var så dum og channele ulti rett foran meg, så var bare å valse opp å bruke W og avbryte ulti. Drooooooool.

 

Sona er mye det samme, men mer damage fra passive + mye mer squishy i earlygame. Sona med MF/Ezreal er brutalt.

 

Prøv med graves og sona med full ap runes. En q fra begge to + auto = død.

 

Ja, i soloq normals kjører jeg full ap runes som supp med premade adc.. Carry dat shiet hard.

Lenke til kommentar

Advarer deg tough. Aldri spilt et mer følelsesmessig belastende spill. Dette spillet her kan få deg til å rope ut i glede eller bli så forbannet at du ikke klarer å starte det opp på ukesvis.

 

Haha, har personlig jeg aldri blitt så irritert at jeg har lukket spillet. Men har blitt rimelig forbannet, men det er mye fordi jeg hater å tape.

Lenke til kommentar

En gang i sesong 2 så spilte jeg en ranked game som Renekton og vi lå klart an til å vinne før 30 min men så ble Graves kjempesur fordi han ikke fikk rød buff og gikk og drepte seg selv 5-6 ganger før han innså at hei vi har jo enda en sjanse selv om han ikke fikk rød og så begynte han å spille skikkelig og så tapte vi en veldig jevn kamp på sånn 45-50 minutter. Da ble jeg så sur at jeg begynte å røyke og ikke spilte ranked mer i hele sesong 2

Lenke til kommentar

Haha, har personlig jeg aldri blitt så irritert at jeg har lukket spillet. Men har blitt rimelig forbannet, men det er mye fordi jeg hater å tape.

Da spiller du ikke nok solo queue. Folka du møter der til tider... I 9 av 10 matcher møter du det verste bunnskrapet menneskeheten har å tilby, og de gjenverende matchene møter du sosiopatiske 8-åringer. Skaff deg en gruppe å spille med fordi communityet på dette spillet her er helt forkastelig.

 

En gang i sesong 2 så spilte jeg en ranked game som Renekton og vi lå klart an til å vinne før 30 min men så ble Graves kjempesur fordi han ikke fikk rød buff og gikk og drepte seg selv 5-6 ganger før han innså at hei vi har jo enda en sjanse selv om han ikke fikk rød og så begynte han å spille skikkelig og så tapte vi en veldig jevn kamp på sånn 45-50 minutter. Da ble jeg så sur at jeg begynte å røyke og ikke spilte ranked mer i hele sesong 2

Be til alle guder du kommer på at du noen gang slipper å havne i et ranked game på plat-diamond nivå. Garanterer deg at etter under 10 matcher dreper du en liten unge for å få tak i ditt neste fiks med heroin.

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Headsettet røyk igår, har egentlig ingen forståelse hvorfor jeg ikke bare gir opp spillet.

Vett jeg på ingen måte er noe verdensmester selv, men når halvparten av gamesa består av retards som feeder/gir opp om de havner bak et kill, skylder på alle andre, har vanvittig negativ attitude, nekter å høre på lagkameratene og spiller omtrent singleplayer.

Lenke til kommentar

Headsettet røyk igår, har egentlig ingen forståelse hvorfor jeg ikke bare gir opp spillet.

Vett jeg på ingen måte er noe verdensmester selv, men når halvparten av gamesa består av retards som feeder/gir opp om de havner bak et kill, skylder på alle andre, har vanvittig negativ attitude, nekter å høre på lagkameratene og spiller omtrent singleplayer.

Hvilken league spiller du i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...